EA-fail
Spelet är bara så katastofalt dåligt att ord inte kan beskriva det.
Mina dåliga stats (K/D 2.9 och SPM 490) kanske blir lite bättre nu när dom äntligen tog bort negativ mus acc. men public stats är bara nåt man får ta upp för att alla forumsläsare tror att man "flejmar" för att det går dåligt
Den evigt urdåliga nätkoden ar lika kass som i betan
http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ
Och visst, nätkoden är inte dålig på samma sätt som i BFBC2, ger inte samma symptom, men den är minst lika dålig det bara yttrar sig annurlunda och är lika illa för gamplay upplevelsen
Många klaner försvann pga detta spel vilket inte är så konstigt men även om man bara spelar lite public nån timme per kväll har samma rätt att få vad man betalat för.
Dålig accuracy i all "vanliga" vapen (utom med raketgevär och GL som är lika träffsäkra som i BFBC2, grattis DICE), om man inte står totalt still och håller andan då blir det väl midre dåligt i fem sekunder
...och den där jävla bländande lapman igen!
När det gäller vapen och kartbalansering så undrar jag om dom testat spelet alls under utvecklingen. Kanske några ryggdunkare som sitter och berömmer spelets grafik och effekter och som inte kan spela FPS för fem öre. Skulle nog behövts en kräsen pragmatiker med lite FPS erfarenhet på DICE kontor
Allt som är Aim/skill-baserat har förstörts eller plockats bort och massa "lock on target" missiler har tillkommit i stället
(Oj då, Failspawn igen)
Tycker det är extra tråkigt för alla BF2 veteraner som har fått se uppföljaren totalförstöras.
Läste en del trådar om hur dom uppfattat spelet och det är ju bara att beklaga.