Sjukt bra erbjudande från 3

Permalänk
Medlem

Sjukt bra erbjudande från 3

Ville bara tipsa om 3's drive just nu, 3Total för halv priset. 349kr/mån fastpris inkl Apple iPhone 4S 16GB, Samsung Galaxy SII, Nokia Lumia 800 eller Sony Xperia S.

Kolla http://www.tre.se/Privat/Erbjudande/Fast-pris/?epslanguage= . Moderator får gärna flytta om den inte passar här, ville bara dela med mig av en enligt mig schysst deal.

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

Frågan är vilken mobil man ska välja för att få mest för pengarna.. får ju tänka på att det blir för 2 år också. Och många nya mobiler kommer nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spinxen:

Ville bara tipsa om 3's drive just nu, 3Total för halv priset. 349kr/mån fastpris inkl Apple iPhone 4S 16GB, Samsung Galaxy SII, Nokia Lumia 800 eller Sony Xperia S.

Kolla http://www.tre.se/Privat/Erbjudande/Fast-pris/?epslanguage= . Moderator får gärna flytta om den inte passar här, ville bara dela med mig av en enligt mig schysst deal.

Minsta totalkostnad är 8376 kr, köp en telefon kontant istället, mycket billigare..

Permalänk
Medlem

"Billigt". Nah, tror inte det. Samt att det är 3 vi pratar om, sämsta operatören i Sverige. Har haft dem, kommer ALDRIG gå tillbaka till dem om de så ger bort abonnemang och telefoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Minsta totalkostnad är 8376 kr, köp en telefon kontant istället, mycket billigare..

Måste säga att de faktiskt är en ganska schyst deal... trots allt alla telefonsamtal och surf och sms ect som ingår! Och jag gillar normalt inte abonnemang och bindningstider. Kommer nog hålla fast vid min Xperia ray och mitt kontantkort... men helt klart värt att fundera på för den som ringer mycket. Sen föredrar jag telia nät som går att använda i hela Sverige... inte bara i storstäderna (trots att jag bor där)

Visa signatur

Har en tyst dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Minsta totalkostnad är 8376 kr, köp en telefon kontant istället, mycket billigare..

Indeed! Många tror att de "tjänar" på abonnemang eftersom de får mobilen på köpet, men oftast är det en själv som åker dit. Sett många som binder sig 2 år men halvvägs ångrar sig och tar allt på en slutfaktura. Telefonerna är dessutom låsta till tre, har man otur är de brandade också. Vet inte hur extrema de är idag men förut innan Android, var deras logga fäst på mobilerna så att de synnes tydligt och kunde ej tas bort. Även mjukvaran var ju packad med skit.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Avstängd

Klart det är billligt, du får helt fritt med samtal,sms,mms,surf och en gratis dyr telefon för 349kr i månaden

Kan lägga till att det gäller ALLA telefoner dom säljer inte bara dom som presenteras på startsidan, gäller även HTC's nya One serie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Indeed! Många tror att de "tjänar" på abonnemang eftersom de får mobilen på köpet, men oftast är det en själv som åker dit. Sett många som binder sig 2 år men halvvägs ångrar sig och tar allt på en slutfaktura. Telefonerna är dessutom låsta till tre, har man otur är de brandade också. Vet inte hur extrema de är idag men förut innan Android, var deras logga fäst på mobilerna så att de synnes tydligt och kunde ej tas bort. Även mjukvaran var ju packad med skit.

Om jag förstod abonnemanget rätt så fick man ringa, smsa och surfa fritt(10gb surf) varje månad, och detta för 349:-/månad, så för alla som har en högre mobilräkningen än detta så är det väll en bra deal? Såg dock inget om hur länge man har den lägre avgiften, har svårt att tro att det skulle gälla i hela bindningstiden.

Inget för mig däremot, SMSar och surfar för en lägre summa varje månad ;P

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Indeed! Många tror att de "tjänar" på abonnemang eftersom de får mobilen på köpet, men oftast är det en själv som åker dit. Sett många som binder sig 2 år men halvvägs ångrar sig och tar allt på en slutfaktura. Telefonerna är dessutom låsta till tre, har man otur är de brandade också. Vet inte hur extrema de är idag men förut innan Android, var deras logga fäst på mobilerna så att de synnes tydligt och kunde ej tas bort. Även mjukvaran var ju packad med skit.

Ja många tror faktiskt att dom tjänar på att ha abbonemang.
Jag har själv abbonemang och det blir billigare. MEN jag tog inget dyrt med telefon o grejer. telefonen hade jag redan. jag har ingen bindningstid osv.
har generellt sätt en mobilräkning under 200kr

ska jag då ha kontantkort med gratis sms till alla nät + fri surf, så kostar det mer varje månad.

bästa man kan göra om man nu ska ha abbonemang är o ta ett utan bindningstid och stå för telefonen själv.

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

*TEXT*
Såg dock inget om hur länge man har den lägre avgiften, har svårt att tro att det skulle gälla i hela bindningstiden.

Läser man så står det klart och tydligt "Abonnemangsrabatten på 350 kr har du kvar så länge du har abonnemanget 3Total."

Har man en räkning på ~200kr eller mer varje månad och vill ha en ny telefon så sär det ett mycket bra erbjudande , tre's täckning lämnar jag utanför då jag inte har nån erfarenhet av tre.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelloxy:

"Billigt". Nah, tror inte det. Samt att det är 3 vi pratar om, sämsta operatören i Sverige. Har haft dem, kommer ALDRIG gå tillbaka till dem om de så ger bort abonnemang och telefoner.

Alltså 3 har alltid varit lite dyrare, särskilt för ett par år sedan. Men vill man ha en bättre mobil, säg 4k och upp samt ringer ganska mycket. Då är detta en bra deal, Säg 349x24=8376, dra bort ca 5500kr som de dyrare mobilerna kostar, då är det 2876kr kvar, utslaget per månad blir det ca 119kr, som du då får ringa, smsa & surfa för praktiskt tagit hur mycket du vill för. För oss som brukar ha räkningar på 4-500kr+ så är detta inte annat än en bra deal. Sedan tycker jag att 2 år är ungefär så länge som man vill ha en mobil. Men det är jag de

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

Alltså är det verkligen i 24 månader som 349kr gäller eller är det typ till midsommar och det står i någon finstil text någon stans? Om det nu är 24 månader 3 total för 349kr så är det ju sjukt bra!?!
Ringer man som mig alltid för mer än detta så är det ju såklart värt pengarna. Sen att man även får en fin telefon på köpet gör ju inte saken sämre.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem

Detta erbjudande är ju sjukt bra! funderar bara på vilken mobil jag ska välja..

Har för mig att HTC one X ( sjuka specs ) kommer i april och erbjudandet gäller ju även i april enl hemsidan! så man kanske ska vänta..

Visa signatur

Dator: 10900KF, RTX 3080, Torrent Compact
Skärm: LG 42C2 + Dell S2721DGF
Tillbehör: iQunix F97 med vita pudding, Taurus GM1-W, PS5 gamepad
Ljud: EPOS H3Pro, GSP 670, Corsair Virtuoso, Fidelio X2HR, DT770 pro, Eris E5, Airpods Pro 2022, GoXLR, Fiio E10
Övrigt: iQunix ZX75, Varmilo va109m, Keychron K8(Glorious Panda)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelloxy:

"Billigt". Nah, tror inte det. Samt att det är 3 vi pratar om, sämsta operatören i Sverige. Har haft dem, kommer ALDRIG gå tillbaka till dem om de så ger bort abonnemang och telefoner.

Har aldrig ngnsin haft ett enda problem med Tre. Jag bor iofs inte ute på landet i ingenmansland.
Tre har väldigt bra täckning i Malmö och en annan fördel är att abbet gäller även i Danmark så ingen extra kostnad för datatrafik eller extra kostnad för sms, mms och samtal när man är där. Tre är lätt den bästa operatör jag haft.

Permalänk

Velar mellan en Note och Xperia S. Både far och min flickvän ska ta det här erbjudandet haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gloremir:

ska jag då ha kontantkort med gratis sms till alla nät + fri surf, så kostar det mer varje månad.

Telenor messa mera, laddar 100 kr per månad vilket ger 3000 fria sms till alla nät + fri surf... Just saying.

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk

Sjukt intressant deal, har Tre och hatar dem innerligt. Men vad gör man inte för att spara pengar ibland?

