Digitala spelfynd 🎼 (bara tips, ingen diskussion)!

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av mrfjalar:

NĂ„gon som kan hjĂ€lpa mig att hitta fallout 4 till bĂ€sta möjliga pris? Är en djungel utav erbjudanden och Ă€r inte riktigt 100 pĂ„ vilken Ă„terförsĂ€ljare som Ă€r legit och ej!

NÄgon som spelat shadow of mordor och anvÀnt sig utav 'bundlestars.com'?

Fjalar

Jag köpte Fallout 4 frÄn Green Man Gaming igÄr för 427 kr. AnvÀnd 20% koden pÄ sidan sÄ fÄr du spelet för 32£.
GMG Àr en seriös ÄterförsÀljare.

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 SkÀrm: Samsung QN95B 75"

PermalÀnk
●

GTA V för 40,2 euro pÄ Steam till och med 22 imorgon.

Vet inte om det Àr en bra deal eller inte, men icke-steam versioner gÄr för ungefÀr samma pris i butiker som Siba osv.

Visa signatur

"Den som sÀtter skrÀck i andra Àr sjÀlv stÀndigt skrÀckslagen"

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av mrfjalar:

NĂ„gon som kan hjĂ€lpa mig att hitta fallout 4 till bĂ€sta möjliga pris? Är en djungel utav erbjudanden och Ă€r inte riktigt 100 pĂ„ vilken Ă„terförsĂ€ljare som Ă€r legit och ej!

NÄgon som spelat shadow of mordor och anvÀnt sig utav 'bundlestars.com'?

Fjalar

Skrivet av mrfjalar:

HÀrligt! dÄ ska jag nog slÄ till pÄ SOM, har du spelat det? vad tyckte du?

Fallout 4 tips tas ocksÄ tacksamt emot!

BÀsta pris för Fallout 4?
AnvÀnder alltid IsThereAnyDeal.com.

HÀr Àr direktlÀnken till billigast Fallout 4: https://isthereanydeal.com/#/page:game/info?plain=falloutiv.
.. dock kan den inte rĂ€kna med rabattkoder, som inlĂ€gget ovan bevisar. Har funnits biligare Ă€n €32 men GMG Ă€r dock billigare Ă€n de som - just nu - finns pĂ„ isthereanydeal.com.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Börjar komma lite mer negativt nu om Green man gaming, activision och ubisoft hÀvdar att dom inte har rÀtt att sÀlja deras spel, bl a Call of duty senaste.. med tanke pÄ hur folk har hyllat hur seriösa dom Àr sÄ Àr dom ju inte mycket bÀttre Àn g2a och dom andra sidorna..

http://www.destructoid.com/more-publishers-claim-green-man-ga...

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av HazZarD:

Börjar komma lite mer negativt nu om Green man gaming, ubisoft hÀvdar att dom inte har rÀtt att sÀlja deras spel, bl a Call of duty senaste..

http://www.destructoid.com/more-publishers-claim-green-man-ga...

Precis vad jag misstÀnkte med alla negativa omdömen man hittade pÄ nÀtet. Hoppas mitt BO3 fortsÀtter att fungera och att mitt SWBF ocksÄ kommer att fungera. Sen kommer jag inte att handla mer frÄn dem. Det enda sÀkra sÀttet att köpa spel tycks vara direkt av Steam, Origin, Uplay osv.. Eller i viss mÄn att köpa en fysisk kopia rakt över disk frÄn nÄgon stor kÀnd affÀrskedja.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

PermalÀnk
Inaktiv
●

FrÄgan Àr om Valve kanske börjat strypa distributionskanalerna för nycklar. Att vi förr eller senare nÄr en punkt dÀr spel enbart gÄr att köpa direkt via Steam för 60 euro Àr vÀl ÀndÄ vad bÄde Valve och de olika utgivarna trots allt helst vill.

