Hjälp till att utforma verkstadstjänst!

Permalänk
Medlem

Hjälp till att utforma verkstadstjänst!

Hej!
Jag och några kompisar håller på med ett kurs på Chalmers där vi undersöker nyttan och intresset av en ny fritidsaktivitet.
Själva idén är att erbjuda en verkstadslokal med maskiner [tex svarv,fräs,pelarborr,svets mm] där man kan teckna ett medlemskap.
Enkäten tar inte mer än 2 min att fylla i och jag skulle bli väldigt glad om någon kunde tänka sig att fylla i den.

länk till undersökningen: http://tool.surveypirate.com/Survey.aspx?surveyid=30314&sp.ma...

MVH Johan

Visa signatur
Permalänk

Sådär.

Rätt bra gjord få jag säga. inget man stör sig på att man tjatar om samma sak i 10 frågor i rad eller så. utan kort och gott rak på sak med vettiga svarsalternativ.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Sådär.

Rätt bra gjord få jag säga. inget man stör sig på att man tjatar om samma sak i 10 frågor i rad eller så. utan kort och gott rak på sak med vettiga svarsalternativ.

//Martin

Tack så mycket för kritiken!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har inte ens tänkt på att jag saknat något liknande. Skulle behöva en hel del verkstadsmaterial, så att jag exempelvis kommer igång med lite mer bökig chassimod.
Risken finns väl att man får gubbstämpel av att umgås med hjälp av maskiner. Tänker mig 50+ gubbar med keps, tuggtobak och snickartumme.
Att driva sådan verksamhet kan bli dyrt, med tanke på maskiner och underhåll och personal. I värsta fall blir verksamhet mycket begränsad pga hög avgift eller dylikt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Har inte ens tänkt på att jag saknat något liknande. Skulle behöva en hel del verkstadsmaterial, så att jag exempelvis kommer igång med lite mer bökig chassimod.
Risken finns väl att man får gubbstämpel av att umgås med hjälp av maskiner. Tänker mig 50+ gubbar med keps, tuggtobak och snickartumme.
Att driva sådan verksamhet kan bli dyrt, med tanke på maskiner och underhåll och personal. I värsta fall blir verksamhet mycket begränsad pga hög avgift eller dylikt.

Jo de största problemen vi ser just nu är tidsbrist hos de primära kundgrupperna samt att det blir rätt dyrt. Vi har dock tänkt oss en prissättning liknande den på Gym så att man tex får billigare avgift om man är där och jobbar på dagtid eller liknande.

Visa signatur