Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Jag vet att det är extremt länge sedan jag skrev något i denna tråd men jag tänkte att en uppdatering här kanske kan hjälpa någon annan stackare där ute! Jag har iallafall hittat en mus som ligger PERFEKT i min hand, nämligen Mionix Naos (7000 men det är oviktigt för passformen). Den är härligt formad, ger bra grepp med lagom mycket stöd för lillfingret och den har två extra knappar för tummen att binda till vad man känner för, som jag faktiskt når

Tycker den är otroligt skön och om ni lider av små händer som jag så borde ni iallafall försöka känna på denna mus, även om det inte är den vanligaste och lättaste att hitta.

Permalänk
Medlem

roccat kone pure military, se till att uppdatera till senaste firmware.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hackeron:

roccat kone pure military, se till att uppdatera till senaste firmware.

Skulle precis rekommendera en valfri från Roccat, själv har jag Roccat Kone Pure (laser-versionen)
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

steelseries kinzu, xai, kana är väl alla ganska små.

Använder själv Kana eftersom jag gick från microsoft 1.1, egentligen för liten för mina händer, men har vant mig.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Skulle precis rekommendera en valfri från Roccat, själv har jag Roccat Kone Pure (laser-versionen)
/Lifooz

kova+ är underbar också

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - 32gb corsair dominator @ 6000mhz - kfa2 rtx 4090 - 2tb kingston kc3000 - 1tb wd black sn850 - wd 4tb - corsair hx1200 - acer predator x34gs - lg 27gl850-b

Permalänk
Medlem

Ett tips att pröva om man inte har det är också Logitech G502, den är mycket mindre än vad man väntar sig men ändå skön

Permalänk
Medlem

Denna är rätt liten.

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/gamingmss/missionsg-g...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless