Ny dator för 25000 lax och redan problem.

Permalänk
Skrivet av Johaansson:

men mystart grejen försvann inte efter en rundan av S & D, måste lista ut hur man får bort saken.

Har någon här drabbas av den där saken eller ? kanske vet lättaste sättet att ta bort den. ?

om jag fattat rätt så är det en toolbar till en webbläsare?

så den finns inte på program och funktioner i kontrollpanelen eller program på startmenyn?

Visa signatur

Gaming, Better than nothing. | Intel Core i7 4970k @ 4.4 GHz | Corsair H80i | Asus Maximus VII Hero | Corsair Dominator Platinum Cl9-9-9-24 2x4GB @ 1600 MHz | Asus GTX 780 DC2 @ 1.1 GHz Boost | 2TB Seagate | Samsung 840 EVO 250GB | FD Define R4 | FD Newton R3 80+ Platinum 600w |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johaansson:

såg det men det var mäkta komplicerat tänkte kolla om någon hade nått annat som hjälpte, 27 olika saker samt 3 andra program var man tvungen att tanka ner samt att köra det i win safe mode

--------------
Okej, jag var inte den personen, var jag som pratade om att du nog installerat incredimail i din dator

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Dina dropps i spel är för 7970 skalar som skit i CF i vissa spel... Vet hur det känns..

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Skrivet av born_in_fire:

om jag fattat rätt så är det en toolbar till en webbläsare?

så den finns inte på program och funktioner i kontrollpanelen eller program på startmenyn?

Kör google Chrome ,och har tagit bort det från kontrollpanelen och från google fast skiten är fortfarande kvar.

Permalänk
Medlem

Hej, har också köpt dator för ungefär det priset, lite mer med andra omkostnader. Men du sa något om virusprogram? Du ska ha Symantec Endpoint Protection (SEP) , har det och det snappar upp ALLT, verkligen allt! Kostar dock mycket, men det är fan värt det om man ska skydda sin pärla Men tråkigt att höra att du har problem, hade själv problem med mycket blåskärm och sånt samt appcrasch på ALLA spel så jag kom fram till att det var Moderkortet eftersom att jag inte kom in i BIOS , så jag vet hur det känns, blev galen ett tag.... Men nu har allt löst sig när jag bytte moderkortet! Hoppas du hittar en lösning på det

Permalänk
Skrivet av Axelind:

Hej, har också köpt dator för ungefär det priset, lite mer med andra omkostnader. Men du sa något om virusprogram? Du ska ha Symantec Endpoint Protection (SEP) , har det och det snappar upp ALLT, verkligen allt! Kostar dock mycket, men det är fan värt det om man ska skydda sin pärla Men tråkigt att höra att du har problem, hade själv problem med mycket blåskärm och sånt samt appcrasch på ALLA spel så jag kom fram till att det var Moderkortet eftersom att jag inte kom in i BIOS , så jag vet hur det känns, blev galen ett tag.... Men nu har allt löst sig när jag bytte moderkortet! Hoppas du hittar en lösning på det

ska kolla upp nytt virus program imorn kosta vad det kostar, har fått bort skiten med mystart saken och det,
nu när du säger blåskärm har jag haft 3-4 st faktiskt , fick 2 när jag spela och 1 när jag satt på skype bara kanske är något vajsing med moderkortet, ringa inet direkt imorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johaansson:

ska kolla upp nytt virus program imorn kosta vad det kostar, har fått bort skiten med mystart saken och det,
nu när du säger blåskärm har jag haft 3-4 st faktiskt , fick 2 när jag spela och 1 när jag satt på skype bara kanske är något vajsing med moderkortet, ringa inet direkt imorn.

Ja eller kolla grafikkorten, har du dom senaste crossfire profilerna? Och senaste firmware till SSD enheterna med Du måste ladda ner enskilda Crossfireprofiler. Detta kan hjälpa en del med, sen så kan du köra SSD enheterna i Crystalmark och kolla hastigheterna på dom. Men när jag bytte moderkortet så fick jag ingen mer blåskärm, appcrash, apphang etc etc så det kan kanske vara det. Lycka till Såg att du hade corsair diskar, dom är inte helt buggfria ännu heller så det kan vara det ( har haft 2 olika Corsair SSDer) har Intel 520 nu, mycket bättre.

Permalänk

instalera cf profilen 12.1 det var den senastesom jag hittade finns det någon annan, ringer inet angående moderkortet:P

Permalänk
Medlem

Lyckade också få in Mystart.Incredibar och slet som fasen för att få bort det, men hittade detta och det funkade.
http://forum.precisesecurity.com/computer-security/remove-mys...
Jag hade kört både spybot och Malwarebytes AntiMalware program.
Malwarbyte hittade inte just Mystart men det gjorde spybot och jag rensade men den dök upp igen!
Testa länken ovan om du inte fått rätsida på skiten, och ja jag har Antivirus program.

Trevlig helg!

Visa signatur

Intel Core i7-4770K 4,6 ghz, Gigabyte GTX 690 4gb, Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB, ASUS TUF SABERTOOTH Z87, LG 29EA93 IPS 29", Fractal DesignDefine R2, G15 tb, Logitech G700 mus.
Nexus 4,5,7 & 9
BF30, klanen för dig över 30, och som gillar teamplay!