Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Japp, vansinnigt snyggt!
Vad hette spelet innan, Overstrike?
Verkade ha skön humor, läckra vapen, balla moves och riktigt coola fiender. Att bruden blev osynlig var helt enkelt övercoolt.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Antiklimax på BF3.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

BF3 får mig att vilja lägga pengar på en ny dator, pengar som inte existerar för mig... Får bli ett köp på PS3.

När skulle betan öppna?

Permalänk
Medlem

Xbox är Forza.

Att COD spelen är så populära fattar jag inte. De är både högt överpris på de och samma skit varje gång i stort sätt. BF3 är ju så mycket bättre, så mycket mer utvecklat och ändå vill de ha mindre betalt.

Permalänk
Medlem

CoD singleplayer >>> Battlefield
Battlefield multiplayer >>> CoD

Mw3 såg ju jätte roligt ut imo, jag ska skaffa det enbart för singleplayern. Förhoppningsvis finns det coop eller Spec Ops som i Mw2

Permalänk
Inaktiv

Fattade inte riktigt hur det nya Sims kommer att fungera med facebook, men det kanske kan vara något!

Permalänk
Medlem

MW3 har ju inget att sätta emot BF3.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

MW3 har ju inget att sätta emot BF3.

Vill man ha en militär shooter med bra campaign så spöar nog Mw3 skiten ur Bf3. Bf3´s storhet ligger ju i multiplayern

Permalänk
Skrivet av Aki||es:

BF3 får mig att vilja lägga pengar på en ny dator, pengar som inte existerar för mig... Får bli ett köp på PS3.

När skulle betan öppna?

Han så då open beta i september har jag för mig
Och så jävla episkt awesome de var med mer ögongodis ifrån Bf3.
Tagga 25:de Oktober nu då!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

CoD singleplayer >>> Battlefield
Battlefield multiplayer >>> CoD

Citerat för sanning!

Men ärligt talat, två riktigt coola spel, ska ha båda!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Oh vad jag skrattade gött åt Sims Social.
Vad tänkte de på när de gjorde den "trailern" ? Är det riktat till folk som inte vill gå ut och träffa människor eller ? hahaha.

Jeflar vad jag längtar efter BF3 nu! Kommer dock svida i plånboken med uppgradering av datorn., (hoppas det kommer ha handkontroll-stöd, hatar fps med mus och t-bord)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

SSX kommer tydligen använda data från NASAs sateliter för att återskapa vilken plats som helst i världen... du kommer kunna åka var som helst. Får se om det funkar i praktiken.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Vill man ha en militär shooter med bra campaign så spöar nog Mw3 skiten ur Bf3. Bf3´s storhet ligger ju i multiplayern

Du menar om man vill ha en shooter med en campaign, bra kan jag inte säga att den är. Skulle nog säga att MW campaigns är vad Michael Bay är för filmvärlden.

Visa signatur

Main Rig
Intel Core i5-4690K @ 4.5Ghz | MSI Z97 Gaming 5
2x4GB Kingston HyperX | EVGA 780 Ti | Darkpower Pro 750W
Samsung SSD 850 Pro 256GB | Corsair Obsidian 800D
Custom Water Cooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

www.e3expo.com

Måndag kväll/natt

  • Microsoft Press Conference | 18:30

  • Electronic Arts Press Conference | 21:30

  • Ubisoft Press Conference | 23:20

  • Sony Press Conference | 02:00

Tisdag kväll/natt

  • Nintendo Press Conference | 18:00

  • Mass Effect 3 | 22:00

  • Battlefield 3 | 22:30

  • Batman: Arkham City | 23:00

  • Resistance 3 | 00:00

  • Starhawk | 00:20

  • Twisted Metal | 00:40

  • NGP Demos | 01:00

  • Journey | 01:20

  • Uncharted 3: Drake's Deception | 01:40

  • Gears of War 3 (Campaign) | 02:00

  • Forza Motorsports 4 | 02:20

  • Super Secret Remake | 02:40

  • Ms. 'Splosion Man | 03:00

  • Modern Warfare 3 | 03:30

Onsdag kväll/natt

  • Spider-Man: Edge of Time | 20:00

  • Dead Island | 20:20

  • Gears of War 3 (Horde Mode) | 20:40

  • Rage | 21:00

  • Prey 2 | 21:20

  • Shinobi | 21:40

  • Saints Row III | 22:00

  • Lord of the Rings: War in the North | 22:30

  • Ninja Gaiden III | 23:00

  • The Darkness II | 00:00

  • Street Fighter X Tekken | 00:20

  • Resident Evil: Operation Raccoon City | 00:40

  • Deus Ex: Human Revolution | 01:00

  • Tomb Raider | 01:20

  • Super Secret Sequel #1 | 01:40

  • The Elder Scrolls V: Skyrim | 02:00

  • WWE 12 | 02:20

  • Super Secret Sequel #2 | 02:40

  • Prototype 2 | 03:00

  • BioShock Infinite | 03:30

Torsdag kväll/natt

  • Star Wars: The Old Republic | 20:00

  • Dark Souls | 20:20

  • Inversion | 20:40

  • Warhammer 40k: Space Marine | 21:00

  • X-Men: Destiny | 21:20

  • Kingdoms of Amalur: Reckoning | 21:40

  • Jurassic Park: The Game | 22:00

  • Sniper: Ghost Warrior 2 | 22:30

  • Bastion | 23:20

  • Assassin's Creed: Revelations | 00:00

  • Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier | 00:20

  • Rayman Origins | 00:40

  • Sonic Generations | 01:00

  • Catherine | 01:20

  • Need For Speed: The Run | 01:40

  • SSX | 02:00

  • Madden 12 | 02:20

  • FIFA 12 | 02:40

Microsofts konferens via Gamespot med nedräknare

EAs konferens via Gamespot med nedräknare

Ubisofts konferens via Gamespot med nedräknare

Sonys konferens via Gamespot med nedräknare (Går även att se i Playstation Home)

Nintendos konferens via Gamespot med nedräknare

G4tv livesänder konferenserna(endast i USA)

GameTrailers livesändning

Det var väl allt just nu, då kör vi!

