League of legends, fler svenskar på West?

Permalänk

Ja det skulle ju va bra mycke roligare om man kunde va ett team som spelar oavsett om man kör normal eller ranked. Spela mot datorn är bra tråkigt och spela normal själv är inte så optimalt känns det som.

Sistone har jag kört mycke Taric och han är grym support som sagt. Annars kan jag köra Teemo, Tristana, Maokai, Swain och Veigar.

Visa signatur

Asrock P67 Extreme6 | Intel 2600k @ 4.5Ghz) | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB DDR3 1600Mhz
ASUS GTX 770 DCII OC @ 1260/7900 | Intel X25-M G2 80GB| ~3.2TB HDD
Antec 1200 | Corsair HX 620 80+
ASUS PB278Q

Permalänk
Skrivet av Drömmaren:

Ja det skulle ju va bra mycke roligare om man kunde va ett team som spelar oavsett om man kör normal eller ranked. Spela mot datorn är bra tråkigt och spela normal själv är inte så optimalt känns det som.

Sistone har jag kört mycke Taric och han är grym support som sagt. Annars kan jag köra Teemo, Tristana, Maokai, Swain och Veigar.

Jag bangar inte på att dra ihop 5 stycken och köra lite rankat! Spelar även gärna Duo rankat

Visa signatur

Antec P280|XFX 750W Black Edition 80+ Silver|Asus Sabertooth P67|Intel i5 2500k 4,2Ghz|Thermalright MUX-120|Gigabyte Radeon HD 7970 Windforce x3 |Kingston Hyperblue 8gb 1600MHz|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kungfloppen:

Floppztyl3 här! Lirar när jag har tid Kunde va roligt om vi kunde dra ihop något seriöst med och spelat lite rankat med, det är ju trots allt mycket roligare

EDIT: Tycker alla ni som är med på detta kan se till att skriva Sweclockers i sin "sign" på LoL så man lätt kan hitta vilka som är härifrån, eller vad tycker ni?

Har inget annat vettigt i sign så Sweclockers får de bli!

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Moos3 kan spela alla roller men kör oftast solo top, har skype. Adda mig om ni vill spela

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Och för er som spelar på Nordic/East och vill spela lite kan ju adda mig Tror jag heter Fn1zzan annars Fnizzan. Brukar köra med ett gäng mest på skoj men kan ju vara trevligt att spela med lite nya människor!
Vi använder mumble btw.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnizzan:

А для тех, кто играет в Северной / Восточная и хотят поиграть, конечно, можете добавить меня я думаю, что я назвал Fn1zzan иначе Fnizzan. Обычно работают с бандой в основном для удовольствия, но может быть приятно играть с новыми людьми!
Мы используем бормотать кстати..

I fixed it for ya!

Permalänk

Du kan skriva in Schumpen i listan också (det är jag alltså)

Visa signatur

Någon som vet något bra att skriva här?

Permalänk
Skrivet av SimonUH:

text
har tröttnat på alla mindre mentalt stabila randoms. Vi söker därför fler svenskar att spela med,
text

Där gör ni ett stort misstag kan jag säga. Enligt min erfarenhet är svenskar de som är minst stabila av alla

Permalänk

xXVooDoooXx add me

Permalänk

Jao

Arikie här! Har inte spelat intensivt på ett par veckor nu så jag är nog lite ringrostig men det ska nog gå an. =D

Permalänk

Med dessa seplarna kan man ju möta varandra i customgame...

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

Är en kille som har spelat lol till och från sedans det startade. Men körde lite seriöst ett tag men sen blev det mycket skola och sen också jobb efter skolan nu. Men börjar köra nu ingen för att ha kul, Inge 100% satsning för klättra i ranked, mest för ha kul med några kompisar. Kör allt, helst tank, men har börjat lira support, och tycker det är riktigt kul, men mycket kvar att lära enligt mig. har väll totalt 2500games(på två acc) men det märks inte just nu, hehe;)
Heter på det accet jag kör nu forre24.
Har Skype också, och använder det!
Spelar på helger, (är morgonpigg;).) sen på vardagar måndag-torsdag mellan 15/17-21tiden
Fredag och helger kan det bli sena kvällar:)

Permalänk
Medlem

jag är på west heter Lostagar i LoL.

