Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Trine kanske funkar? Det är småmysigt och ni spelar på samma dator så ni kan ju pausa och hångla lite typ

hehe, de ska testas då

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Dawn of war 2? Inte så avancerat då man inte har så många enheter att hålla koll på, man måste dock vara uppmärksam och strategisk. Lite tråkigt tycker jag men kanske något för er.

Transporter tycoon lirade jag för många år sedan, det var lite småkul.. men är säkert ruggigt fult nu.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Synd hon inte gillar konsoll... för mer "gulligt" än Little Big Planet på PS3 blir det nog inte...

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sc0pe
Synd hon inte gillar konsoll... för mer "gulligt" än Little Big Planet på PS3 blir det nog inte...

de håller jag medom, men där sätter mitt playstation hat stopp istället:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
de håller jag medom, men där sätter mitt playstation hat stopp istället:P

Varför? Det är ett jävligt bra spel och helt klart ett av dom bättre spelen mellan 2000-2010.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

zootycoon! Det är så jävla kul! Avla gnuer tills man blir asrik o kan sälja 100ungar i sekunden typ hahaha Jag körde mer djuruppfödare än zoo plats XD!

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma. LBP är nog det enda spelet jag lyckats spela både själv, med frugan och med ungarna med någon behållning, helt grymt spel imo.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk

Har hon bett dig att hitta ett nytt spel eller? Annars hade jag varit motvillig att försöka tillfredställa en tjej som knappt verkar vara intresserad av att spela. Det är inte så att du hemskt gärna vill att hon ska spela datorspel och hon "tolererar" vissa spel? För om hon vill ha ett nytt spel men har sådär snäva preferenser kan hon ju faktiskt leta själv. Och om det är som jag tror kan du ju låta henne slippa.

Permalänk
Medlem

nu har vi löst de!! hon blev helt galen när hon såg "Sonic and sega allstars racing", så de ska inhandlas på fredag!! kommer bli en bra helg detta:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Och om det är som jag tror kan du ju låta henne slippa.

haha!! måste ju lära henne spela riktiga spel när hon tvunget skulle ha en dator med GTS 250 i bara för att de var snyggt (!)

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
nu har vi löst de!! hon blev helt galen när hon såg "Sonic and sega allstars racing", så de ska inhandlas på fredag!! kommer bli en bra helg detta:P

Tror jag också....
http://www.dumpert.nl/mediabase/842051/da69a251/vrouwen_en_ga...

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Tror jag också....
http://www.dumpert.nl/mediabase/842051/da69a251/vrouwen_en_ga...

Hahahaahha tack för den. BÄST hahahaah.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

är du tillsammans med en 12åring

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Tror jag också....
http://www.dumpert.nl/mediabase/842051/da69a251/vrouwen_en_ga...

Uräkta för bump! Men den var fanimej bäst! Klart bättre än den tyska ungen som dampar när han spelar CS!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Dock lite väl fejk.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Trine kanske funkar? Det är småmysigt och ni spelar på samma dator så ni kan ju pausa och hångla lite typ

haha testa sexvilla då .. se va som händer liksom;)

Visa signatur

OLD FASIONSHOW...
Gigabyte GA-MA790X-UD3P. AMD Phenom black edition 3.4Ghz,Corsair 2 GB 800MHZ, Asus 3870 512MB DDR4 851MHz/1143MEM, 2,7 TB. HD 4,7TB och en ful jävla burk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K9_SWE
haha testa sexvilla då .. se va som händer liksom;)

Får mer ståfräs av att spela pong.
Tjejerna i sexvilla är så stela och onaturliga att man tröttnar på spelet av att bara se reklamen.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

testa Wurm online med henne. Bygg er gård eller by tillsammans, hugg ner träd, plantera grödor och gör mat. Bygg vägar, föd upp djur som hästar kor och anna
MÅnga sambopar spelar detta spel ihop, det verkr vara ett spel som gillas av det motsatta könet

wurmonline.com

och ni kan testa gratis hur länge ni vill med vissa resriktioner såsom skill vap

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

Little Big Adventure liren!!!!!!!!!

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Be henne skaffa en Xbox/Playstation kontroller in tatuerad i svanken,resten kan ni två hitta på själva.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Be henne skaffa en Xbox/Playstation kontroller in tatuerad i svanken,resten kan ni två hitta på själva.

Hahaha, där gjorde du min dag

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Prioritera om.
välj först spel sedan sambo

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
hon vil inte lira MMO, och de måste vbara till pc då hon har en tendens att smått ogilla konsoll.
kräsen som sagt:D

Duktig tjej, för vem fan vill spela på konsol?? Gillar hon Oblivion? det är i och för sig första perspektive spel och singelspel, men hon kan ju mixa lite med utseendena på karaktärerna om hon vill som jag gjorde med min (se nedan), men då måste man ladda ner lite hår och ansikten (moddar) till spelet

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64