Vet int om jag ska tacka dig eller vara arg på dig men nu har jag suttit snart fyra timmar å kollat på E3

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Japp, Overstrike, nu i HD:

http://kltLI5oL22k&hd=1

Then how do you explain the collateral damage your team leaves in it's wake?

Enthusiasm?

Bästa repliken soo far!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Rayman Origins såg rätt nice ut.

Permalänk
Hedersmedlem

Ubisoft (och Assassin's Creed) snart

Permalänk

Det ser ju fullständigt fantastiskt ut :D. Vilka partikel-effekter och vilket drag det ser ut att vara. Det ska minsann bli kul att köra betan sen.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Hedersmedlem

Gäsp. Bara boring shit hittils. MS hade inte mycket o hurra för. Kinect i allt överallt även om det bara trycks dit för att kunna ha en logga på spelfodralet sen.

EA sports visade Fifa 12 och den där fotbollsklubben. Kanske är kul för de som gillar fifa. Resten var ganska tråkigt där också.

Väntar på vad Nintendo visar vad gäller konsoll och vad Sony visar för spel till PS3 och all NGP info.

Ubisoft visar bara tråkigt också..

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oldvikingschool:

Nya Tomb Raider verkar fet najs, men det är också för Ps3?

Jo det kommer till pc, 360 och ps3. Måste ha det till ps3an

Permalänk
Medlem

Wow, Farcry 3 såg riktigt fräsh ut.

Permalänk
Medlem

Furious var väldigt blodigt, mörk humor gillar jag!

Far Cry 3 måste ju bli bättre än föregångaren, men såg ut att sakna något...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Inaktiv

Ubisoft har verkligen inte alls imponerat.
Det enda som är lite intressant är Rocksmith, undrar hur det kommer att fungera.

Permalänk
Medlem

Blir så taggad när jag ser MW3, Grafiken är ändå rätt bra, dom lyckas verkligen utveckla motorn för varje nytt spel.
BF3 spelar ju i en liga försig grafiskt, men tror som tidigare nämnt att dom inte får till en lika bra singelplayer som COD. Multiplayern beror ju på vad man föredrar.

Far Cry 3 såg väl hyffsat ut, ansiktsanimationerna såg ju riktiga skumma ut, sämre än i FC2 vill jag minnas.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Furious var väldigt blodigt, mörk humor gillar jag!

Far Cry 3 måste ju bli bättre än föregångaren, men såg ut att sakna något...

Jo hoppas fc3 blir bra, dock tyckte jag killen med moikanfrisyr kändes fånig
Blev faktiskt taggad att ge spelet en chans iaf, efter att spelat DNF-demot så känns det mesta iofs intressant...

Skrivet av wezzah:

Ubisoft har verkligen inte alls imponerat.
Det enda som är lite intressant är Rocksmith, undrar hur det kommer att fungera.

Det där rayman spelet man kunde spela 4st på såg rätt skoj ut ändå(inte den där kinect smörjan). Farcry 3 såg bra ut också

Permalänk

Haha Ubisoft, dodilidudilidoo!

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Är faktiskt förvånadsvärt nyfiken på Microsofts konferans. Känns lite som att de ligger VÄLDIGT efter just nu. Så man vill ju se vad de har planerat. Sony har NGP, Nintendo har ny Konsol ... Microsoft har ... ? ....

hehe då visar det sig att Microsoft inte visa upp så mycket, kändes som förra E3 de bara snacka om kenect. men nästa år får man väll hoppas på en ny konsol.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

hoppas att Far Cry 3 går tillbaka till Far Cry "1" rötterna då de spelet var den bästa i hela serien. Dock såg jag inga monster.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon141556:

Ubisoft har verkligen inte alls imponerat.
Det enda som är lite intressant är Rocksmith, undrar hur det kommer att fungera.

TM2: Canyon!
Ghost Recon!

Inte imponerat?

Get out!

Skrivet av Oggaaaa:

Blir så taggad när jag ser MW3, Grafiken är ändå rätt bra, dom lyckas verkligen utveckla motorn för varje nytt spel.
BF3 spelar ju i en liga försig grafiskt, men tror som tidigare nämnt att dom inte får till en lika bra singelplayer som COD. Multiplayern beror ju på vad man föredrar.

Far Cry 3 såg väl hyffsat ut, ansiktsanimationerna såg ju riktiga skumma ut, sämre än i FC2 vill jag minnas.

MW3, blev riktigt impad av miljöerna. Grafiken var "rätt bra" hehe! (Fracking fanastic, mowahfoo!)
BF3. Awesome. Nuff.

FC2 var såå dåligt. Jag pallade inte att spela klart det ens, de har helt klart piffat upp det.

Skrivet av Megacrash:

Jo hoppas fc3 blir bra, dock tyckte jag killen med moikanfrisyr kändes fånig
Blev faktiskt taggad att ge spelet en chans iaf, efter att spelat DNF-demot så känns det mesta iofs intressant...

Det där rayman spelet man kunde spela 4st på såg rätt skoj ut ändå(inte den där kinect smörjan). Farcry 3 såg bra ut också

Så DNF-demot var dåligt?
Måste prova det ändå, hehe

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter