Permalänk
Medlem

Vad ska ni göra idag?

Här sitter jag och dricker mitt snabbkaffe och funderar på vad jag ska göra! ska bygga ihop mitt nya system i eftermiddag. fram tills dess får jag nog dricka snabbkaffe.

Vad ska ni andra göra den ljuvliga Onsdag?

Visa signatur

/W

| Fractal Design Arc | Asus p8z77-v | corsair CL9 vengence LP 16GB @1600mhz | IB 3770K @4.5Ghz | NZXT HALE 1000W 80+ Gold | MSI GTX580 Twinfrozr |

Permalänk
Medlem

Har bryggt min kopp kaffe här på jobbet och sitter och sörplar och slösurfar sweclockers och annat samtidigt.
Planerar att fortsätta mitt arbete med att styra en datorsimulering av räntekurvor så att den uppför sig som jag vill.

(Låter därmed som väldigt likt det du gör och tänkt göra )

Sedan blir det efter ett par timmar dags att välja matställe. Blir alltid ett längre käbbel om vilket ställe som ska väljas.
Många motstridiga åsikter att ta hänsyn till här på jobbet

På kvällen blir det hemgång och lite spelande av Team fortress 2. Har börjat köra lite igen efter ett uppehåll på ett par år.
Märker att mina skills inte är vad de en gång varit, men lite stryk ska nog kidsen på servrarna få.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Ju nu, lite snacks och kolla på MTV's downtown.
Sedan eventuellt plugga lite och jobba nattskift.
Efter det ska jag sova!

Permalänk
Medlem

Kommer vara kvar på jobbet till kl 16, på vägen hem skall jag stanna på Autoherba och köpa en flaska med "Lahega Asphalt-OFF".

Vänder sedan hem, slänger på släpet på bilen, åker till sopstationen och tömmer det. Åker sedan hem, lastar upp den överblivna trallen från mitt altanbygge och åker över till svärföräldrarna med släp och trall.

Är förhoppningsvis hemma till 19, lagar då middag. Och sen är inget mer planerat.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

En skruv i min rygg släppte så jag ska till sjukan efter jobb, bli sydd och få påfyllning av happypills. Går stegvis mot att bli en cyborg. Om jag är nykter nog så ska jag fortsätta på diablo 3 hell och eventuellt klättra in i inferno! Passar även syrrans katt, riktigt tokstolle den...

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk

En sånhär tråkig onsdag händer det inte mycket. Slutade precis jobbet och hämtat hunden hos dagmatte. Resten av kvällen blir nog League of Legends.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Inte mycket. Ska dra till gymmet sedan blir det hem och såsa framför datorn i några timmar innan jag går och lägger mig.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM