Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Classe klafsar vidare med sin logistik..... nu 2 år sedan det första BF-fiaskot.... 🤪 Fick just SMS "Gift Week"

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Produkt: Google Chromecast Ultra + Cyberpunk 2077 + Stadia-kontrollen
Länk: https://stadia.google.com/store/details/49697e672bc34e7d8a5f7...
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3922026
Pris: 629kr

Bara Chromecast Ultra kostar i vanliga fall 790kr. Så är man bara ute efter Chromecast Ultra så är rabatten 161 kr.

EDIT
Mer information om erbjudandet finns på
https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=sv

Kan man lira Cyberpunk 2077 lokalt då, eller är man tvingad till att streama spelet?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Jag är tveksam till SecretLab, känns som varje recision är en betalt/marknadsförd sådan..

Men ni som köpte stolen får gärna dela med er av era intryck, förhoppningvis återkommer rean nästa vecka :).

Skrivet av kalleteodor:

Jag har 5 kompisar som köpte var sin Titan och alla är jättenöjda.
De har tidigare ägt både dxracer och Akracing men föredrar secret lab över de andra tillverkarna.

Är mycket nöjd med min Titan. Då har jag kört DXracer King och en Kinnarps innan.
Titanen är bästa stolen jag haft av dessa, förutom att handledsstöden tar stryk.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Även jag fick mina Adidas lurar idag. Jag betalade och avbröt sedan prenumerationen direkt. Inga problem.

Visa signatur

Fractal Design Define R6 \ Ryzen 3700X \ be quiet! Pure Rock 2 \ MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI \ ASUS Radeon RX 5700 XT TUF GAMING OC \ Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 \ Crosair RM 750X V2 \ Kingston A2000 SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Kan man lira Cyberpunk 2077 lokalt då, eller är man tvingad till att streama spelet?

Man är tvingad att streama spelet. Så erbjudandet riktar sig främst till personer som ändå tänkt köpa Chromecast Ultra och därmed få rabatt + bonusgrejer. Är man bara ute efter spelet så är detta nog en dålig idé.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Snabb fråga inför bf. kommer ihåg att jag gjorde en riktigt bra deal hos tele2 för 2 år sedan på en mobil. Behöver byta och hoppas på något likande i år. Dock gäller det ju oftast nya kunder, bör man säga upp sitt abonnemang nu några dagar innan för att ha möjlighet att nyteckna sig eller hur brukar det fungera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Im4g1n3:

Produkt: Nintendo Switch Pro Controller
Länk: https://www.amazon.se/gp/product/B01N4ND1T2/
Kategori: Spel
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3983476
Pris: 630 kr

Har själv haft lite koll på en pro controller det sista. Just denna från amazon är enligt några inte orginalet. Enligt några kommentarer har den inte vibration eller logga. Vet inte om detta gäller alla eller om man får chansa. Vill bara slänga in detta här så folk inte blir besvikna.

Jag kommer själv inte köpa denna och hoppas på någon annan ger ett okej erbjudande i veckan.

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av estiswe:

Snabb fråga inför bf. kommer ihåg att jag gjorde en riktigt bra deal hos tele2 för 2 år sedan på en mobil. Behöver byta och hoppas på något likande i år. Dock gäller det ju oftast nya kunder, bör man säga upp sitt abonnemang nu några dagar innan för att ha möjlighet att nyteckna sig eller hur brukar det fungera?

Både jag, sambon och flera släktingar har gjort bra deal på tele2 när det är BF. Både som kunder men även när jag inte längre var kund. så det är nog ingen fara att du missar något. Anmäl dig till förturslistan och få info kl 20.00 på torsdag.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk

Någon som sett till någon bra deal på ett 650+ nätaggregat?
Hojta gärna isåfall 👌

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

Någon som sett till någon bra deal på ett 650+ nätaggregat?
Hojta gärna isåfall 👌

Finns en deal i Black Friday-tråden. Kanske kommer bättre senare dock.
https://www.webhallen.com/se/product/302424-Corsair-RM650-650...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av Cenorida:

Finns en deal i Black Friday-tråden. Kanske kommer bättre senare dock.
https://www.webhallen.com/se/product/302424-Corsair-RM650-650...

