Dota 2 beta spelare

Permalänk
Medlem

Dota 2 beta spelare

Syftet med denna tråd är att samla ihop lite folk att lira betan med. Alla har väl någon gång varit med om att du hamnat med personer på ditt lag som inte har någon erfarenhet av spel som Dota, HoN, LoL osv.
Personligen tycker jag det sjukt drygt att behöva stå ut med dessa oerfarna spelarna och söker därför personer som iaf kan med principerna och vill njuta av en bra beta på ett bra spel med andra svenska spelare.
Ni som är sugna på att knyta kontakt med svenska Sweclockers Dota spelare kan skriva sina steam användarnamn i tråden!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700X | MSI B450I | Corsair Vengeance 3200Mhz 16GB | MSI GTX 660 Ti 2GB

Permalänk
Medlem

nikko_cs

Försöker hinna med ett par games per dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

nikko_cs

Försöker hinna med ett par games per dag

Har lagt till dig!
Samma här

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700X | MSI B450I | Corsair Vengeance 3200Mhz 16GB | MSI GTX 660 Ti 2GB

Permalänk
Medlem

Jag är en mid/high skillad spelare, beroende på humör och dag. High när jag är utvilad och kör för fullt, mid när jag är inne för att köra lite skratt games med skoj builds (Bloodseeker med ethreal blade + forcestaff eller roaming carrys!).

Då jag jobbar mycket, tränar mycket och har flera andra spel vid sidan försöker jag köra dota när jag får tillfälle, vilket kan vara ~1-10 games vardagar. Men på helger brukar jag och polare nöta lite mer!

Någon/några som har lust att haka på, kan lägga till mitt steam konto: Razkiii
Vi vill spela med dig som är en skön person, förstår spelet och för att ha skoj (Är väl i princip A och O!). Du behöver inte vara expert, men du ska vara villig och lära dig då jag har mycket att ge!