Permalänk
Medlem

Fejk samtal

Tja jag undrar om det finns någon applikation som gör ett fejk samtal. Min kompis brud har det på sin samsung, hon håller bara in en knapp och sedan så ringer den efter ungefär 30 sekunder från ett privat nr . den skulle vara rätt bra att ha om man är med någon som man inte pallar med

Om någon vet om den applikationen finns till Nokia 5800 så skulle det vara skysst om den personen kan länka

Permalänk
Inaktiv

Min sambos telefon har också sånt på sin Samsung, men det är ju en inbyggd funktion i telefonen

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tror den funktionen finns på Samsung Jet iaf.

Permalänk
Medlem

Mm det som är grymt störande på samsung iaf ultratouch s8300 att funktionen EJ går stänga av.. så väldigt ofta börjar det ringa i fickan eftersom knappen tryckts in

Måste varit för jobbigt för samsung att lägga in så det gick stänga av

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caveo
Fake Calls: http://store.ovi.com/content/27588?clickSource=search

Fake SMS: http://store.ovi.com/content/23359?clickSource=search

Fake Calls kostar 10kr, Fake SMS kostar 20kr.

okej tack, men det lär ju finnas gratis någonstans, tack iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fuerte
okej tack, men det lär ju finnas gratis någonstans, tack iaf

10 spänn är inte så saftigt. Panta tre stycken 4kr PET flaskor så är det klart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caveo
10 spänn är inte så saftigt. Panta tre stycken 4kr PET flaskor så är det klart

Man kan ju inte panta 4 krs PET flaskor längre så det blir ganska svårt!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Nästan alla Samsung Mobiler har väl den här funktionen,
föresten är det bara att tabort genvägen för Fakecalls då måste du komma åt en hel del knappar för att råka sätta på det.
Föresten Falsk Samtal på Samsungs mobiler som har funktionen är grattis (vilket är väl dem flesta)....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crille90
Nästan alla Samsung Mobiler har väl den här funktionen,
föresten är det bara att tabort genvägen för Fakecalls då måste du komma åt en hel del knappar för att råka sätta på det.
Föresten Falsk Samtal på Samsungs mobiler som har funktionen är grattis (vilket är väl dem flesta)....

Går inte ta bort genvägen på S8300 Ultra touch iaf

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonnti
Man kan ju inte panta 4 krs PET flaskor längre så det blir ganska svårt!

Ta fem 2kr då, eller 20 burkar. Vad jag ville få fram var att det inte var så dyrt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caveo
Ta fem 2kr då, eller 20 burkar. Vad jag ville få fram var att det inte var så dyrt.

Det handlar inte om att det kostar pengar utan för att jag inte vågar köpa eftersom att de kanske blir betydligt dyrare än 10 kr när man inte känner till företaget

Permalänk
Avstängd

Finns gratis för Iphone skit skoj xD man kan typ göra så att 'gud' ringer upp en eller usa's president men på låtsas då

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fuerte
Det handlar inte om att det kostar pengar utan för att jag inte vågar köpa eftersom att de kanske blir betydligt dyrare än 10 kr när man inte känner till företaget

Tror du vågar lita på Ovi store. Nokia är ju hyffsat stora.

Permalänk
Avstängd

Google är din vän, tog hela 10sec att hitta gratis.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

"inte känner företaget" hmm trodde alla kände till Nokia? :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Google är din vän, tog hela 10sec att hitta gratis.

Då jag inte har antivirus program på datorn så vågar jag inte chansa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fuerte
Då jag inte har antivirus program på datorn så vågar jag inte chansa

Antivirusprogram är grymt överskattat. Bara man vet vad man håller på med och inte laddar ner supersexy.jpg.exe så :). Men det för 10kr låter ju bra eftersom det är från nokia :).

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Finns gratis för Iphone skit skoj xD man kan typ göra så att 'gud' ringer upp en eller usa's president men på låtsas då

Nehe..? På låtsas??

Och jag som trodde att det fanns program som gjorde att USA's president ringde upp en på riktigt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.