varför har vissa redan bf3 tillgång tillochmed svenskar?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anilusion:

Nej, du aktiverar spelet en gång sen behöver du inte röra en proxy igen.

så man måste koppla till en server med det och inte bara aktivera spelet med det

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zzcool:

så man måste koppla till en server med det och inte bara aktivera spelet med det

testade igen gick inte jag ger upp

ursäkta för dubbelpost är för trött för att se var jag trycker

ok nu fick jag det äntligen att fungera hur får jag bort den nu eftersom den verkar vara kvar msn verkar nu ha anslutnings problem enligt text i botten msn fungerar men det är anslutningsproblem

Permalänk
Medlem

Så om då alt fungerar för att vi ska kunna spela redan nu om man vill så kan man ju undra varför dom sätter den 27 som release datum här..

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Avstängd

vill tipsa ALLA att ABSOLUT inte göra detta när man gör det genom en proxy så ger man sina lösenord till ägaren av proxyn fick byta ut varenda lösenord jag hade

Skrivet av BananaFace:

Så om då alt fungerar för att vi ska kunna spela redan nu om man vill så kan man ju undra varför dom sätter den 27 som release datum här..

det jag undrar är varför dem ska släppa ett svenskt spel i sverige nästan sist

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

vill tipsa ALLA att ABSOLUT inte göra detta när man gör det genom en proxy så ger man sina lösenord till ägaren av proxyn fick byta ut varenda lösenord jag hade

det jag undrar är varför dem ska släppa ett svenskt spel i sverige nästan sist

för det är EA som släpper ut spelen..inte dice..så svårt var det.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Kl 16.45 igår köpte jag spelet på greenmangaming för 330kr, fick direkt en kod till min mail som jag använde i orion. 15min senare var det installerat och klart. Kopplade upp mig mot en koreansk vpn och aktiverade spelet.

Tycker synd om folk som förbokade i våras och får vänta tills på torsdag

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att inte ha proxy igång när du slår in några koder för de kan bli loggade och snodda.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

vill tipsa ALLA att ABSOLUT inte göra detta när man gör det genom en proxy så ger man sina lösenord till ägaren av proxyn fick byta ut varenda lösenord jag hade

det jag undrar är varför dem ska släppa ett svenskt spel i sverige nästan sist

förklara

jag slog på proxyn, aktiverade spelet. Stängde av proxyn.
Har alla mina koder blivit stulna då eller?
och isåfall hur?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

förklara

jag slog på proxyn, aktiverade spelet. Stängde av proxyn.
Har alla mina koder blivit stulna då eller?
och isåfall hur?

Är du inte en avancerad användare så ska du inte ger dig på saker du inte förstår man kan vara snäll.

Allt du skickar, skickar du genom proxy/vpn, allt.
Så om du skickar 123abc så går det via proxyn/vpn.

Permalänk

Synd att man förhandsbokade i frebruari...

Visa signatur

Fractal Define R3 | RadeonHD 6970 | Corsair 850AX | I7-2600k | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB XMS3 | MSI P67A-GD65 REV B3 |