Vet du hur detta står sig mot rmx / v2 aggen?
Undra om ett 650w duger för ryzen 5600x, 4-5 fläktar, aio, samt ett 3080.
Planerar givetvis lite O.C

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghollghost:

Har själv haft lite koll på en pro controller det sista. Just denna från amazon är enligt några inte orginalet. Enligt några kommentarer har den inte vibration eller logga. Vet inte om detta gäller alla eller om man får chansa. Vill bara slänga in detta här så folk inte blir besvikna.

Jag kommer själv inte köpa denna och hoppas på någon annan ger ett okej erbjudande i veckan.

Då det är Amazon själva som säljer denna och det står på bilderna att det är Nintendo så skulle jag vara förvånad om det inte är original.

Permalänk

Det enda jag är sugen på denna BF är ny kontorsstol. Av de som är på rea är 'Arozzi Vernazza Soft Fabric', samt 'Svive Gemini' de enda "gamingstolarna" jag kan hitta som inte är fula som stryk sam stora nog för mig. Vet att den sistnämnda har pratats om lite i tråden här, och tänkte undra om nån har nån erfarenhet av den andra stolen som Inet har på rea just nu.

Det som får mig att luta mot Gemini är att den har steglös lutning till ryggstödet. Testade nån billig skit hos Jysk ett tag sen som bara hade 3 olika lägen som man kunde låsa lutningen i, och det drev mig till vansinne då det var omöjligt att sitta skönt. På denna stolen verkar det bara vara 4 grader mellan stegen, så det kanske inte är så illa?

Komplett verkar även ha denna modellen av Svive som kanske blir rea på senare i veckan. Det står inget om lutningen så jag antar att det inte är steglöst där heller.

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Medlem
Skrivet av hipstergamer:

Det enda jag är sugen på denna BF är ny kontorsstol. Av de som är på rea är 'Arozzi Vernazza Soft Fabric', samt 'Svive Gemini' de enda "gamingstolarna" jag kan hitta som inte är fula som stryk sam stora nog för mig. Vet att den sistnämnda har pratats om lite i tråden här, och tänkte undra om nån har nån erfarenhet av den andra stolen som Inet har på rea just nu.

Det som får mig att luta mot Gemini är att den har steglös lutning till ryggstödet. Testade nån billig skit hos Jysk ett tag sen som bara hade 3 olika lägen som man kunde låsa lutningen i, och det drev mig till vansinne då det var omöjligt att sitta skönt. På denna stolen verkar det bara vara 4 grader mellan stegen, så det kanske inte är så illa?

Komplett verkar även ha denna modellen av Svive som kanske blir rea på senare i veckan. Det står inget om lutningen så jag antar att det inte är steglöst där heller.

Frågan är om du vill ha just en kontorsstol eller istället en gamingstol, det är två helt olika produkter. En gamingstol är producerad med utseendet i första hand, och ergonomi i andra hand. En kontorsstol är ju precis tvärtom, där fokus ligger på ergonomin och inte utseendet. Jag har själv en Kinnarps, och skulle aldrig i hela världen byta bort den mot en gamingstol efter ha att provat ett antal variationer hos polare. För mig är komforten och ergonomin viktigare än utseendet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hipstergamer:

Det enda jag är sugen på denna BF är ny kontorsstol. Av de som är på rea är 'Arozzi Vernazza Soft Fabric', samt 'Svive Gemini' de enda "gamingstolarna" jag kan hitta som inte är fula som stryk sam stora nog för mig. Vet att den sistnämnda har pratats om lite i tråden här, och tänkte undra om nån har nån erfarenhet av den andra stolen som Inet har på rea just nu.

Det som får mig att luta mot Gemini är att den har steglös lutning till ryggstödet. Testade nån billig skit hos Jysk ett tag sen som bara hade 3 olika lägen som man kunde låsa lutningen i, och det drev mig till vansinne då det var omöjligt att sitta skönt. På denna stolen verkar det bara vara 4 grader mellan stegen, så det kanske inte är så illa?

Komplett verkar även ha denna modellen av Svive som kanske blir rea på senare i veckan. Det står inget om lutningen så jag antar att det inte är steglöst där heller.

Jag bytte ut 2 gamingstolar och testade till slut Järvfjället från Ikea. Helt allvarligt, skönare stol får man leta efter. Rekommenderas varmt!
https://www.ikea.com/se/sv/p/jaervfjaellet-kontorsstol-med-ar...

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av mastrovious:

Jag bytte ut 2 gamingstolar och testade till slut Järvfjället från Ikea. Helt allvarligt, skönare stol får man leta efter. Rekommenderas varmt!
https://www.ikea.com/se/sv/p/jaervfjaellet-kontorsstol-med-ar...

Riktigt synd på armstöden bara att de ej går att justera, kanske finns andra att sätta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mastrovious:

Jag bytte ut 2 gamingstolar och testade till slut Järvfjället från Ikea. Helt allvarligt, skönare stol får man leta efter. Rekommenderas varmt!
https://www.ikea.com/se/sv/p/jaervfjaellet-kontorsstol-med-ar...

Föredrar Markus-stolen men håller med! Ikea är bättre än gamingstolarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Riktigt synd på armstöden bara att de ej går att justera, kanske finns andra att sätta?

Dom går att justera i höjd, fullt tillräckligt för min del iaf. Jag köpte nämligen stolen först och armstöden separat då de inte fanns i lager.

Skrivet av omdull:

Föredrar Markus-stolen men håller med! Ikea är bättre än gamingstolarna

Jag gillar ryggstödet på denna, i kombo med att hela stolsdynan är justerbar i framåt och bakåt gör det stolen galet bekväm. Ska tilläggas att jag har ”läder” varianten. Mesh ryggstödet ger skön ventilation med

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Frågan är om du vill ha just en kontorsstol eller istället en gamingstol, det är två helt olika produkter. En gamingstol är producerad med utseendet i första hand, och ergonomi i andra hand. En kontorsstol är ju precis tvärtom, där fokus ligger på ergonomin och inte utseendet. Jag har själv en Kinnarps, och skulle aldrig i hela världen byta bort den mot en gamingstol efter ha att provat ett antal variationer hos polare. För mig är komforten och ergonomin viktigare än utseendet.

Skrivet av mastrovious:

Jag bytte ut 2 gamingstolar och testade till slut Järvfjället från Ikea. Helt allvarligt, skönare stol får man leta efter. Rekommenderas varmt!
https://www.ikea.com/se/sv/p/jaervfjaellet-kontorsstol-med-ar...

Skrivet av omdull:

Föredrar Markus-stolen men håller med! Ikea är bättre än gamingstolarna

Det roliga är för min del är att kinnarps är verkligen inte sköna, har testat flertalet stolar på olika arbetsplatser, varenda en har varit en stor besvikelse. Stolarna har massvis med olika inställningsmöjligheter men det går ändå inte få stolen skön.
För det mesta så har jag märkt att ryggstödet lutar sig lite tillbaka, har man den mer rakare så man sitter mer rakt så får man dynan man sitter på i en konstig lutning.
Blev väldigt ofta att man gled ner och låg nästan i kinnarpsstolen efter ett tag.

IKEA stolarna är dock väldigt sköna och prisvärda.

Köpte Noblechairs Hero för ett tag sen, väldigt nöjd är jag.

Förtydligande.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Versatile:

Det roliga är för min del är att kinnarps är verkligen inte sköna, har testat flertalet stolar på olika arbetsplatser, varenda en har varit en stor besvikelse. Stolarna har massvis med olika inställningsmöjligheter men det går ändå inte få stolen skön.
För det mesta så har jag märkt att ryggstödet lutar sig lite tillbaka, har man den mer rakare så man sitter mer rakt så får man dynan man sitter på i en konstig lutning.
Blev väldigt ofta att man gled ner och låg nästan i kinnarpsstolen efter ett tag.

Köpte Noblechairs Hero för ett tag sen, väldigt nöjd är jag.

Skönt höra att det inte bara är jag som INTE är imponerad av Kinnarps stolarna.
Kan inte heller hitta en skön ställning i dom oavsett hur jag justerar...

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Cenorida:

Produkt: Google Chromecast Ultra + Cyberpunk 2077 + Stadia-kontrollen
Länk: https://stadia.google.com/store/details/49697e672bc34e7d8a5f7...
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3922026
Pris: 629kr

Bara Chromecast Ultra kostar i vanliga fall 790kr. Så är man bara ute efter Chromecast Ultra så är rabatten 161 kr.

EDIT
Mer information om erbjudandet finns på
https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=sv

Är det så bra som det låter – en Chromecast Ultra, en handkontroll och Cyberpunk 2077 på Stadia för 629 kr utan konstigheter – eller är risken att man automatiskt/implicit tackar ja till någon prenumeration eller nåt sånt som bara tickar på sedan?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Versatile:

Det roliga är för min del är att kinnarps är verkligen inte sköna, har testat flertalet stolar på olika arbetsplatser, varenda en har varit en stor besvikelse. Stolarna har massvis med olika inställningsmöjligheter men det går ändå inte få stolen skön.
För det mesta så har jag märkt att ryggstödet lutar sig lite tillbaka, har man den mer rakare så man sitter mer rakt så får man dynan man sitter på i en konstig lutning.
Blev väldigt ofta att man gled ner och låg nästan i kinnarpsstolen efter ett tag.

IKEA stolarna är dock väldigt sköna och prisvärda.

Köpte Noblechairs Hero för ett tag sen, väldigt nöjd är jag.

Skrivet av LinusG:

Skönt höra att det inte bara är jag som INTE är imponerad av Kinnarps stolarna.
Kan inte heller hitta en skön ställning i dom oavsett hur jag justerar...

Hur dynan lutar i förhållande till ryggstödet beror på vilken gungmekanik stolen har, den som låter dynan röra sig oberoende är freefloat, den finns inte på alla stolar och finns freefloat så finns det reglage för det, alla stolar passar inte alla men det är sällan en bra kontorsstol inte går att justera in rätt för nästan alla som inte har nån extrem kropp.
Tänk också på att fotkrysset påverkar hur man upplever lutningen av dynan för alla fotkryssen fungerar ju inte bra som fotstöd utan det är de "platta med kulor" som är bekväma för det stolen i videon har det krysset, de "oplatta" kryssen är inte alls lika bekväma och påverkar också hur man upplever lutningsmekanismen för dynan
Dåliga att ha som fotstöd >

fotstöds fotkryss >

Här syns det hur lutningen på dynan ändras >

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Är det så bra som det låter – en Chromecast Ultra, en handkontroll och Cyberpunk 2077 på Stadia för 629 kr utan konstigheter – eller är risken att man automatiskt/implicit tackar ja till någon prenumeration eller nåt sånt som bara tickar på sedan?

Nja, den enda dealbreaker som jag kan se det är att du inte kan spela Cyberpunk lokalt, utan enbart streama det. Så vill du spela spelet lokalt på din PC så måste du köpa det igen. Precis som om du hade köpt spelet till PS4 men vill köra det på PC.

Dock så behövs ingen prenumeration för att kunna spelet det om du kör i 1080p och du startar heller ingen prenumeration genom att köpa det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av hipstergamer:

Det enda jag är sugen på denna BF är ny kontorsstol. Av de som är på rea är 'Arozzi Vernazza Soft Fabric', samt 'Svive Gemini' de enda "gamingstolarna" jag kan hitta som inte är fula som stryk sam stora nog för mig. Vet att den sistnämnda har pratats om lite i tråden här, och tänkte undra om nån har nån erfarenhet av den andra stolen som Inet har på rea just nu.

Det som får mig att luta mot Gemini är att den har steglös lutning till ryggstödet. Testade nån billig skit hos Jysk ett tag sen som bara hade 3 olika lägen som man kunde låsa lutningen i, och det drev mig till vansinne då det var omöjligt att sitta skönt. På denna stolen verkar det bara vara 4 grader mellan stegen, så det kanske inte är så illa?

Komplett verkar även ha denna modellen av Svive som kanske blir rea på senare i veckan. Det står inget om lutningen så jag antar att det inte är steglöst där heller.

Jag slog till en Arozzi Inizio från Elgiganten igår; https://www.elgiganten.se/product/gaming/gamingstolar-och-gam...

Tanken är att ha den till hemmakontoret/gaming set-upen. Hitintills har jag snattat älsta sonens Arozzi Verona v2 Pro eftersom han varit i skola, men med ett kommande jullov och indikationer att det ev. blir mer distansundervisning efter jul uppkom ett behov av egen stol till oss vuxna. Stolen har svart tygklädsel, enkel att montera och rent komfortmässigt ingen skillnad mot Verona v2 Pro efter en dags användning. Största skillnaden är att Vernazza är lite tightare vid sidbolstret både i sits och rygg, men det är inget negativt. Soliditet och stabilitets intrycket är likvärdig med Verona v2 Pro.

Klädseln som sagt, jämfört med PU "läder" är textil skönare och ser snyggare ut [mer cleant och stramt], återstår att se hur tygklädseln åldras dock. Klädseln är avtagbar men då krävs demontering. Kudde för svank och nacke medföljer.

För 1 190 kr är det enligt mig ett bra köp [än så länge].
Fördelen med Elgiganten är möjligheten att lämna tillbaka när du testat produkten ett tag om du inte är nöjd.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Alling:

Är det så bra som det låter – en Chromecast Ultra, en handkontroll och Cyberpunk 2077 på Stadia för 629 kr utan konstigheter – eller är risken att man automatiskt/implicit tackar ja till någon prenumeration eller nåt sånt som bara tickar på sedan?

Typ ja.
Man kan också tänka på att kontrollen går att ha till annat, förra BF köpte jag en Xbox one s när de gick för 980 kr bara för att få handkontrollen till en Retropie, Xboxen i sig har haft ett ganska lugnt liv men den var ju nästan gratis om man räknar bort priset för kontrollern och nu är ju Stadia ett liknande erbjudande som säkert kan passa bra för de som främst vill ha en billig kontroll för en emulator.
Google passar väl framförallt på att göra sig av med de gamla Chromcastarna för ingen vettig köper ju den äldre separat när den nya kommer med fjärr och även stödjer Google tv för ett lägre pris.
Och så slänger de med ett nytt spel via Stadia för att marknadsföra tjänsten och locka in användare.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag vet att det här är jättetjatigt att nämna men dessa gamingstolarna bör kanske få en egen tråd nu i och med att man säkert har fått in 3 fulla sidor av bara topic om just stolar?

Kanske blir också lättare att följa för de som är intresserad av just gaming chairs att slippa läsa andra inlägg om andra saker mellan raderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

Någon som sett till någon bra deal på ett 650+ nätaggregat?
Hojta gärna isåfall 👌

https://www.komplett.se/product/1135147/datorutrustning/dator...
https://www.komplett.se/product/1135157/datorutrustning/dator...

Något för dig?

Köper du den på 650W så köp någon billig grej till för att få det fraktfritt.

Permalänk
Skrivet av lastninja:

Tack, men det är så mycket mer som behövs till denna NUC. Grafik, Ethernet, Wifi, Ljud, kortläsare, m.m... Tvivlar på att man hittar allt för Hades Canyon till Win7, men jag kan ha fel.

Vet inte om det stämmer för denna men oftast är det mest en fråga att kunna installera os:et så brukar resten lösa sig, därav usb drivare.

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av TheBodyLotion:

Samsungs egna butik via Benify's Black Friday-deals!

HW-Q950T 9.1.4ch Dolby Atmos Soundbar (2020) 7 990 kr
Spara 7 000 kr (Ord.pris 14 990 kr)
närmsta: https://www.elgiganten.se/product/ljud-hifi/soundbar/189849/s....
AVforum recesion 10/10: https://www.avforums.com/reviews/samsung-hw-q950t-soundbar-re...

HW-Q900T 7.1.2ch Dolby Atmos Soundbar (2020) 5 990 kr
Spara 7 000 kr (Ord.pris 12 990 kr)
närmsta: https://www.webhallen.com/se/product/326862-Samsung-2020-HW-Q....

Köpte själv en Q950T.

Verkar ha höjt priset på Elgiganten :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av sitrus:

Verkar ha höjt priset på Elgiganten :/

Utifrån diverse reviews är jag inte super imponerad av dessa. Jag hoppas Sonos arc kommer med något erbjudande till årets BF.