Permalänk

Audi 80 B3 & B4

Tjenare

Nån som vet om bakstötfångaren på Audi 80 B3 & B4 är likadana på sättet man skruvar fast den?
Frågar eftersom jag lyckades backa in i en polares Audi tidigare idag, hata fredagen den 13: de.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Hedersmedlem

Det lär inte passa så bra, möjligt att det går att klämma dit rent fysiskt men det kommer knappast att se bra ut om man inte ger sig på en seriös ombyggnad.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Tror inte det kommer se så fint ut. det är ju endel skillnader designmässigt men har ingen aning om det passar eller ej. Men i Sverige kryllar det ju av Audi 80 och det är rätt lätt att få tag på delar kanske är så i Finladn också om du har tur
Skulle tippa på att de går på 500kr eller något sånt.
Vad är själva bilen ?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Tror inte det kommer se så fint ut. det är ju endel skillnader designmässigt men har ingen aning om det passar eller ej. Men i Sverige kryllar det ju av Audi 80 och det är rätt lätt att få tag på delar kanske är så i Finladn också om du har tur
Skulle tippa på att de går på 500kr eller något sånt.
Vad är själva bilen ?

Hm, blir ju lite svårare då.
Bilen jag backade in i är en Audi 80 '92. Lite kul att Volvon min inte fick en skråma.

Tror faktiskt det blir lättare att låta detta gå på försäkringen istället.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Hm, blir ju lite svårare då.
Bilen jag backade in i är en Audi 80 '92. Lite kul att Volvon min inte fick en skråma.

Tror faktiskt det blir lättare att låta detta gå på försäkringen istället.

Jo men tänk på din premie osv sen har du la självrisk också? http://www.bildelsbasen.se/?link=search&searchmode=1&vc1=106 där har du exempel på priser för en audi 80 92-95 bör ju finnas motsvarande i finland (för du bor där va? ) alternativt att du kollar på skroten. (edit gick ej direkt länka men du hittar nog själv)

"Lite kul att Volvon min inte fick en skråma. :P" Skryt lagom det var ju du som inte kunde backa Men volvons kofångare är säkert rejälare sen beror det ju lite på vinkeln och vad du träffade med tog du ex med dragkroken är det ju inte konstigt att du "vann"

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Jag trodde alla Audi 80 hade blivit importerade till centralasien, hälften av bilarna där borta var 80's eller 100's verkade det som.

Med en så gammal bil hade jag inte brytt mig om försäkringen för en kofångare och försökt fixa det på annat håll

Visa signatur

Simlärare