Borderlands PC - Steam

Permalänk
Medlem

Borderlands PC - Steam

Hejsan,
Söker efter en fjärde som vill joina steam-rea på borderlands. Steam säljer 4cd-keys för 100€ vilket motsvarar 250kr per person.

Vi är redan 3 och letar nu efter den siste som skulle vilja joina oss för att göra en fin juldeal

Pm:a eller skriv i tråden om du är intresserad ^

Permalänk
Medlem

köp det från g2play istället, det är billigare. http://www.g2play.net/store/Borderlands/
problem löst.

Permalänk
Medlem

Jo jag hade redan kollat på den sidan.. men det verka smått oseriöst samt att jag hittade forum diskussion som säger att borderlands inte direkt har en cd-key utan hantera autentisering på något annat sätt.. =/

Steam verka mer seriös och smidigare helt enkelt, eftersom man måste "pirata" ner filerna till spelet också om man tar g2play.. Därför valde vi steam och hoppas hitta en 4e själ

Permalänk
Medlem

Hade jag råd, skulle jag utan tvekan vara den fjärde personen. Har dock bara ~910 SEK till nästa löning, och jag har ingen mat hemma. Skit också!

EDIT Fast, om du går med på en avbetalning, säg 125 SEK i 2 månade, så går det bra för min del ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

Ohhh
Det är ju väldigt svårt att lita på folk, vad man allt har läst... men änsålänge är jag en godtrogen människa då ingen har lurad mig, så det skulle gå bra för mig

Permalänk
Medlem

Bara undrar hur du ska ta betalningen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatsHo
Bara undrar hur du ska ta betalningen?

Vi lever i 2000-talet, finns en hel del olika sätt gå till väga för att föra över pengar från ett konto till ett annat

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Mja betalningen är väl smidigast att bara sätta in på mitt konto så fixar jag nycklarna med en gång.. tar gärna en printscreen ifall du inte har swedbank så jag ser att någonform av transaktion är gjord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaGosT
Ohhh
Det är ju väldigt svårt att lita på folk, vad man allt har läst... men änsålänge är jag en godtrogen människa då ingen har lurad mig, så det skulle gå bra för mig

Jag har också svårt att lita på folk, men Payson gör så att jag kan lita på dem till fullo Synd bara att du ej valde mig :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag har inte valt någon än.. är mest först till kvarn principen

Permalänk
Medlem
Citat:

jag har inte valt någon än.. är mest först till kvarn principen

Haha! Ok Men tar du emot avbetalning då? 125 SEK i 2 månader.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

aa, det blir bra sålänge jag slipper tjata på dig och du fixa det hela självmant nästa månad

Permalänk
Medlem
Citat:

aa, det blir bra sålänge jag slipper tjata på dig och du fixa det hela självmant nästa månad

Härligt Självklart, men har som sagt bara ~910 SEK till nästa löning och jag behöver mat hemma. Går det bra att jag sätter undan 125 SEK, försöker behålla dem o ger dig dom den 15'e?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det funkar väl
Kan ta din msn för att hålla kontakten lite bättre iaf.
Sen kommer jag att köpa packetet ikv nån minut efter 6, eftersom borderlands med väldigt liten sannolikhet ändå kan poppa upp bland daily deals

Permalänk
Medlem
Citat:

Det funkar väl
Kan ta din msn för att hålla kontakten lite bättre iaf.
Sen kommer jag att köpa packetet ikv nån minut efter 6, eftersom borderlands med väldigt liten sannolikhet ändå kan poppa upp bland daily deals

Härligt Visst kan du göra det, erik@edgren.nu, men jag är hos en kompis nån mil från mitt hem och kommer hem imorgon, så jag komme rinte kunna vara inne på MSN förrens då. Härligt att äntligen få en kopia av Borderlands för en billigare summa ^^ Tack!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Perfekt, addat dig och kommer köpa nycklarna ikv.. så hörs vi imorgon.

Permalänk
Medlem

Härligt Synd att Radmin Server inte funkar på min dator längre. Kunde i sådana fall komma in på MSN redan ikväll o få nyckeln och aktivera spelet Nedrans!

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Härligt Synd att Radmin Server inte funkar på min dator längre. Kunde i sådana fall komma in på MSN redan ikväll o få nyckeln och aktivera spelet Nedrans!

4packen på Steam fungerar som så att han väljer vilka vänner som ska få spelet i sin friends list. Så bara att adda varandra på steam så kan du få den utan någon radmin pryl

Som vilken steam gift som helst. Så alltså ingen cd-nyckel.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
4packen på Steam fungerar som så att han väljer vilka vänner som ska få spelet i sin friends list. Så bara att adda varandra på steam så kan du få den utan någon radmin pryl

Som vilken steam gift som helst. Så alltså ingen cd-nyckel.

Jag menar att jag kunde ansluta till min dator hemma i Skoghall (är i Östra Deje just nu) och aktivera Borderlands på mitt Steam-konto utan att ens dra hem till mig Vill ju ha det aktivera't ikväll redan xD Inte imorgon, hehe.

Visa signatur