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

Försök komma in så många som möjlig ikväll, lördag 3/3!

Permalänk
Medlem

Jag heter GalenOXE på eu west!
Adda mig!

Permalänk
Medlem

Adda iFozz, 350 wins lvl 30 på west

Permalänk
Medlem

Jag lirar också på west nickar kadiid

Permalänk
Medlem

EDIT: Bort.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

storstav
Bara att hojta till, Gärna med o lirar!

Permalänk
Medlem

adda zoryox

Permalänk
Medlem

Adda yooooooooo med 9o

Visa signatur

|| MSI GE60 0ND, Core i5 3230m, 8GB RAM, GTX 660m ||
|| Samsung Galaxy Tab 7.7 ||
|| Läst: CCNA 1,2,3,4 CCNP Routing, Switching ||

Permalänk

Skulle kunna lira med er någon gång, har även polare som också kan lira med er eftersom vi brukar lana.

Adda Cruelirony

Visa signatur

__________________
| Corsair Carbide 400R | i5 3570k@3,4GHz |Intel Stockkylare|
| ASRock Z77 Pro4 | MSI Radeon HD7850 |
| 8Gb Corsair VENGEANCE 1600MHz |
| Seagate Barracuda 500gb | Fractal Design Tesla 650W 80+ |

Permalänk

Andreas455 är mitt summoner name. Använder även jag Skype. Kör oftast melee, så som Fiora, Master yi och Nocturne. Det händer även att jag kör Ziggs. Dock så är inte jag hyperbra på spelet men gör mitt bästa.

Hoppas att ni känner för att köra!

Mitt skype namn är andreaskallman95. skriv gärna att ni kommer från SweC om ni addar.

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 REV 3.1 | intel core i5 2500K | Corsair Vengance 8GB | ASUS Radeon HD 6970 OC | Corsair CS800 | Samsung 1TB 7200rpm |

Permalänk

Adda Shadowjolt1337
Spelar mest: Warwick, nasus, Gp, Sivir, Lee Sin och snart Irelia.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

"Humbeliwumbeli" på west

Visa signatur

DATOR: Chassi: Corsair carbide air 540 CPU: I7 2700k (4.5Ghz 1.288v) RAM: Corsair 4^4(16)GB 1922Mhz Mobo: Asus P8Z68-V LX PSU: Antec HCG 900W GPU: Powercolor 7990 + Sapphire HD 7970 3GB Vapor-X (3way-CrossfireX)
KRINGUTRUSTNING:
Monitor: FSM-270YG 2560x1440 IPS Keyboard: Ducky Shine 2 White kaycaps orange LED Mouse: Logitch G502 Headset: Audio technica ATH-M50 Mic: Blue Snowball

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cruelirony1:

Skulle kunna lira med er någon gång, har även polare som också kan lira med er eftersom vi brukar lana.

Adda Cruelirony

Vi lirar ganska ofta tillsammans, så du skulle kunna köra med oss någon gång, mitt acc: CrepiE eller något sånt, rätta mig Cruel;)

Permalänk
Medlem

Nick: Lindkvist

Nyligen börjat spela igen men tröttnade direkt på Randoms,

Spelar allt,

Föredrar support,jungler,tank

Har spelat Dota och HoN tidigare så har väl några år på nacken!

Bara lägga till om nån är sugen o lira!

//lindkvist

Permalänk
Avstängd

Är de folk som behöver någon lirare som att lira i ett team? på tillexempel esl/vanligt
Hade varit roligt.
/marcus

edit: "marreparre" på west.

Permalänk
Medlem

Adda budfadern.

Permalänk
Medlem

WH1T3WID0W, 24 år gammal skåning som gärna använder skype. Frågan är bara om ni förstår skånska

Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar