Invisibleshield till iPad 3 ?

Permalänk

Invisibleshield till iPad 3 ?

Finns det en speciell invisibleshield som passar iPad 3 ?

Eller den som är gjord för iPad 2 passar ?

Permalänk
Medlem

Uhm, är du seriös eller har du så dålig koll? Svarar iaf, det skiljer 0.6mm i tjocklek, i övrigt är dom identiska till måtten, så svar ja, det passar fint från paddan 2.

Visa signatur

GAMING: CPU: i7 8086k / NZXT Kraken X72 @ 5Ghz MB: ASUS ROG Maximus X Hero GPU: ASUS RTX STRIX 2080 Ti OC Minne: G.Skill Ripjaws V DDR4 32GB 3200Mhz PSU: Corsair HX1000i SSD1: M2 Samsung 970 PRO 1TB SSD2: M2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Phanteks EVOLV Styrdonen: ASUS ROG Strix Flare # Logitech G Pro Wireless Monitor: Asus ROG Swift PG279Q Sound: Steel Series Arctis Pro + Game DAC

WORKING: MacBook Pro 16 M1 MAX Styrdonen: Apple Magic Keyboard # Apple Magic Mouse 2 Monitor: Dell Ultrawide 49”

Permalänk
Medlem

Men är du helt säker på attdu vill ha en sån? Jag tycker själv att det blir sjukt obekvämt att dra fingrarna över skärmen med invisible shield. Hade det på min iPhone tidigare, kostade ju typ 350kr och jag kan säga att jag slet bort den efter tredje dagen. Sen köpte jag billigaste dom hade på kjell 90kr för 10st. Fungerar finfint, som att dra fingrarna direkt på glaset. Samma har jag på min padda nu.

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Medlem

Använd ingen film, iPad är gjord för att användas utan. Du riskerar även att förstöra det fina ytskiktet som Apple lagt mijoner på att ta fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Använd ingen film, iPad är gjord för att användas utan. Du riskerar även att förstöra det fina ytskiktet som Apple lagt mijoner på att ta fram.

Hur menar du nu?
iPad repas väl lika lätt som en iPhone?
Polarn är skitsur på att han inte satte på ett skydd från början på sin iPhone, som nu är repig.

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Sötast
Skrivet av TobX:

Hur menar du nu?
iPad repas väl lika lätt som en iPhone?
Polarn är skitsur på att han inte satte på ett skydd från början på sin iPhone, som nu är repig.

Brukar du ha din iPad i fickan?

Permalänk

Hur fan repar man sin iphone?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Hur fan repar man sin iphone?

Något jag också är lite nyfiken på.
Jag har själv Iphone 4, och har den i byxfickan när jag inte använder den, tillsammans med nycklar och lite annat, och har inte fått någon repa på glaset under tiden jag haft den(runt 1.5 år snart)

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Hur fan repar man sin iphone?

Min har några små repor på baksidan, inga på framsidan. Inte speciellt svårt att repa baksidan? Borde vara ännu lättare på iPad med dess baksida.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Det finns ju smart cover annars. Det är både snyggare, mer praktiskt och den skyddar glaset om du råkar tappa den i backen, vilket inte invisible shield gör.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi