Dirt3 , vart köpa billigast ? (vill ha steam nyckel)

Permalänk
Avstängd

Dirt3 , vart köpa billigast ? (vill ha steam nyckel)

Tjena! som titeln lyder så undrar jag vart man kan köpa en dirt3 nyckel billigt (den ska funka i steam, och det måste gå att köpa den över nätet och få nyckeln då jag bor utomlands och kan inte köpa en fysisk kopia)

g2play hade dirt3 förut, men verkar inte som dom har kvar spelet av någon anledning...

tacksam för svar

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

Brukar inte köpa nycklar via nätet utan föredrar hela produkten, i vilket fall så gjorde jag en enkel google sökning och hittade denna sida, du får la kolla runt om du hittar något billigare. Kostar ca 160kr med dagens dollarkurs. Länk nedanför.

http://www.cdkeyhouse.com/video-games/racing/buy-cd-key-dirt-...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zin:

Brukar inte köpa nycklar via nätet utan föredrar hela produkten, i vilket fall så gjorde jag en enkel google sökning och hittade denna sida, du får la kolla runt om du hittar något billigare. Kostar ca 160kr med dagens dollarkurs. Länk nedanför.

http://www.cdkeyhouse.com/video-games/racing/buy-cd-key-dirt-...

Frågan är bara om man hittar en butik som faktiskt är legit och inte scammar en....
Out of stock på den sidan dock

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blazin87:

Frågan är bara om man hittar en butik som faktiskt är legit och inte scammar en....
Out of stock på den sidan dock

Jag köpte BF3 ifrån CDKeyHouse, det fungerade utmärkt och jag fick min nyckel på 2minuter
Dessutom köpte jag Rysk version och de hade faktiskt en guide som var lättföljd med länkar till språkpaket

edit: bildbevis:

Spelet finns ju dock för 99:- på webhallen och CDON, dock inte steam kod.

Permalänk
Medlem

kolla pm

Visa signatur

Asus P8z77-V | Intel Core i5 3570K 4.2 Ghz | Noctua NH-U12P SE2| 8gb corsair 1600mhz DDR3 |Asus Gtx 670 Dc2 4gb | Nzxt Hale 90 650W 80+ | Windows 7 Ultimate | Samsung 830 128gb SSD | 1tb Wd caviar black | Fractal Design R3| Samsung Sa700D |