Någon som handlat av quizcore har billig 7970?

Permalänk
Snusfri

Är själv sugen på att beställa ett EVGA GTX 680 där då de är riktigt billiga.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Just vad jag sagt helatiden, vi behöver mer butiker som inte rånar oss.

Permalänk
Medlem

Beställde mitt 7970 igår fick det idag. Har inte hunnit testa det återkommer med det.

Permalänk

Själv har jag handlat ett par delar därifrån för ca 13k. Var inga problem alls. Har nog skickat tillbaka mitt modekort som verkar trasigt så får vi se hur det går

Permalänk
Medlem

Jag köpte min processor från dem i början av året. Gick utmärkt.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk

Jag stör mig verkligen på den här butiken som slänger upp en massa varor för lägsta pris och sen inte har någonting i lager (t.ex. samsung ssd 500 gb evo, har legat där hur länge som helst). Det förstör bara ens planering när man sitter och slänger ihop datorkomponenter i en lista på Prisjakt. Vad är syftet? Jag förstår verkligen inte! Grattis Quizcore, ni lurade mig att besöka er sida, men sen då?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800X3D CPU-KYLARE: Arctic Liquid Freezer II 420 MODERMODEM: MAG X670E Tomahawk WIFI GPU: Sapphire Radeon RX 7900 XTX Nitro+ Vapor-X RAM: 64GB Kingston FURY Beast DDR5-6000 DIMM CL36 PSU: 1000 Watt be quiet! Straight Power 12 CHASSI: Fractal Design Meshify 2 XL HDD: Crucial T700 2TB Gen5 NVMe OS: Win 11 64bit

Permalänk
Skrivet av Hybinette:

Jag stör mig verkligen på den här butiken som slänger upp en massa varor för lägsta pris och sen inte har någonting i lager (t.ex. samsung ssd 500 gb evo, har legat där hur länge som helst). Det förstör bara ens planering när man sitter och slänger ihop datorkomponenter i en lista på Prisjakt. Vad är syftet? Jag förstår verkligen inte! Grattis Quizcore, ni lurade mig att besöka er sida, men sen då?

är personen som lagt upp felaktigheterna ett RMA så behöver man inte en logisk förklaring varför

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hybinette:

Jag stör mig verkligen på den här butiken som slänger upp en massa varor för lägsta pris och sen inte har någonting i lager (t.ex. samsung ssd 500 gb evo, har legat där hur länge som helst). Det förstör bara ens planering när man sitter och slänger ihop datorkomponenter i en lista på Prisjakt. Vad är syftet? Jag förstår verkligen inte! Grattis Quizcore, ni lurade mig att besöka er sida, men sen då?

Det är väl hela affärsidén? Längre leveranstider eftersom de inte har något lager, pressa priserna till max och hoppas att man får tillräckligt med beställningar. Vill man ha något snabbt väljer man någon av de större, kan man vänta ett tag så handlar man väl här antar jag. De skrev ju själva att de beställer direkt ifrån utalandet istället för svenska grossister så inte så konstigt att det tar lång tid ibland.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Är det någon risk att beställa t.ex en processor från Quiz-core i dagens läge?

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

http://www.solidinfo.se/foretag/quizcore-ab/ekonomi

Detta bolag blir nog inte långvarigt sedan start har de gått back 648.000 SEK
Njut av de låga priserna så länge det varar.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.