Ute efter vassaste andridtelefonen, oavsett pris

Permalänk

vassast hårdvara, one X eller galaxy II alternativt vänta på Galaxy III, men jag kan starkt rekomendera Sony xperia S.
genomarbetat gränssnitt, jävligt fin design, bra kamera. och android 4 väntar runt hörnet. men för att göra ett bra val i smartphonedjungeln så är det smartaste att läsa på om dessa telfoner och sedan bilda sig en egen uppfattning.
sen borde du besöka en butik med olika smartphones och känna på dessa, för vissa vill ha en jätteskärm, andra mindre. för mig personligen så går nog gränsen runt 4,5" och Sony Xperia S (som jag äger) har en 4,3" vilket är väldigt nära smärtgränsen för mig

Visa signatur

Cpu: i7 920 @ 3,8 Ghz HT on || Cpukylning: Corsair H100 || MoBo: Asus rampage II Gene || Grafik: Gigabyte GtX670 WF || Ram: corsair dominator 8gb || Chassi: Fractal design Arc || HDD: 128GB samsung 840 || Drivs av ett Corsiar vx 550W

Permalänk
Entusiast
Skrivet av SimonZes:

Precis vad jag menade. Alla spel som kört på xperia s har funkat felfritt utan lagg och sånt. Så varför behöver man bättre? Väljer hällre mobil efter helhetsintrycket.

Hmm, men om ett år då ?
Om jag betalar 4000 för en telefon vill jag att den ska hålla ett tag..

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Hmm, men om ett år då ?
Om jag betalar 4000 för en telefon vill jag att den ska hålla ett tag..

Tror nog att den står sig i några år. Nu för tiden så har man ju typ bara samma mobil i max 2år.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av SimonZes:

Tror nog att den står sig i några år. Nu för tiden så har man ju typ bara samma mobil i max 2år.

Farsans arc är seg som tusan jämfört med nya, och pallar inte särskilt många moderna och "snygga" spel.
Hur gammal är den ? Ungefär 1 år.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Avstängd

Farsor brukar sällan välja mobiler efter hur bra dom kan hantera snygga spel...

Permalänk
Medlem

Säger som alla andra, vänta Samsung Galaxy SIII!

Visa signatur

Min dator är kärnfri

Permalänk
Medlem
Visa signatur

5820k 4.6ghz (1.26v) // 980TI // 16GB DDR4 // 500 SSD SAMSUNG // CHASSI FD R5 // 850 W CORSAIR RMX

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Note. The amazing everyday.

Bara köp den!

http://www.youtube.com/watch?v=cl6AHTNef-s

Permalänk
Medlem

Noten, lumia 900 eller någon telefon med knappar (likt nokia e5). En större telefon som är mer lättarbetad. Storleken stör man sig mindre på när man har den på jobbet. På noten gillar jag möjligheten att anteckna med penna. Windows phone som os gillar jag, vilket gör lumia till en kanidat. En knapptelefon som fortfarande faller inom smartphone området för det fysiska tangentbordet, mycket snabbare att skriva på.