Permalänk
Medlem

EPoX 8KTA3+PRO, vilken revision?

Jag har ett EPoX 8KTA3+PRO och jag är högst intresserad av att få reda på vilken revision av kortet det är jag har!

Detta går att få ut från EPoX hemsida:

"The REV (revision) number of your motherboard is written in white silk screen letters in upper hand left corner of the motherboard."

Problemet är bara att jag letar och letar men jag hittar banne mig inte! Har aldrig inte lyckats hitta det innan på ett moderkort men nu ger jag upp. Kanske är jag för trött och det är skrivet i för stora bokstäver eller något. Exakt var på kortet bör revisions-numret stå?

Lite tillägg:

Det kan väl inte vara en vit klisterlapp med en streckkod samt siffrorna "17001000107" som de menar?

Permalänk
Medlem

Re: EPoX 8KTA3+PRO, vilken revision?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lithod
Jag har ett EPoX 8KTA3+PRO och jag är högst intresserad av att få reda på vilken revision av kortet det är jag har!

Detta går att få ut från EPoX hemsida:

"The REV (revision) number of your motherboard is written in white silk screen letters in upper hand left corner of the motherboard."

Problemet är bara att jag letar och letar men jag hittar banne mig inte! Har aldrig inte lyckats hitta det innan på ett moderkort men nu ger jag upp. Kanske är jag för trött och det är skrivet i för stora bokstäver eller något. Exakt var på kortet bör revisions-numret stå?

Lite tillägg:

Det kan väl inte vara en vit klisterlapp med en streckkod samt siffrorna "17001000107" som de menar?

Kolla med det program(fungerade åt mig):

http://www.cpuid.com/cpuz.php#download

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

Hmm... CPUID säger revision 3, fast den revisionen ska väl inte ens finnas, vad jag vet. Tackar iallafall!