Riktigt trist om det skulle vara sÄ. Jag kommer inte köpa frÄn icke-auktoriserade butiker men jag vÀgrar samtidigt att betala 60 euro för en digital utgÄva av ett spel.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon5930:

FrÄgan Àr om Valve kanske börjat strypa distributionskanalerna för nycklar. Att vi förr eller senare nÄr en punkt dÀr spel enbart gÄr att köpa direkt via Steam för 60 euro Àr vÀl ÀndÄ vad bÄde Valve och de olika utgivarna trots allt helst vill.

Riktigt trist om det skulle vara sÄ. Jag kommer inte köpa frÄn icke-auktoriserade butiker men jag vÀgrar samtidigt att betala 60 euro för en digital utgÄva av ett spel.

InstÀmmer.. vet inte hur priserna "borde" ha utvecklats, men för mig tar det fortfarande emot att köpa spel som kostar mer Àn 400 kr (eller Ätminstone 450 - har nog aldrig köpt nÄgot dyrare Àn sÄ) som det har gjort eller gjorde i mÄnga, mÄnga Är. Vet inte heller om digitala utgÄvor Àr tÀnkta att vara mer vÀrdefulla, men jag ser föga anledning att betala extra för det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

PermalÀnk
Entusiast ★
●
Skrivet av anon5930:

FrÄgan Àr om Valve kanske börjat strypa distributionskanalerna för nycklar. Att vi förr eller senare nÄr en punkt dÀr spel enbart gÄr att köpa direkt via Steam för 60 euro Àr vÀl ÀndÄ vad bÄde Valve och de olika utgivarna trots allt helst vill.

Riktigt trist om det skulle vara sÄ. Jag kommer inte köpa frÄn icke-auktoriserade butiker men jag vÀgrar samtidigt att betala 60 euro för en digital utgÄva av ett spel.

Utgivarna har vÀl inget att tjÀna pÄ att bara sÀlja genom en kanal? DÀremot verkar de av naturliga skÀl vara mindre sugna pÄ att handla med oseriösa företag som blÄser utgivarna pÄ pengar. SÄ du kan nog vÀnta med foliehatten tills vi ser nÄgra tecken pÄ att faktiskt seriösa butiker drabbas.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, RĂžde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon5930:

FrÄgan Àr om Valve kanske börjat strypa distributionskanalerna för nycklar. Att vi förr eller senare nÄr en punkt dÀr spel enbart gÄr att köpa direkt via Steam för 60 euro Àr vÀl ÀndÄ vad bÄde Valve och de olika utgivarna trots allt helst vill.

Riktigt trist om det skulle vara sÄ. Jag kommer inte köpa frÄn icke-auktoriserade butiker men jag vÀgrar samtidigt att betala 60 euro för en digital utgÄva av ett spel.

Finns ju svenska hemsidor som inte Àr sÄ dyra.

Vist spelbutiken har jag fÄtt Photo pÄ nyckeln vid download köp. Men sÄ lÀnge nyckeln Àr Àkta och inte grÄzons köpt bör det vara OK.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|MammabrÀda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlÀgg som Àr bra & AnvÀnd citera/@"namn" vid snabbt svar

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av L'ombra:

InstÀmmer.. vet inte hur priserna "borde" ha utvecklats, men för mig tar det fortfarande emot att köpa spel som kostar mer Àn 400 kr (eller Ätminstone 450 - har nog aldrig köpt nÄgot dyrare Àn sÄ) som det har gjort eller gjorde i mÄnga, mÄnga Är. Vet inte heller om digitala utgÄvor Àr tÀnkta att vara mer vÀrdefulla, men jag ser föga anledning att betala extra för det.

Priserna nÀrmar sig vÀl egentligen Steam-priser dÄ de auktoriserade och legitima försÀljarna verkar minska. Samt dÄ att GMG bytte frÄn dollar till pund för oss Svenskar vilket drar ivÀg priserna rejÀlt. Innan gick det att förboka mÄnga nya större titlar under 300kr, ibland strax under 200kr. Idag har vi priser pÄ 400kr och uppÄt, och dÄ ÀndÄ med GMGs rabattkoder. Vi borde fÄ betala i euro men tvingas betala pund.

