Permalänk
Medlem

Guest pass

Releasen närmar sig med stormsteg och om approx. 14h öppnar servrarna! Alla som fått sina spel sitter utan tvekan och räknar ned sekunderna, men jag själv och många andra här på forumet har vid det här laget insett att de inte kommer få sina exemplar i tid för att spela vid releasen.

Jag tänkte att den här tråden skulle ge alla er med guest passes liggande en chans att dela glädjen och skänka dem till behövande. (OBS att guest pass ger tillgång till allt content som tidigare fanns tillgängligt i betan, och bara kommer krävas de första 30 dagarna efter release. Efter det blir det gratis och öppet för alla.)

Jag söker 1 guest pass så att jag kan uppleva releasen av detta episka spel.

Jag uppmuntrar fler att använda tråden för att skänka/söka guest passes.

EDIT: Tack till olle1883 som skänkte mig ett guest pass!

Permalänk
Medlem

Beroende på hur många jag får så kan jag dela med mig. Jag vill hellre ge Starter Edition (guestpass) till polare jag vet är intresserade men som inte har köpt Diablo 3 än. Får jag någon över så landar den här.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Om någon här skulle ha ett över och känner för det så skulle jag bli otroligt glad över ett guestpass!

Permalänk
Medlem

Någon som inte har användning av sitt guestpass? Jag tar gärna ett

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hej, jag får inte mitt spel förrän imorgon men hade ordnat att spela inatt. Någon vänlig själv som kan ge ett guestpass ? :/ Tack så hjärtligt i förskott!

Permalänk
Medlem

Även jag tar gärna emot ett guestpass. Tack på förhand! PM:a gärna.

Permalänk
Medlem

Är det bara de som har köpt den fysiska versionen som får ett guestpass?

Visa signatur

|Fractal Design Arc Mini|RadeonHD 7970 DCUII|Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz|Asus MAXIMUS V GENE-VZ| |Custom Vattenloop | G.Skill Ripjaws 16GB @1600Mhz | Corsair 1200i|
| 2x Samsung 830 Series 256GB @Raid0 + 2TB Extern |

Permalänk
Medlem

Ja det verkar så!

Permalänk
Skrivet av Kybbe:

Är det bara de som har köpt den fysiska versionen som får ett guestpass?

Yes det är bara fysika versioner som kommer innehålla guestpass
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/diablo-3-starter-ed...

"Those people who bought digital edition will not get a guest pass – it’s only in box edition (standard and CE)."

Permalänk
Medlem

Om någon har ett guestpass som kan skickas i PM så uppskattas det rejält. Har beställt från komplett men får det imorgon.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av tidsoptimist:

Yes det är bara fysika versioner som kommer innehålla guestpass
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/diablo-3-starter-ed...

"Those people who bought digital edition will not get a guest pass – it’s only in box edition (standard and CE)."

Tack för snabbt svar.. Det var ju lite synd :/ Hade gärna delat med mig utav det om jag inte hade köpt den digitala versionen.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Mini|RadeonHD 7970 DCUII|Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz|Asus MAXIMUS V GENE-VZ| |Custom Vattenloop | G.Skill Ripjaws 16GB @1600Mhz | Corsair 1200i|
| 2x Samsung 830 Series 256GB @Raid0 + 2TB Extern |

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna ett guest pass.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk

Jag beställde två fysiska kopior för att öka chansen till att få det till release. Naturligtvis kom inget av dem i tid. Om någon har ett pass över vore det alltså helt fantastiskt så att man får ta del av den (lagg)fest som är launch.

Permalänk

Ett guestpass skulle verkligen uppskattas extremt, hade planer på att vänta till imorgon men många av mina vänner börjar kl 12 inatt.. jobbar även imorgon så att ta ikapp dem skulle ta lite tid.

Anyone?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk

Om det är nån som vill "låna" ut sitt guestpass till mig (Får ett CE imorgon så då skickar jag mitt guest pass till den vänliga personen som skickar mig en ^^) så skulle det uppskattas sjukt mycket, alla kompisar köpte från Blizzards hemsida och vill inte att dom ska lvla iväg för mycket ^^

Permalänk
Medlem

Jag är en av de få personer som inte lirade Diablo 1 och Diablo 2 har jag bara testat. Jag är osäker på hur jag ställer mig till Diablo 3.
Jag vet att Blizzard gör bra spel, men är Diablo 3 något för mig? Detta är det jag vill ta reda på. Därför ber jag er om att skicka ett Guest Pass till mig. Detta ger mig möjligheten att avgöra om Diablo 3 är något för mig eller inte och därmed uppfylla syftet med ett Guest pass.

Permalänk
Medlem

Om det finns vänlig själv som kan dela med sig utav ett guest pass så hade jag uppskattad det oehört.
Trist att få mail från Game att de skickade i torsdags och så kommer det inte.
Har en känsla av att natten kommer bli olidlig.

Permalänk
Medlem

Om någon har ett guestpass som kan skickas i PM så uppskattas det rejält. Har beställt från webhallen men får det imorgon.

Tack på förhand //Stanco

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad av GuestPass! Skulle vara väldigt snällt om någon hade en över att ge mig!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Om det finns någon vänlig själ som har köpt boxen och har ett guestpass över så tar jag gärna emot en! Känns inte värt att köpa då jag aldrig har spelat något spel som detta. Har bara spelat FPS-spel men skulle väldigt gärna vilja prova och se om det är något för mig.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - Noctua NH-D15S / PNY RTX 4070 Ti SUPER / Tomahawk Max B450 / 16GB 3600Mhz CL14 / ASUS Rog Strix 750W 80+ Gold / Samsung 970 EVO 1TB / Corsair iCUE 220T White

Logitech GPX Superlight / Endgame MPC450 / Keychron Q1 / Sennheiser HD 58X / Alienware 25 AW2521H 360Hz / Samsung Odyssey G7 240Hz

Permalänk
Skrivet av Funkish:

Jag är också intresserad av GuestPass! Skulle vara väldigt snällt om någon hade en över att ge mig!

Same

Visa signatur

GigaByte EP35-DS3 - Intel Core 2 Quad Q6600@2.44GHz - 8GB Corsair Dominator DDR2 PC8500 - Crucial M4 128GB ,1TB Hdd- XFX Radeon HD 5870 - Antec Sonata III - Svart (500w), Thoshiba HDTV 37"

Permalänk
Medlem

Jag kommer åka till fysisk affär vid 22:00 tiden (med restid och upplock av folk kommer jag vara framme 22:45-23:00) Jag är en av alla CE beställare. Men jag vet inte hur många guestpass jag får eller hur många polare som vill ha :/

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk

Söker också 1 x guest pass för att dra igång ikväll och spela (mitt exemplar dyker inte upp förrän imorrn med posten ifrån webhallen). Hade tänkt mig lira med några buddies ikväll och voipa :).

Tacksam ifall någon har ett över som ni vet att ni inte själva kommer att använda så skicka gärna via ett PM här på forumet.

Visa signatur

Im am Sza: Proud boardmember of Aesir Online Community - Gaming. One of the largest swedish/norwegian gaming communities - visit us at: www.aoc-gaming.se

Permalänk

Ni som har någon över kan gärna skicka en till mig mitt kommer nog imorgon från webhallen

Darkstar_90@live.se

Visa signatur

‖ Intel Core i7 4790k , Coolermaster Seidon 120V ‖ Gigabite Z97X-Gaming 3 ‖ 2x8 Corsair Vengeance ‖ Msi Nvidia GTX 1070 Ti ‖ Corsair Obsidian 750D ‖ Samsung SSD 256 Gb ‖ Western Digital 2x1 TB 7200 rpm ‖ Corsair 850W PSU
‖ Sony optiarc DVD rw Burner || Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

jag tar gärna oxå ett guestpass om nån känner för va snäll

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk

Tar gärna emot ett guestpass jag också.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot ett Guest pass då pengarna inte räcker till för att köpa det föräns om 10 dagar.:/

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

Fick 2 Guest passes till min CE, alla mina kompisar spelar själva spelet så första 2 som pmar mig får varsin key

Permalänk
Medlem

Webbhallen är för retarderade för att kunna leverera ett litet paket. Jävla skit företag. tar ledigt o allt så ska de vara för dumma i huvet för att kunna skicka ett jävla spel. Idioter sämsta företaget vi har i sverige utan tvekan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meffod:

Fick 2 Guest passes till min CE, alla mina kompisar spelar själva spelet så första 2 som pmar mig får varsin key

du ha pm

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.