Digitala spelfynd 🎼 (bara tips, ingen diskussion)!

PermalÀnk
Medlem ★
●

KÀnns som att det kanske vore bra om denna trÄd ocksÄ har en separat diskussiontrÄd för att hÄlla den lite mer ren frÄn diskussioner? Om jag Àr ute och cyklar sÄ ignorera detta

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Schiznit:

KÀnns som att det kanske vore bra om denna trÄd ocksÄ har en separat diskussiontrÄd för att hÄlla den lite mer ren frÄn diskussioner? Om jag Àr ute och cyklar sÄ ignorera detta

Med tanke pÄ att det oftast gÄr dagar och ibland veckor mellan ett och ett annat inlÀgg, vilket i sin tur betyder att föregÄende oftast slutat gÀlla redan, ser jag inte hur det kan vara ett behov. LÄter som en typisk byrÄkratisk lösning bara för sakens skull.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Laffe:

Med tanke pÄ att det oftast gÄr dagar och ibland veckor mellan ett och ett annat inlÀgg, vilket i sin tur betyder att föregÄende oftast slutat gÀlla redan, ser jag inte hur det kan vara ett behov. LÄter som en typisk byrÄkratisk lösning bara för sakens skull.

Jag tyckte bara det var rÀtt mycket diskussion mellan varje tips som kÀnns lite bökigt att fÄ notis om i "följda trÄdar". Det Àr vÀl egentligen ingen nackdel att ha en separat diskussiontrÄd kan jag tycka. Men det var bara en tanke.

PermalÀnk
●
Skrivet av Schiznit:

Jag tyckte bara det var rÀtt mycket diskussion mellan varje tips som kÀnns lite bökigt att fÄ notis om i "följda trÄdar". Det Àr vÀl egentligen ingen nackdel att ha en separat diskussiontrÄd kan jag tycka. Men det var bara en tanke.

HĂ„ller med.

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Nu handlar ju dock merparten av diskussionerna hÀr om att lÀnkar inte fungerar och liknande, sÄ de Àr ju i allra högsta grad relevanta om man skall ha nÄgon nytta av lÀnkarna.

Men, jag hÄller med om att de inte mÄste ligga hÀr.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

PermalÀnk
Medlem ★
●

Spider-man till PS4 för 99 kronor pÄ Komplett
https://www.komplett.se/product/893569/gaming/spel/spel-till-...

PermalÀnk
Medlem ★
●

Celeste samt Inside gratis pÄ Epic Games Store.

Free Now - Sep 05

PermalÀnk
Medlem ★
●

DiRT Rally gratis pÄ Humble bundle.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Dirt Rally gratis Humblebundle / steam

https://www.humblebundle.com/store/dirt-rally?hmb_source=humb...

Finns i tvÄ dagar till. Hoppas det glÀdjer nÄgon iaf!

Visa signatur

MacBook Pro (16 tum, 2019)
2,3 GHz 8-Core Intel Core i9
64 GB 2667 MHz DDR4
Intel UHD Graphics 630 1536 MB
AMD Radeon Pro 5500M 8 GB

PermalÀnk
Sötast ★
●

Tackar för den!💗

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tusen tack. Skulle lira dirt igÄr fast det visade sig att det inte var dirt 1 utan colin mcrae rally 1 som jag Àgde, sÄ en aning Àldre ^^. SÄ det hÀr passar perfekt.

PermalÀnk
GallerikonnĂ€ssör ★
●

Tack för tipset!
Även om jag köpte det förra sommaren pĂ„ steam efter ha sĂ„lt _MASSA_ grejer som jag fĂ„tt frĂ„n diverse spel.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ah, nice. Jag signade upp mig, tack för tipset.

PermalÀnk
Medlem
●

PÄ Steam finns Elite:Dangerous för 60:-, deluxe edition för 120:-.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Intel gamer days rea pÄ green man gaming https://www.greenmangaming.com/publisher-sale/aspyr/

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Snody:

PÄ Steam finns Elite:Dangerous för 60:-, deluxe edition för 120:-.

Det ser inte jag?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning Àr nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tÀnker börja elda brunkol i den."

PermalÀnk
Hedersmedlem ★
●
Skrivet av Schiznit:

KÀnns som att det kanske vore bra om denna trÄd ocksÄ har en separat diskussiontrÄd för att hÄlla den lite mer ren frÄn diskussioner? Om jag Àr ute och cyklar sÄ ignorera detta

Skrivet av Laffe:

Med tanke pÄ att det oftast gÄr dagar och ibland veckor mellan ett och ett annat inlÀgg, vilket i sin tur betyder att föregÄende oftast slutat gÀlla redan, ser jag inte hur det kan vara ett behov. LÄter som en typisk byrÄkratisk lösning bara för sakens skull.

Skrivet av Schiznit:

Jag tyckte bara det var rÀtt mycket diskussion mellan varje tips som kÀnns lite bökigt att fÄ notis om i "följda trÄdar". Det Àr vÀl egentligen ingen nackdel att ha en separat diskussiontrÄd kan jag tycka. Men det var bara en tanke.

Skrivet av galenmyra:

HĂ„ller med.

Skrivet av Mizzarrogh:

Nu handlar ju dock merparten av diskussionerna hÀr om att lÀnkar inte fungerar och liknande, sÄ de Àr ju i allra högsta grad relevanta om man skall ha nÄgon nytta av lÀnkarna.

Men, jag hÄller med om att de inte mÄste ligga hÀr.

Vi hÄller naturligtvis ett vaket öga pÄ trÄden, men just nu anser vi att aktivitetsnivÄn Àr för lÄg till att en sÄdan uppdelning skulle vara en bra lösning. Detta dÄ separata trÄdar ofta leder till att trÄdarna sjÀlvdör/hamnar i skymundan. Vi tar dock hemskt gÀrna emot förslag via kontaktformulÀret, pm eller i Feedback-forumdelen.

On topic:
Batman Arkham Asylum GOTY för 0.5£ hos Greenmangaming. OBS: KrÀvs inloggning och VIP-konto (oklart vad som krÀvs för att bli VIP-medlem, tror det rÀcker att ha ett befintligt konto). Gammalt spel, men fortfarande bra imo.

Visa signatur

DanskjÀvel sÄ krattar som en skrivare...

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Gillar man Bandai/Namco sÄ har Humblebundle en ganska lockande rea just nu: https://www.humblebundle.com/store/promo/bandai-namco-games-e...

OcksÄ "bygg din egen bundle" för Ànnu mer rabatt: https://www.humblebundle.com/store/promo/bandai-namco-games-b...

PermalÀnk
●

The End is Nigh och ABZU gratis pÄ Epic Games Store
https://www.epicgames.com/store/en-US/collection/free-game-co...

PermalÀnk
Medlem
●

The End is Nigh kom lÀgligt, för jag har precis uppgraderat till nVidia 9999999999999GTX TI SLIx200

PermalÀnk
Medlem ★
●

Conarium gratis pÄ Epic Games Store.

Free Now - Sep 19

PermalÀnk
●
PermalÀnk
Medlem ★
●

THE GREAT GEOMETRIC MULTIVERSE TOUR Àr gratis pÄ Steam.
Free to keep when you get it before 16 Sep @ 7:00pm. Some limitations apply. (?)

PermalÀnk
Medlem ★
●

DiRT Rally gratis pÄ steam

"Free to keep when you get it before 16 Sep @ 7:00pm. Some limitations apply."

Visa signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av TryNotD[oo]:

DiRT Rally gratis pÄ steam

"Free to keep when you get it before 16 Sep @ 7:00pm. Some limitations apply."

Bra deal synd att man har det, sen testade mina söner att lÀgga till det men det gÄr inte , Àr det fler som har problem med det?
VÄrt problem Àr att steam sÀger att man har det i sitt spelbibliotek men det syns inte alls??

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av solifer68:

Bra deal synd att man har det, sen testade mina söner att lÀgga till det men det gÄr inte , Àr det fler som har problem med det?
VÄrt problem Àr att steam sÀger att man har det i sitt spelbibliotek men det syns inte alls??

Det Àr inte sÄ att ni har nÄgon form av familjedelning pÄ Steam och att det kÀnner av att du har det i ditt bibliotek?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Ă„gren:

Det Àr inte sÄ att ni har nÄgon form av familjedelning pÄ Steam och att det kÀnner av att du har det i ditt bibliotek?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Kollade pÄ datorn nu och ingen familjedelning, tack för tips hade ingen aning om detta.

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av solifer68:

Bra deal synd att man har det, sen testade mina söner att lÀgga till det men det gÄr inte , Àr det fler som har problem med det?
VÄrt problem Àr att steam sÀger att man har det i sitt spelbibliotek men det syns inte alls??

Det lÄter konstigt, det enda jag kommer att tÀnka pÄ Àr om nÄgot strula med familjedelning om ni har det men det brukar inte strula.
https://store.steampowered.com/promotion/familysharing?l=swed...

PermalÀnk
Medlem
●

Har samma problem, lÀste Àven i reviews till spelet i steam att det var nÄgon mer som hade det problemet..

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av solifer68:

Bra deal synd att man har det, sen testade mina söner att lÀgga till det men det gÄr inte , Àr det fler som har problem med det?
VÄrt problem Àr att steam sÀger att man har det i sitt spelbibliotek men det syns inte alls??

Skrivet av BesteN:

Har samma problem, lÀste Àven i reviews till spelet i steam att det var nÄgon mer som hade det problemet..

Hittade att nÄgon föreslog följande lösning för att ladda ner spelet och att nÄgra hade svarat att det fungerade. Har dock inte provat det sjÀlv, eftersom jag inte har haft problemet, sÄ jag garanterar inte att det fungerar.

Citat:

Press Win+R in the text box that appears enter "steam://open/console" (No quotes)

in steam, a text box will appear at the bottom of your window

in that text box enter the following " download_depot 310560 310561 2973605303453122986 " (no quotes)

it will begin downloading from the console window, it will not appear in the download screen from screen, you'll have to monitor your network traffic from the task manager so that you'll know when its finished.

Om nÄgon testar det och det inte fungerar sÀg ifrÄn sÄ kan jag stryka detta meddelande.