En digital utgÄva borde vara vÀrd mindre Àn en fysisk dÄ den Àr billigare att framstÀlla och leverera. Nu Àr det inte direkt ett problem pÄ PC dÄ begagnatmarknaden knappt funnits men pÄ konsoll sÄ har konsumenten fortfarande rÀtten att sÀlja sitt fysiska spel vidare nÀr den tröttnat vilket i mitt tycke motiverar det nÄgot högre pris konsollutgÄvan har jÀmfört med den till PC. Sedan gÄr det ocksÄ köpa boxade PC-spel som aktiveras med nyckel i Steam och dÀr blir priset, Àven med frakt oftast billigare Àn en digital utgÄva med. Vilket Àr lite galet.

Skrivet av Zotamedu:

Utgivarna har vÀl inget att tjÀna pÄ att bara sÀlja genom en kanal? DÀremot verkar de av naturliga skÀl vara mindre sugna pÄ att handla med oseriösa företag som blÄser utgivarna pÄ pengar. SÄ du kan nog vÀnta med foliehatten tills vi ser nÄgra tecken pÄ att faktiskt seriösa butiker drabbas.

Nu har jag inte syftat pÄ att GMG skulle vara oseriös. Det Àr ju fortfarande bara rapporter men om informationen verkligen stÀmmer sÄ kÀnner iallafall inte jag mig sugen av att handla pÄ GMG.

Skulle vara om Steam blir helt lÄst och alla spel verkligen gÄr genom Steam. Du som anvÀndare fÄr inte nyckeln utan den aktiveras direkt vid köp. Finns nog fördelar Àven för utgivarna, slippa problemet med grÄzonsmarknader och liknande. Men det skulle nog inte uppskattas av speciellt mÄnga anvÀndare. De mest lojala Steamfansen borde sÀga emot till och med.

Skrivet av Broken-arrow:

Finns ju svenska hemsidor som inte Àr sÄ dyra.

Vist spelbutiken har jag fÄtt Photo pÄ nyckeln vid download köp. Men sÄ lÀnge nyckeln Àr Àkta och inte grÄzons köpt bör det vara OK.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

FrÄgan Àr om de Àr auktoriserade bara. Elgiganten har jag köpt nÄgot digitalt spel genom, har fungerat bra men frÄgan Àr just om det Àr 100% legitimt. Borde vara.... men hur garanterar man det? Borde vara sÀkrare Àn just via grÄzonsmarknaderna och framförallt svarta marknaden iallafall.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon5930:

Priserna nÀrmar sig vÀl egentligen Steam-priser dÄ de auktoriserade och legitima försÀljarna verkar minska. Samt dÄ att GMG bytte frÄn dollar till pund för oss Svenskar vilket drar ivÀg priserna rejÀlt. Innan gick det att förboka mÄnga nya större titlar under 300kr, ibland strax under 200kr. Idag har vi priser pÄ 400kr och uppÄt, och dÄ ÀndÄ med GMGs rabattkoder. Vi borde fÄ betala i euro men tvingas betala pund.

En digital utgÄva borde vara vÀrd mindre Àn en fysisk dÄ den Àr billigare att framstÀlla och leverera. Nu Àr det inte direkt ett problem pÄ PC dÄ begagnatmarknaden knappt funnits men pÄ konsoll sÄ har konsumenten fortfarande rÀtten att sÀlja sitt fysiska spel vidare nÀr den tröttnat vilket i mitt tycke motiverar det nÄgot högre pris konsollutgÄvan har jÀmfört med den till PC. Sedan gÄr det ocksÄ köpa boxade PC-spel som aktiveras med nyckel i Steam och dÀr blir priset, Àven med frakt oftast billigare Àn en digital utgÄva med. Vilket Àr lite galet.

