Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

Alla cpuer klockar ju olika, finns vissa 980 som klarar vantage på 5,2 på vatten.

De man ska tänka på me 980 är att försöka hålla sig under 1,5v på vatten om man vill ha ett chip som håller längre. Hör av dig i pm när du fått snurr på maskinen så ska vi se om jag kan hjälpa dig

Vems 980 köpte du? Kan säga att över 4,5 i vantage är inte säkert att du klarar.

kolla ovanstående. glömde citera

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Shysst bygge, skall bli kul att se resultatet!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Tackar. jobbar hårt nu fundrar på att sätta in 3 Ocz Vertex 3 250gb i raid, vad tror du?

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Nästa vecka kommer bilder på Moderkortet samt Cpun och minnen monterat på varann :S iaf, ska sätta på allt på moderkortet, block med mera. hoppas att jag får blocken ifrån bitspower nästa vecka. men ska till tyskland nu till helgen på fest, samt kolla om jag kan få tag på lite MDPC-X sleeve

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Skrivet av zikkor:

jeppe107s. han saatt det var en skitbra batch. en av dom bästa. han hade klockat den högt med så det ska nog gå, då jag köpte hans moderkort med btw. ditt bygge har inspererat mig mkt. kolla bara mina fläktar

Jaha. Ja vi får se

Jasså. Kul

Så du tog min ide me nätagget Du är dock inte den första

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

hahaa

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk

får typ en skänsla av att det typ slarvas :/ och att det ska gå så fort som möjligt :/

Visa signatur

[B][Corsair Crystal 570 vit] [Gigabyte z77x-up7] [Intel Core 3770K @4,6GHz 1.3v]
[Corsair 8GB CL9 1600Mhz Dominator Platinum] [SSD Samsung 860 EVO 250GB]
[PSU Corsair HX860I] [GPU GTX 1070 2012Mhz/9300Mhz] [3Dmark spy 6166P]

Permalänk
Medlem

ser bra ut än så länge

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigRedMachine:

"Nagellacks-remover utan aceton"... skön svengelska..

Men köper man eldorado saker så kan man inte förvänta sig någe mer

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av swerobin91:

får typ en skänsla av att det typ slarvas :/ och att det ska gå så fort som möjligt :/

Haha nejdå. Det är bara för att det är långt imellan bilderna. Började den första april lite smått

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

fett snygga dom 5970,s som kommer ifrån xfx!!

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem
Skrivet av evulme:

fett snygga dom 5970,s som kommer ifrån xfx!!

Jo. Fast snart sitter det vattenblock på dem

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Detta ser intressant ut, följer

Permalänk
Medlem
Skrivet av cAWPer:

Detta ser intressant ut, följer

man får tacka för ditt följade intresse

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av zikkor:

Jo. Fast snart sitter det vattenblock på dem

Lyx

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem
Skrivet av evulme:

yeah

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Ganska nice... själv föredrar jag chassin som t.ex Factal design R3 vit, eller NZXT H2
Men insidan var awesome, jag ksa fixa en ny dator... den kommer bli legend... wait for it... DARY!!!

Visa signatur

CPU: Ryzen 1700x med be quiet! Pure Rock | GPU: 2x GTX 760 2GB i SLI | RAM: 16GB DDR4 | OS: Debian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toimi:

Ganska nice... själv föredrar jag chassin som t.ex Factal design R3 vit, eller NZXT H2
Men insidan var awesome, jag ksa fixa en ny dator... den kommer bli legend... wait for it... DARY!!!

har 1 nzxt chassi liggandes. fractal är inge vidare kylning, ska förmodligen sälja av mitt corsair och köpa mig ett little devil chassie

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

tjenare, vart precis "uthängd" av en misslyckad affär här på swec. allt är fixat nu men hoppas inte det ska påvärka mig i framtiden här på sweclockers.

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av zikkor:

tjenare, vart precis "uthängd" av en misslyckad affär här på swec. allt är fixat nu men hoppas inte det ska påvärka mig i framtiden här på sweclockers.

Nä det påverkar nog dig bara på marknaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Nä det påverkar nog dig bara på marknaden.

jo, det är ju sant. man lär ju bygga upp ryktet igen. men i den misslyckade affären är nu både jag och köparen glada nu. han har låst tråden osv

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Då ska jag börja ladda upp Etapp 2 nu. det innehåller in så mkt modd. mes ihopp byggnad osv. har fått hem lite delar från bitspower nu

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka