Vad är det för fel på spelet ?

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på spelet ?

Varje gång jag byter server så TP'ar jagtill nåt spawn , har mina saker på mig men sjukt jobbigt när man måste bytta server pga grafik skit ( när man är vid airfield med ett par polare ) och så blir man TP'ad till spawnsen <.< Nån Fix eller nåt ? satans jobbigt

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint

Permalänk
Medlem
Skrivet av anguuar:

Varje gång jag byter server så TP'ar jagtill nåt spawn , har mina saker på mig men sjukt jobbigt när man måste bytta server pga grafik skit ( när man är vid airfield med ett par polare ) och så blir man TP'ad till spawnsen <.< Nån Fix eller nåt ? satans jobbigt

Får du en extremt lång "Loading" där du måste döda spelet eller har du gått in på en server som inte har rätt version av spelet?
Av egen erfarenhet så kan man få en ny spawn när man går in på en gammal server med gammal version. Sen så du nog med väldigt låg chans fått debug field varje gång du spawnar in vilket alla servrar numera hanterar som att du ska få en ny spawn vid stranden

Permalänk
Medlem

Jag måste döda spelet ibland ja pga loading fast .

Så jag ska bara gå in på samma version serverar ? som tex bara 95500 serverar ( vet inte vilken version jag har )

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint

Permalänk
Medlem
Skrivet av anguuar:

Jag måste döda spelet ibland ja pga loading fast .

Så jag ska bara gå in på samma version serverar ? som tex bara 95500 serverar ( vet inte vilken version jag har )

Du behöver inte byta server för att det är grafikbuggar. Stäng ner spelet helt och hållet sen kan du gå in på samma server igen.

Om du fastnar i Loading och känner att du vill prova en annan server så ALT-TAB:a ut, starta upp en till instans av spelet och gå in på en
server som du vet funkar. Då undviker du att spawna nere vid beach:en. När du kommit in på den nya servern kan du stänga av instansen av spelet
som fastnat vid Loading.

Permalänk
Medlem

Btw finns det nåt man kan göra så sakerna i tälten / fordonen sparas ? loggar ut på kvällen och dom är borta på morgonen ( har testat olika servrar men händer samma sak )

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint

Permalänk
Medlem
Skrivet av anguuar:

Btw finns det nåt man kan göra så sakerna i tälten / fordonen sparas ? loggar ut på kvällen och dom är borta på morgonen ( har testat olika servrar men händer samma sak )

Det problemet har uppstått med 1.7.2.5 uppdateringen, så alla servrar som kör det är det likadant på.
Bara vänta och se om nästa uppdatering löser det.

Permalänk
Medlem

Okej :/

Tack för alla svar

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint