Ny mobil för 3000-3500:-

Permalänk

Köp en Xperia mini pro... Inte så stor skärm men det är en riktigt bra mobil:

http://www.katshing.se/mobiler/sony_ericsson/sony_ericsson_xp...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk

iPhone 3GS. Den har visserligen många år på nacken, men den fungerar riktigt bra. Helt klart i klass med Androidtelefoner i samma prisklass.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten_alle:

iPhone 3GS. Den har visserligen många år på nacken, men den fungerar riktigt bra. Helt klart i klass med Androidtelefoner i samma prisklass.

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HikiSpray:

[QUOTE=aragon;11932278.
/ aragon[/QUOTE]

Skrivet av mrvision:
Skrivet av klk:
Skrivet av Dimman:
Skrivet av anon99339:
Skrivet av Sir. Haxalot:
Skrivet av norrby89:
Skrivet av klk:

[QUOTE="Vlademil;11933578.[/QUOTE"]

Skrivet av norrby89:
Skrivet av aragon:
Skrivet av Boss302:
Skrivet av Gimbergsson:
Skrivet av Bravo:

[QUOTE="Marticus;11936048.[/QUOTE"]

Skrivet av norrby89:
Skrivet av Boss302:
Skrivet av Papas:
Skrivet av DevilRape:
Skrivet av Mackan3379:
Skrivet av tomten_alle:

Haha, tack för svar. Men bara så att ni vet så är denna tråd 11 månader gammal. Jag köpte en Samsung Galaxy S2 så fort den kom ut och är riktigt jävla nöjd! Använder den + en Fiio E5 till musik, helt underbart. Har kanske 2 report på skärmen och då har jag aldrig använt skydd på den. Perfekt för att smsa med när man byter tangentbordet. Bra kamera och inget lagg med Litening rom!

Tack för god respons men den är lite sen

Mvh Alexander

Permalänk
Skrivet av Rosen70:

Hejsan. Har blivit lovad en ny telefon då jag fyller år på fredag.
Men den stora frågan är vilken mobil man ska köpa, finns hur många som helst där ute.
Vilken är den "bästa" med mina krav?

Krav:

Ska ha bra ljud(när man kopplar in hörlurar) och musikspelare.

Gärna SMS vänlig, för jag skickar runt 5000-7000 sms per månad, så det ska helst vara bekvämt tangentbord, t.ex. som den på iPhone.

Helst bra touch.

Det är de ända kraven jag har, så alla tips rekomenderas!

Mvh

Du kan själv ladda ner vilken SMS-app och vilket tangentbord du vill till vilken android-telefon som helst Finns säkert en iphone-tangentbord-klon om du gillar det..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosen70:

Haha, tack för svar. Men bara så att ni vet så är denna tråd 11 månader gammal. Jag köpte en Samsung Galaxy S2 så fort den kom ut och är riktigt jävla nöjd! Använder den + en Fiio E5 till musik, helt underbart. Har kanske 2 report på skärmen och då har jag aldrig använt skydd på den. Perfekt för att smsa med när man byter tangentbordet. Bra kamera och inget lagg med Litening rom!

Tack för god respons men den är lite sen

Mvh Alexander

vad använder du för tangentbord till den då? ett tipps om du inte redan har den är att skaffa SwiftKey X Keyboard.. kostar en liten slant men är lätt det bästa tangentbordet till android

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

vad använder du för tangentbord till den då? ett tipps om du inte redan har den är att skaffa SwiftKey X Keyboard.. kostar en liten slant men är lätt det bästa tangentbordet till android

Exakt den jag använder, fast demo verisionen. Riktigt bra då jag flashade mobilen utan svenskt TGB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosen70:

Exakt den jag använder, fast demo verisionen. Riktigt bra då jag flashade mobilen utan svenskt TGB.

okej good =).. det är det absolut ända jag saknar från min s2'a jämfört med nokian jag har nu ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Avstängd

@Rosen70 Jag såg att tråden var aktiv när jag skrev mitt inlägg, för senaste meddelandet var då postat "idag" stod det.
Sen kan våra tips vara till hjälp för andra.
Men framförallt får väl du som trådskapare berätta vilken mobil det blev.

Samsung Galaxy S2 alltså. Gratulerar (och grattis i efterskott på födelsedagen), ansedd som bästa mobilen på marknaden.
För mig går den dock bort då den har för högt sar-värde.

Permalänk
Medlem

Hej tack för alla svar, ja tycker om android (bryr mig inte riktigt om deras systemfel osv) vill ha en hyfsat bra mobil med stor skärm , syrran har galaxy s plus , tkr om den men vill ha något med mera krut. Om jag ska satsa på WP vilken av de isf? (3000kr) Är helt sål på Galaxy R men den är svår o få tag i med de pengar som jag har. Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Nu har jag suttit här och kollat lite, tror nog att jag ska satsa på nokia n9 , hur är det med appar kan någon som har denna mobil dela med sin erfarenhet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosen70:

Hejsan. Har blivit lovad en ny telefon då jag fyller år på fredag.
Men den stora frågan är vilken mobil man ska köpa, finns hur många som helst där ute.
Vilken är den "bästa" med mina krav?

Krav:

Ska ha bra ljud(när man kopplar in hörlurar) och musikspelare.

Gärna SMS vänlig, för jag skickar runt 5000-7000 sms per månad, så det ska helst vara bekvämt tangentbord, t.ex. som den på iPhone.

Helst bra touch.

Det är de ända kraven jag har, så alla tips rekomenderas!

Mvh

Det blir 1 sms var 5:e minut (-8 timmar för sömn) lol!
Man kan ringa med telefoner också vet du, det blir nog billigare haha

Bra val av telefon i alla fall, Samsung Galaxy S 2 är underbar! (Har en )

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]