Permalänk
Avstängd

Hur ska man göra?

Hej allesammans!

Min kompis har laddat ner Flighsimulator X och nu när jag skulle spela spelt så gick det inte, för att han kunde inget om hur man skulle gå tillväga?
Alla ikoner i mappen var konstigt och man kunde inte trycka på dem, för att då öpnnades ingenting!
Han sa till mig fråga någon, och nu frågar jag er?

Hur går det till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas1989:

Hej allesammans!

Min kompis har laddat ner Flighsimulator X och nu när jag skulle spela spelt så gick det inte, för att han kunde inget om hur man skulle gå tillväga?
Alla ikoner i mappen var konstigt och man kunde inte trycka på dem, för att då öpnnades ingenting!
Han sa till mig fråga någon, och nu frågar jag er?

Hur går det till?

Börja med att köpa det så kan du få support från MS.

/B

Permalänk

Olagligheter är förbjudet på forumet.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas1989:

hur ska man göra ska man rara först och sedan mounta iso-filerna???

Hur ska man gå till väga ? skriv det i steg för steg är du busig!

Nu är jag lite busig :ppPPpP

1. Köp.
2. Installera.
3. Starta.
4. Spela.

Att diskutera piratkopiering på forumet är emot reglerna...

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst.

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

*Tråd låst*

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?