Sjukt bra erbjudande från 3

Permalänk
Medlem

En arbetskamrat till mig som har nappat på samma erbjudande och även valt en 4S ringde till suporten idag och hörde om leveranstider. Enligt Tre så har dom helt slut på 4S i lager och är inte 100 på när det kommer in nya. Troligtvis nu på måndag så många av dom som väntade skulle få sina under mitten på nästa vecka.
Enligt suporten så var dock inget alls säkert när det handlade om Apple eftersom dom själva inte kunde bestämma leveranser och mängder riktigt utan dom fick telefoner i olika färger lite som Apple själv ville skicka ut dom. Dom kunde be om vad dom ville ha och se vad dom fick typ. Till skillnad mot andra märken när det bara var att välja modell och trycka på beställ.

Får hoppas allt stämmer och dom har någon koll alls på leveranstiden då jag hatar att vänta

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedis:

Jag undrar samma sak om Galaxy Nexus, jag har läst tråden men såg inget om det...

Jag ringde och de sa att det skulle ta 3v för mig som beställt för en vecka sen.

Visa signatur

"I thought I was someone else, Someone good."
μ, en åsikt i tiden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av club01:

Club01=Kamraten;12082965]Någon som hört något om när Tre kan tänkas få in fler iPhone 4s i lager, just nu är dem helt slut.

Jag ringde dit i fredags och då sa dom den här veckan skulle dom få in ett lager. Tror dock det går ut till dom som redan beställt. Själv beställde jag för två veckor sen nu i helgen och hoppas verkligen att jag får den nu i slutet av veckan. Hatar att vänta på saker.

Skickades från m.sweclockers.com[/QUOTE]

Ok, låter lovande. Beställde själv min den 12:e så vi får väl se när den kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon59807:

Jag ringde dit i fredags och då sa dom den här veckan skulle dom få in ett lager. Tror dock det går ut till dom som redan beställt. Själv beställde jag för två veckor sen nu i helgen och hoppas verkligen att jag får den nu i slutet av veckan. Hatar att vänta på saker.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, låter lovande. Beställde själv min den 12:e så vi får väl se när den kommer.[/QUOTE]

Ja som jag skrev längre upp så hade dom helt slut nu och dom första som beställde får förhoppningsvis sina i början på nästa vecka.
Borde ju vara straffbart att beställa från nätet. Är ju rena tortyren att vänta på leksaker

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |