Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Matt Transparent etikett papper/folie/film-laserskrivare

Permalänk
Medlem

Matt Transparent etikett papper/folie/film-laserskrivare

Hej!
Vet inte riktigt om det landade under rätt forumsdel..
I dagsläget så trycker jag ut ettiketter till min mors firma på vår laserskrivare på ett specielt papper. http://www.herma.co.uk/en/product-catalogue/labels/outdoor/tr...
Alltså självhäftande matt transparent A4 papper/folie/film eller vad man vill kalla det.

Problemet är att det blir väldigt dyrt då ett paket kostar 1200kr vilket är 12kr/A4-ark, sen kommer även kostnaden till för toner till skrivaren men pappret är ju den stora pengatjuven. Jag undrar om någon vet var jag kan hitta samma eller liknande papper fast billigare så vi kan sänka kostnaden.

Det måste vara matt transparent. Att lämna in det till ett tryckeri blir nog för dyrt nu i början när företaget inte är så väldigt stort än.

mvh nagel

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Vila i frid

Det är alldeles gratis att fråga en säjare på någon av copy-firmorna i Sverige vad har att erbjuda. Jag jobbar på en firma som pysslar med sådant och ser att kostnaden för A4-arket du använder är i paritet med vad man kan förvänta sig. Det kan ju vara så att det blir billigare att låta någon tryckare ta fram etiketterna om det är av statiskt natur.