Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Överklockningshelg med Intel och Asus

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Är det en öl på bordet eller ser jag helt fel?

NO WAY!!!!!!!!!!

Permalänk

Seri inte lovande ut för nykterhets rörelsen

men va fan det är ju bara trevligt med öl

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ckghagen
Jag förstår de bakomliggande drivkrafterna. men det ja men va det gör för nytta.

Entertainment är nyttan, utan sådana här saker skulle alla geeks sluta komma till siten för sitt fix och man skulle antagligen få lägga ned.
Allt behöver inte ha någon nytta det viktigaste vi har i livet är nöje utan det skulle det inte finnas någon anledning att leva.

Permalänk
Medlem

Klart det finns nytta. Dels att kolla hur långt man komma stabilt se det som en kul form av hårdtestning. När man testar hållbarhet etc så har man ju accellererade hållbarhets tester där man kör saker varmare och hårdare för att få fram än tänkt livslängd. Det här är en form av det.

Sen handlar det oxå om marknadsföring. Asus får ju massa PR på siter där vanlig marknadsföring inte biter lika bra och eftersom folket på dom siterna är dom som först kör nya grejer så vill man gärna komma åt dom då det dom anser vara bra påverkar många andra.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Om man sväljer Flytande kväve så är det inte säkert att man får skador av det. blir en gashinna runt det ungefär som när man lägger vatten på en het platta på spisen så svävar den. dock så rapar man något så in i bomben då det expanderar friskt vid uppvärmning

väldig off topic men jag har sett en kille göra det... trolleri föreställning som blev väldig anourlunda. (ja han åkte till sjukhuset för att kollas upp)

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Om man sväljer Flytande kväve så är det inte säkert att man får skador av det. blir en gashinna runt det ungefär som när man lägger vatten på en het platta på spisen så svävar den. dock så rapar man något så in i bomben då det expanderar friskt vid uppvärmning

väldig off topic men jag har sett en kille göra det... trolleri föreställning som blev väldig anourlunda. (ja han åkte till sjukhuset för att kollas upp)

Hehe har sett liknande trolleri med flytande kväve , och visst är det inte så farligt som man tror. Häller du tex lite flytande kväve på handen kokar det bara med gashinnan du nämnde och förångas

Kul event!