Permalänk
Skrivet av kenix:

Jag vill bara påpeka att du aldrig skrev kenixi med i:et på slutet
kenix fanns redan på steam så fick lägga till ett i som jag brukar heta på andra spel

Sorry för den missen, åtgärdat! =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Sorry för den missen, åtgärdat! =D

Tack

Permalänk
Medlem

Räkna med mig, BFBC2 nick cappekillz

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

Kan möjligtvis hoppa in om det saknas folk
assault/engineer, kan köra tank/heli

infan7ry

Permalänk
Medlem

Kör gärna med 100% HC, nickar Tobblish och inte "Tooblish"

Permalänk

Jag är gärna med! Spelar vad laget behöver.
Nick: UptownErik

Permalänk
Medlem

fan snart fullt ju

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Kör gärna med 100% HC, nickar Tobblish och inte "Tooblish"

Haha, somsagt. Ibland skriver man för fort och hittar på egna nicknames. =D

Vi får ta en omröstning på Normal (0%), Softcore (50%) eller Hardcore ( 100% ) när vilken dag vi skall köra på är slutförd. Omröstningen kommer troligtvist upp ikväll.

@HaBBarN

Oh yes! Det vart över förväntningarna med vilken hastighet och att detta faktiskt uppskattades , man vill spela helt enkelt. Kul! =D

EDIT:

Bara för att listan kanske blir full idag så är vi beroende utav reserver. Utav 32 personer är det fullt möjligt att någon kanske fick något annat på halsen, såklart ska inte hela matchen bli drabbad av detta utan då kommer våra reserver in i bilden.

Den som signar som Sjätte person blir reserv #1 , först till kvarn. Ser också att Alpha squad och även reserver lägger till mig på Skype för att vara lätt-åtkomliga.

Skype: Tastyandy

Over !

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Hedersmedlem

Då ändrar jag omröstningen på begäran, och vittnar för att fredag vann med 75/25. Nu röstas det om Hardcore, normal eller softcore. Jag kan tyvärr inte spela på fredagen, så då får någon annan ta min plats, Andy.

Rösta inte om du inte tänker vara med och spela!

Edit: Det verkar som att något gått snett med omröstningen. Kan ni som röstade i förra omröstningen rösta igen? Jag kan nämligen inte det.

Permalänk

Jag kan tänka mig lira. "Knubbis" heter min soldat.

Permalänk
Medlem

Jag är självklart på! LoA SWE heter jag in-game. Kör inte 100 % hardcore, spelar ingen roll om du ändrar något annat än hälsan och HUD:en, hatar att dö på typ ett skott av en sniper... -.-

Sen kan vi la lira lite fun-lobbies, typ only smoke, only defibs, only knife osv. Gjorde det under somalianhungerrelief eventet, riktigt kul.

Permalänk
Skrivet av widL:

Då ändrar jag omröstningen på begäran, och vittnar för att fredag vann med 75/25. Nu röstas det om Hardcore, normal eller softcore. Jag kan tyvärr inte spela på fredagen, så då får någon annan ta min plats, Andy.

Rösta inte om du inte tänker vara med och spela!

Edit: Det verkar som att något gått snett med omröstningen. Kan ni som röstade i förra omröstningen rösta igen? Jag kan nämligen inte det.

Nopp, det är som du nämnde att den sparat vilka som redan röstat och kan där alltså inte rösta igen..

Skrivet av lutt95:

Jag är självklart på! LoA SWE heter jag in-game. Kör inte 100 % hardcore, spelar ingen roll om du ändrar något annat än hälsan och HUD:en, hatar att dö på typ ett skott av en sniper... -.-

Sen kan vi la lira lite fun-lobbies, typ only smoke, only defibs, only knife osv. Gjorde det under somalianhungerrelief eventet, riktigt kul.

Självklart! Om intresset är stort kör vi det som avrundning efter en kul match.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tastyandy:

Nopp, det är som du nämnde att den sparat vilka som redan röstat och kan där alltså inte rösta igen..

Tack för bekräftelsen. Jag visste faktiskt inte att den gjorde så, men ska försöka ta reda på om det går att fixa. Omröstningen är stängd tills vidare.

Edit: Nu är en ny omröstning fixad!

Permalänk
Medlem

Jag kan vara med nickar : Focusedkilling

Permalänk

Stiligt, 4 platser kvar för att ha en given plats i matchen! =D

All information finns i första posten, squadsen kommer troligen inte justeras ( förutsatt att inte någon blir sjuk ). Det enda vi väntar på är Snejbellan med namn och somsagt. 4 personer. Jag vet att det kliar i era fingrar, klart man vill panga! =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Är gärna med om det finns plats Har dock ingen mic.
Nick: VORO12

Permalänk
Skrivet av voro12:

Är gärna med om det finns plats Har dock ingen mic.
Nick: VORO12

I knew it!

Vi får mötas upp i helgen så får du ett gammalt headset utav mig, en MIC är nästan ett måste i kommunikationen. Signar upp dig tillsvidare.

EDIT:

Tanken med squads är bland.annat att förenkla lag-indelning, samt också att squadsen blir klara rätt fort vilket då innebär att dom squads som är 100% har möjlighet att tjuvträna. Tanken är att vi ska uppnå något som är lite svårare i vanlig public.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag är med! Nickar "Enorus"

Permalänk

Trevligt!

Här kommer lite fläskiga nyheter!

32 Slottar server är fixad med Maxtarget blivande Rocket Blast som sponsor! Tack för det!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Trevligt!

Här kommer lite fläskiga nyheter!

32 Slottar server är fixad med Maxtarget blivande Rocket Blast som sponsor! Tack för det!

Ahh nice

Permalänk
Medlem

Snälla att någon mera en jag Anders och Anders Anders127 heter Anders i Bravo

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja vara med, men är inte så jättebra direkt

Nickar Beino

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

I knew it!

Vi får mötas upp i helgen så får du ett gammalt headset utav mig, en MIC är nästan ett måste i kommunikationen. Signar upp dig tillsvidare.

Hittade en gammal webcam som funkar som mic Men tack iaf.

Permalänk

Haha, nice! Välkommen in i striden Beino! Vi börjar intensiv träningen inom kort där uppvärmningen består av att löpa i naturen 1 mil, när vi sedan kommer tillbaka tar vi 150 uppfriskande arm-hävningar och som avslut tränar vi prick-skytte med XM8 på Voro12. =D

Vem får den sista platsen i squaden Hotel? ;-D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Inte orkat läsa igenom alla inlägg men jag är på, nickname: Dauit
Kan både söndag och fredag, dags för lite träning för min del ifall jag ska hänga med i striden:P

Permalänk
Skrivet av dauit:

Inte orkat läsa igenom alla inlägg men jag är på, nickname: Dauit
Kan både söndag och fredag, dags för lite träning för min del ifall jag ska hänga med i striden:P

Kabuum! Där har vi då 32 lyckliga Spelare!

Vackert, nu får vi hoppas på att det kanske blir lite reserver, " just-in-case ".

Vilket game-mode och även vilka kartor tror vi kan tänkas vara roligast att lira?

# Mitt tips är att ni redan nu, eller asap börjar lira tillsammans i squaden bara för att ja. Klämma och känna på varandra.

Teamspeak 3 servern är uppe och information på första posten. Kanalerna är klara så att det är bara att placera er!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Arghh, 9 minuter sen! Vill ju vara med

Ifall någon inte kan vara med så är mitt nick "Massy"

Har en kompis som inte hänger så mycket på Sweclockers men är det många som inte visar sig komma så är han nog gärna med

Permalänk
Skrivet av Massy:

Arghh, 9 minuter sen! Vill ju vara med

Ifall någon inte kan vara med så är mitt nick "Massy"

Har en kompis som inte hänger så mycket på Sweclockers men är det många som inte visar sig komma så är han nog gärna med

Sure, släng in nicknamet så lägger jag till honom också.

Ni får flirta med Snejbelsax för säkra kort in i spelet.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Kabuum! Där har vi då 32 lyckliga Spelare!

Vackert, nu får vi hoppas på att det kanske blir lite reserver, " just-in-case ".

Vilket game-mode och även vilka kartor tror vi kan tänkas vara roligast att lira?

# Mitt tips är att ni redan nu, eller asap börjar lira tillsammans i squaden bara för att ja. Klämma och känna på varandra.

Teamspeak 3 servern är uppe och information på första posten. Kanalerna är klara så att det är bara att placera er!

kan inte kväll tyvärr, men jag gillar ifall det är rush banan med stora fyren mitt i som alla snipers sitter... (är sk*t dålig på kart-namn)
har ingen direkt hat-karta, mycket hus så man slipper alla sniper i alla fall:)

Permalänk
Medlem

Önskemål på kartor från min sida vore Africa harbour, Panama cannal, atama desert och Laguna Presa i conquest:).

Angående teamchat, hur kommer det att fungera? Ska vi endast prata internt i sqauden eller med hela teamet?

Visa signatur

3770k @4,5ghz, EK-Supremacy, 2x hd 7970 @1050/1500 , 4x 4 GB corsair vengeance LP 1600 mhz, Corsair RM1000x, z77a-gd65, Samsung 840 pro 256 GB, Crucial m4 128 GB, Nzxt switch 810