Permalänk
Proffsmoddare

Söker SweC fonten som används.

Hallå, är det någon som vet vilken font som sweclockers använder på sin logga? Eller är den "ritad" och det inte finns någon font?

Om någon vet eller kunde skicka den så skulle det vara mycket uppskattat.

Mvh
Andreas

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Fråga inte efter att skicka den, då den enligt mitt svaga minne kostar en slant. Det är Eurostile, om jag minns rätt.

EDIT: Eller så kostar den inte längre. Man hittar ju några free to use fonts när man kör en snabb googling.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Alakai:

Fråga inte efter att skicka den, då den enligt mitt svaga minne kostar en slant. Det är Eurostile, om jag minns rätt.

EDIT: Eller så kostar den inte längre. Man hittar ju några free to use fonts när man kör en snabb googling.

Om någon ska skicka så ska det ju vara en laglig version som inte kostar. Visste som sagt inte vad det var för fonts. Många är som sagt gratis.

Det finns ju ett antal Eurostile fonter. Någon som vet exakt vilken version?

http://www.linotype.com/384/eurostile-family.html

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Extended passar bäst in, är säkert den.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.