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk

inget för landsbyggden bara man kommer ihåg att efter 24mån blir det 699:-

Visa signatur

| Thermaltake P3 | i5 13500 3,5GHz | EKWB Water cooling |
| MSI pro B760M-p | gigabyte vision 8GB RTX3070 OC |
| 32Gb Corsair Vengence 3000MHz |
| Msi spatium 390M | Thermaltake RGB 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mooseslayer:

inget för landsbyggden bara man kommer ihåg att efter 24mån blir det 699:-

Verkar dock fortsätta kosta 349kr även efter bindningstiden. Annars byter man till ett 3 pott abonemang och betalar det man ringer för normalt varje månad plus får en mobil på köpet. Precis som jag gjort nu. Tänker dock byta till detta nu istället eftersom man får mer GB surf på detta erbjudande.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Telenor messa mera, laddar 100 kr per månad vilket ger 3000 fria sms till alla nät + fri surf... Just saying.

+ ingen mottagning vilket är väldigt viktigt för mig.

visst bor man mitt i stan och inte vistas på landet så är det ju inga problem

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Medlem

Kan slänga in ni som vill ha Ännu bättre deal så erbjuder Phone House samma deal fast med Obrandade och Olåsta telefoner(förutom iphone).

Vilket gör dealen ännu mera intressant för min del :D!! Olåst telefon och 349:- i månaden tackar!

Permalänk
Medlem

Jobbar själv på Tre atm, ifall ni har några frågor om priser eller avgifter eller helt enkelt vill köra på denna deal. Så skicka iväg ett PM till mig så kan jag nog hjälpa er!

Permalänk
Medlem

Och till er som bara måste ha en iPhååån så finns det billigare olåsta direkt från Apple, http://store.apple.com/se/browse/home/shop_iphone/family/iphone
Inte för att jag tycker att någon ska skaffa en iPhone, Apple is the scum of the earth..
Jag skulle aldrig kunna ha Tre för att jag åker runt så mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lokso:

Jobbar själv på Tre atm, ifall ni har några frågor om priser eller avgifter eller helt enkelt vill köra på denna deal. Så skicka iväg ett PM till mig så kan jag nog hjälpa er!

Hur länge gäller erbjudandet? Är det i 24 månader sen kostar det 699kr eller är det så länge man har abonnemanget kvar? Fortsätter det även gälla efter 24 månader så är det ingen snack om saken ens här känner jag. Då tecknar jag imorrn:-P

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Medlem

Jag funderar på att gå över till 3 av den enkla anledning att jag ofta är i Danmark tex, och då ringer man för samma pris. Bara en sån sak.

Permalänk

Tre funkar bra för mig men vist har dom gjort del riktiga svin saker för mig oxå det går inte att komma undan, detta är dock fortfarande en bra deal.

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk

Jag och flickvänen slog till direkt, lagom då våra telefoner håller på gå sönder helt, hon tog galaxy S2 och jag själv tog självklart Galaxy Note

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Avstängd

FÖR ER SOM MISSAT

så kan man boka den nya One serien samt Xperie serien med 3Total på

http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefoner/3Provkor/

Permalänk

Jag skulle inte binda upp mig hos 3 även om jag så fick betala endast 100 kr i månaden. :\

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zandr:

Kan slänga in ni som vill ha Ännu bättre deal så erbjuder Phone House samma deal fast med Obrandade och Olåsta telefoner(förutom iphone).

Vilket gör dealen ännu mera intressant för min del :D!! Olåst telefon och 349:- i månaden tackar!

Dock så får man start avgift på 250:- dära.. Sedan så står det andra RÖRLIGA avgifter på PhoneHouse hemsidan.. ( MKT DYRARE )

Visa signatur

Dator: 10900KF, RTX 3080, Torrent Compact
Skärm: LG 42C2 + Dell S2721DGF
Tillbehör: iQunix F97 med vita pudding, Taurus GM1-W, PS5 gamepad
Ljud: EPOS H3Pro, GSP 670, Corsair Virtuoso, Fidelio X2HR, DT770 pro, Eris E5, Airpods Pro 2022, GoXLR, Fiio E10
Övrigt: iQunix ZX75, Varmilo va109m, Keychron K8(Glorious Panda)