Nu har jag inte syftat pÄ att GMG skulle vara oseriös. Det Àr ju fortfarande bara rapporter men om informationen verkligen stÀmmer sÄ kÀnner iallafall inte jag mig sugen av att handla pÄ GMG.

Skulle vara om Steam blir helt lÄst och alla spel verkligen gÄr genom Steam. Du som anvÀndare fÄr inte nyckeln utan den aktiveras direkt vid köp. Finns nog fördelar Àven för utgivarna, slippa problemet med grÄzonsmarknader och liknande. Men det skulle nog inte uppskattas av speciellt mÄnga anvÀndare. De mest lojala Steamfansen borde sÀga emot till och med.

FrÄgan Àr om de Àr auktoriserade bara. Elgiganten har jag köpt nÄgot digitalt spel genom, har fungerat bra men frÄgan Àr just om det Àr 100% legitimt. Borde vara.... men hur garanterar man det? Borde vara sÀkrare Àn just via grÄzonsmarknaderna och framförallt svarta marknaden iallafall.

Jo, kom pÄ humble bundle ocksÄ, vore mindre kul om dom tvingas stÀnga. Finns ju ju gog, dock mest Àldre titlar.

Men man fÄr se vad steam gör, inte bra med monopolet som blivit pÄ spel marknaden.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|MammabrÀda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlÀgg som Àr bra & AnvÀnd citera/@"namn" vid snabbt svar

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av Broken-arrow:

Jo, kom pÄ humble bundle ocksÄ, vore mindre kul om dom tvingas stÀnga. Finns ju ju gog, dock mest Àldre titlar.

Men man fÄr se vad steam gör, inte bra med monopolet som blivit pÄ spel marknaden.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Just ja, jag glömde bort Humble Bundle. Skulle den tjÀnsten försÀmras pga Steam sluter sig Ànnu mer borde det bli livat.

GOG borde klara sig bra, kanske vÀxa mer, om Steam börjar sluta sig. Andelen Àldre spel har minskat dÄ det mest Àr nya spel som tillkommer. Avsaknaden av stortitlar/AAA Àr nog det som gör att jag fortfarande anvÀnder Steam idag. Samt att jag har ett ganska stort spelbibliotek dÀr (men relativt fÄ spel jag fortfarande vill spela samtidigt).

Nej precis. Visst finns bÄde GOG och Origin som alternativ för PC men Steam dominerar marknaden idag. NÀr jag skapade mitt huvudkonto 2008 sÄ sÄg marknaden helt annorlunda ut. Var vÀl först 2009/2010 det dominerande Steam vi har idag pÄ allvar kom.

Origin klarar sig tack vare att EA Àr en stor utgivare med mÄnga populÀra spelserier som sÀljer bra och GOG har sitt fokus pÄ DRM-fritt och i början gamla klassiker.
Uplay rĂ€knas vĂ€l ocksĂ„ in men de har vĂ€l ingen butik kvar lĂ€ngre? Är mest som en launcher idag och spelen sĂ€ljs via Steam och Origin.

Förhoppningsvis sÄ kommer vi fortfarande ha alternativa butiker att köpa steamnycklar frÄn Àven i framtiden iallafall. Valve fÄr deras cut oavsett om spelet köps pÄ Steam, annan digital butik eller i vanliga butiker.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Gamersgate verkar ha tagit ner möjligheterna att köpa frĂ„n deras UK-sida som ofta var billigare Ă€n den svenska sidan. Jag har handlat dĂ€r en hel del, men nu nĂ€r jag kollar Ă€r den nere och svenska sidan https://se.gamersgate.com har i princip Steam-priser. T.ex. Fallout 4 kostar 559 SEK och pĂ„ Steam Ă€r det €60 vilket blir 558 SEK. DĂ„ köper jag direkt pĂ„ Steam isĂ„fall eftersom dĂ„ fĂ„r jag preload och nyckel direkt som fördelar.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ja visst Àr det galet dÄ man inte kan lita pÄ nÄgon sida som sÀljer nycklar billigare Àn Seam osv.. Inte en spelbutiken (coolshop i Finland) gÄr att lita pÄ dÄ jag fÄtt scannade nycklar dÄ jag köpt dÀrifrÄn. Enda nÄgorlunda sÀkra sÀttet att köpa en spel billigare Àn pÄ Steam osv. Àr att köpa en fysisk kopia. Men visst Àr det galet dÄ en laglig fysisk kopia Àr billigare Àn en digital nyckel.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

PermalÀnk
●

GMG Àr 100% legit. Jag tror Ubisoft och Activision Àr sura för att GMG alltid sÀljer deras spel med ~20% rabatt, vilket drar kunder frÄn deras egna kanaler

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av SuperFlugan:

GMG Àr 100% legit. Jag tror Ubisoft och Activision Àr sura för att GMG alltid sÀljer deras spel med ~20% rabatt, vilket drar kunder frÄn deras egna kanaler

Jo, tror med dem Àr 100% legit. Tror mest att alla inte har riktig kolla pÄ vilka som Àr legit. LÀttare nog att hÄlla koll pÄ dem som inte Àr.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

PermalÀnk
Medlem ★
●

GMG kanske var legit en gÄng i tiden men förmodligen inte mera. Folk fÄr inte sina nycklar i tid till spelslÀppet. Folk fÄr ingen pre-order bonus. Folk fÄr nycklar som inte fungerar. Just nu pÄgÄr heta diskussioner om SWBF mellan missnöjda kunder och en representant frÄn GMG pÄ playfire.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

PermalÀnk
Medlem ★
●

GMG blev bannade frÄn Reddit game deals sub pÄ grund av problem med nycklar och "reselling". Reseller i bemÀrkselsen att de köper in billiga nycklar frÄn en spotmarknad och sÀljer vidare till anvÀndaren. Problemet Àr att en del som sÀljer billiga nycklar till resellers Àr skurkar.

Nu sÀger GMG att de ska börja tala om kÀllan till nycklarna:
http://www.mcvuk.com/news/read/gmg-to-name-the-source-of-ever...

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Buio:

GMG blev bannade frÄn Reddit game deals sub pÄ grund av problem med nycklar och "reselling". Reseller i bemÀrkselsen att de köper in billiga nycklar frÄn en spotmarknad och sÀljer vidare till anvÀndaren. Problemet Àr att en del som sÀljer billiga nycklar till resellers Àr skurkar.

Nu sÀger GMG att de ska börja tala om kÀllan till nycklarna:
http://www.mcvuk.com/news/read/gmg-to-name-the-source-of-ever...

Jag lÀste lÀnken. DÀr stÄr det inget om att det var bevisat pÄ nÄgot sÀtt att de sÄlt "billiga" nycklar aka g2play/kinguin/fast2play- nycklar.
Tyckte mer som att det verkade att GMG gladligt nu visar vart nycklarna kommer frÄn.
Stod förmodligen mer i reddit trÄden.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av SuperFlugan:

GMG Àr 100% legit. Jag tror Ubisoft och Activision Àr sura för att GMG alltid sÀljer deras spel med ~20% rabatt, vilket drar kunder frÄn deras egna kanaler

sÄ du menar att activision och ubisoft inte har nÄt att sÀga till om vem som fÄr sÀlja deras spel utan deras tillÄtelse? det Àr ju precis det dom gjort hÀr och inte en krona har ju dÄ gÄtt till dom klart som fan dom har rÀtt att bli sura, och nu Àr dom bannade dÀr i reddit deals.. tycker jag Àr bra jÀvla pajasföretag alla hyllar dom ju hÀr av nÄn anledning men sÄ seriösa Àr dom va.....

