Blåskärm av youtube

Permalänk

Blåskärm av youtube

Hej Swec! Jag har fått ett absurt litet problem som jag TROR har med grafikkortet att göra men ingenting som är hugget i sten. Jag får bluescreen av att kolla på youtube klipp. Det här problemet uppstod efter att jag formaterat om datorn, det fungerade utan problem i 2-3 veckor men sen helt oväntat fick jag bluescreen av att kolla på youtube klipp fast det händer bara ibland. Vad kan det vara för problem? skulle uppskatta hjälp!

Mvh Oskar

(Specs finns i signatur)

Permalänk
Medlem

Högerklicka på videon och välj settings och välj att ta bort GPU accelerering.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av poskitosker:

Hej Swec! Jag har fått ett absurt litet problem som jag TROR har med grafikkortet att göra men ingenting som är hugget i sten. Jag får bluescreen av att kolla på youtube klipp. Det här problemet uppstod efter att jag formaterat om datorn, det fungerade utan problem i 2-3 veckor men sen helt oväntat fick jag bluescreen av att kolla på youtube klipp fast det händer bara ibland. Vad kan det vara för problem? skulle uppskatta hjälp!

Mvh Oskar

(Specs finns i signatur)

Vilka drivers kör du? Jag och många andra har problem med att vissa av AMDs drivers är väldigt ostabila. T.ex. så får jag "random" BSOD när jag har BF3 igång i bakgrunden och kollar på youtube.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Jag får gröna youtubeklipp med videoacceleration påslaget med ett hd4850, sen hänger sig plugin container. Det skumma är att det inte händer på min andra rigg som har exakt samma grafikkortsmodell och exakt samma drivrutin. Att få blåskärm verkar dock skumt.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Ett tips är att använda Youtubes egen videospelare - http://www.youtube.com/html5

Dock behöver man kanske Flash till något annat.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Vilka drivers kör du? Jag och många andra har problem med att vissa av AMDs drivers är väldigt ostabila. T.ex. så får jag "random" BSOD när jag har BF3 igång i bakgrunden och kollar på youtube.

Version: 8.782.0.0