Permalänk
Medlem

Olaglig Win 7

Imorse när jag startade datorn så fick jag meddelande om att mitt windows 7 exemplar var oäkta.

Kör build 7100 vilket jag har läst ska hålla fram till sommarn?

Väldigt intressant att man ska bli anklagad för programvaruförfalskning när jag laddat ner programmet via Microsofts webbplats och installerat med nyckeln de tillhandahållit.

Någon mer som fått rutan om oäkta exemplar av windows 7?

Permalänk
Medlem

Hände samma sak för mig en gång tidigare. Dock bara sett det en gång när jag startat upp. Kör också build 7100

Visa signatur

MB: Asus M4N72-E CPU: AMD Phenom2 X4 940 OC 3,4Ghz GPU: Gigabyte GTX560 Ti OC RAM: Corsair 8gb DDR2 800MHz PSU: Corsair TX 650w Chassi: Antec Three Hundred

Permalänk
Avstängd

är det inte så att man måste köra rearm tricket efter 30 dagar?

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk
Medlem

Har du skrivit in cdkeyn du fick när du laddade ner 7100?

Permalänk
Medlem

fjamsetramsa:
build 7100 skulle man inte behöva köra ngn rearm på. den ska vara giltig fram till juni 2010.

illya_: Ja jag har skrivit in den nyckeln.

LimpS: Imorse när jag startade datorn så fick jag inte upp denna ruta. Kanske bara var ett spratt som vanligt då.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dontus
fjamsetramsa:
build 7100 skulle man inte behöva köra ngn rearm på. den ska vara giltig fram till juni 2010.

illya_: Ja jag har skrivit in den nyckeln.

LimpS: Imorse när jag startade datorn så fick jag inte upp denna ruta. Kanske bara var ett spratt som vanligt då.

Ok..bra det funkar nu iallafall:)

Visa signatur

Signatur redigerad av Aser: Marknadsföring ej tillåtet

Permalänk

Det är nog en bugg, jag har också fått ett meddelande en gång om att min version (Win7 RTM MSDNAA) inte var äkta, det har väl gått 5 veckor sen det hände och allt fungerar som det ska

Permalänk
Medlem

30 dagars trial:P?

Visa signatur

Chassi: Antec 300: Psu: Corsair 650W: Moderkort: Asus m4a785t-m: CPU: Phenom II 965 x4 3.4 ghz: Grafikkort: Asus radeon 4890: Ram: Corsair XMS 4gb 1333 Mhz: Hårddisk: Samsung spinpoint f1 1tb: CD: Samsung (double layer)