From what we have been told by the publishers, GreenManGaming is not authorized to sell Activision or Ubisoft titles, as well as CDProjektRED's The Witcher 3.

PermalÀnk
Inaktiv
●

Eurogamer har skrivit om det med ser jag: http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-18-green-man-gaming...

Ingen ny info vad jag kan se dock.

PermalÀnk
Medlem ★
●

GMG har alltsÄ blivit opopulÀra hos vissa distributörer/utgivare och dÀrför sÄ har de skaffat nycklar via alternativa kÀllor.
Det gör att de i vissa fall, med vissa spel, fortfarande kan rÀknas som en legit försÀljare medan de i andra fall/spel inte lÀngre garanterat Àr det.
Eller nÄt sÄnt...

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av HazZarD:

sÄ du menar att activision och ubisoft inte har nÄt att sÀga till om vem som fÄr sÀlja deras spel utan deras tillÄtelse? det Àr ju precis det dom gjort hÀr och inte en krona har ju dÄ gÄtt till dom klart som fan dom har rÀtt att bli sura, och nu Àr dom bannade dÀr i reddit deals.. tycker jag Àr bra jÀvla pajasföretag alla hyllar dom ju hÀr av nÄn anledning men sÄ seriösa Àr dom va.....

From what we have been told by the publishers, GreenManGaming is not authorized to sell Activision or Ubisoft titles, as well as CDProjektRED's The Witcher 3.

PÄ vilket sÀtt menar du att utgivarna inte fÄr betalt? Det Àr klart att de fÄr betalt Àven om de kanske fÄr mindre Àn om GMG hade köpt in produktnycklarna direkt frÄn kÀllan. PÄ de titlar dÀr de inte har tillÄtelse att sÀlja nycklar listas kÀllan som 'authorized reseller' sÄ att det rör sig om falska nycklar och liknande kan vi nog utesluta, dÀremot kan man frÄga sig vilka dessa auktoriserade ÄterförsÀljare Àr och hur pass nogrÀknade de Àr eftersom de sjÀlva sÀljer vidare nycklar i andra hand.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

PermalÀnk
PermalÀnk
Inaktiv
●

DĂ„liga deals! Köpte New Vegas Ultimate för €4.99 pĂ„ Gamesplanet för nĂ„gra veckor sedan.

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av anon114264:

DĂ„liga deals! Köpte New Vegas Ultimate för €4.99 pĂ„ Gamesplanet för nĂ„gra veckor sedan.

Tipsade du om dessa priser dÄ?

LÀnkade fyndet Àr fortfarande bÀsta priset för spelen i dagslÀget.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Indiegala ger bort Eurofighter Typhoon sen om man gÄr med i deras facebook och twitter sÄ kan man vinna Hostile waters: Antaeus rising, jag fick en key pÄ en gÄng sÄ det verkar vara enkelt att vinna dom

Scrolla nÀstan lÀngst ner pÄ sidan https://www.indiegala.com/store

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon114264:

DĂ„liga deals! Köpte New Vegas Ultimate för €4.99 pĂ„ Gamesplanet för nĂ„gra veckor sedan.

Mer Àn du betalade kanske, men dÄlig deal? Man fÄr otroligt mycket spel för vad det kostar, oavsett om det kostar 5 eller 10 euro.

PermalÀnk
Medlem
●

Stronghold Crusader 2 rea pÄ gog. Billigaste jag sett hittills
http://www.gog.com/game/stronghold_crusader_2

PermalÀnk
Medlem ★
●

Mad max 129kr. GÀller endast till söndag.
http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/pc-mac-spel/PC...

Visa signatur

‱ i9 10900k @ 5.0 Ghz ‱ 64GB Ram ‱ Nvidia 3080 ‱ 1tb Gen4 m2 ‱
Nzxt S340 Elite ‱ Windows 11 ‱ 3440 x 1440 ‱