iPhone användare, det är dags att gå vidare..

Permalänk
Medlem

Har du en 4S så är det helt idiotiskt att köpa ny telefon redan. Vänta ett par år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cruZZade:

Har du en iPhone 4S så vet du exakt vad du får, du får en lite snabbare variant med en extra ikonrad. Inkl. en värdelös karttjänst då. Inte särskilt spännande alltså.

Har den vanliga 4:an.. Blir nog ett stort hopp då

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av WardonE:

Har den vanliga 4:an.. Blir nog ett stort hopp då

Mja, ännu lite snabbare och klart bättre kamera då Helt klart årets mest ointressanta high end-telefon.

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Har du en 4S så är det helt idiotiskt att köpa ny telefon redan. Vänta ett par år.

Det hinner hända sjukt mycket i mobilvärlden på "ett par år".

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av cruZZade:

Mja, ännu lite snabbare och klart bättre kamera då Helt klart årets mest ointressanta high end-telefon.

Hm, skulle inte tro det. Den borde vara bra mycket snabbare. Inte bara det, utan den är bättre på varenda sak. Nämn någon del/sak med 4 (och 4S) så är den bättre hos 5:an. Det har alltid varit så, att allt blir bättre men kanske inte med hästlängder. Kolla från Galaxy S2 - 3. Exakt samma förändringar där. Det är bara för det är Apple så antar jag att du förväntade dig att 5:an skulle kunna teleportera en, eller? Det är bara maps som är värdelöst, men jag använder aldrig dem så det är inget negativt för mig.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem

Min iPhone 4 rullar fortfarande, kommer antagligen köra med den tills den går sönder och då ser jag vad jag vill ha. 4'an funkar perfekt till surf/spotify/sms/ringa, det jag har den till. Bästa telefonen jag någonsin köpt. Är dock sugen på en Lumia 920, men det får bli om iPhonen går sönder inom snart framtid, vilket jag tyvärr inte tror den kommer att göra

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Nej? Jag förväntade mig framförallt att något skulle ha hänt med mjukvaran, som är ett större steg än att lägga till en extra ikonrad. Men visst... "the headphone jack is going to be at the bottom *mind blown*" ^^ Jämförelsen är såklart intressant mot marknaden i övrigt. Fram till 4S, även om avståndet minskade, var Apple helt klart längst fram innovationsmässigt. Så såg inte marknaden ut längre när 5:an kom. NFC, högre upplösning, större skärmar etc. hade redan kommit nära nog ett halvår innan 5:an släpptes.

Och att man dessutom i sitt konkurrenskrig tagit bort Google Maps och ersatt det med ett plojkartprogram säger ju lite om hur Apple missbedömt motståndet.

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem

De hade inget val då google vägrade lägga till turn by turn i maps så de fick bygga en egen maps istället. Den blir nog bra med tiden. Inget som hindrar folk att använda google maps i webläsaren istället. Same shit.

Permalänk
Medlem

Nu tror jag ju inte att Google sa att, nej, vi kommer aldrig att släppa turn-by-turn till er, utan snarare var det förmodligen en fråga om att man inte kom överens om avtalet

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Det hinner hända sjukt mycket i mobilvärlden på "ett par år".

Samma i datorvärlden med laptops och stationära med.
Fattar inte varför folk uppgraderar hela tiden, ny mobil varje år. Förr köpte man en ny mobil och hade den i ett par år.
Om du har tex iPhone 4, vad är då meningen med en uppgradering? Den funkar, har bra kamera osv.
Även 3GS är fortfarande duglig, den säljs fortfarande (såg det i en Telia butik ).
Tycker man lika gärna kan behålla sin mobil i minst 2 år om den fortfarande funkar, även 3-4 år skulle gå.
Allting går så fort så om du har 3GS, uppgraderar till iPhone 4S/5 så kommer snart mobiler som redan krossar dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Samma i datorvärlden med laptops och stationära med.
Fattar inte varför folk uppgraderar hela tiden, ny mobil varje år. Förr köpte man en ny mobil och hade den i ett par år.
Om du har tex iPhone 4, vad är då meningen med en uppgradering? Den funkar, har bra kamera osv.
Även 3GS är fortfarande duglig, den säljs fortfarande (såg det i en Telia butik ).
Tycker man lika gärna kan behålla sin mobil i minst 2 år om den fortfarande funkar, även 3-4 år skulle gå.
Allting går så fort så om du har 3GS, uppgraderar till iPhone 4S/5 så kommer snart mobiler som redan krossar dessa.

Med det resonemanget skulle man ju aldrig någonsin köpa nya elektronikprylar för att man vet att det kommer komma bättre grejer nästa år.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel core i7 2600K | Corsair H80 | ASUS Radeon HD7970 Direct CU II TOP | Asus P8Z77-V | Corsair Vengeance 8GB | HDD 1TB | Samsung EVO 840 120GB | Fractal Design Newton R2 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Samma i datorvärlden med laptops och stationära med.
Fattar inte varför folk uppgraderar hela tiden, ny mobil varje år. Förr köpte man en ny mobil och hade den i ett par år.
Om du har tex iPhone 4, vad är då meningen med en uppgradering? Den funkar, har bra kamera osv.
Även 3GS är fortfarande duglig, den säljs fortfarande (såg det i en Telia butik ).
Tycker man lika gärna kan behålla sin mobil i minst 2 år om den fortfarande funkar, även 3-4 år skulle gå.
Allting går så fort så om du har 3GS, uppgraderar till iPhone 4S/5 så kommer snart mobiler som redan krossar dessa.

Håller med dig! Jag köpte en gammal iphone 3g förut när 4s var typ helt ny. Den gick sönder och sen köpte jag iphone 4
Några kanske tycker att det var dåligt att jag valde 4an, men jag ser inte stor skillnad på 4an och 4s och inte heller stor skillnad på 4s och 5an.

iPhone 4 funkar hur bra som helst för mig. Har inte ens tänkt på att skaffa 5an eftersom jag skulle vilja se mer förändring, kanske om 1-3 år så

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Medlem

Sitter med en iPhone 4 (inte S)
För mig så blev det från en bra telefon till en underbar telefon då jag jailbreakade den, jag ville så gärna ha Siri i min telefon men släpptes inte till min modell utan kom till 4S, men efter lite letande så fick jag även in detta i min "gamla" 4 ^^
Tycker man att IOS temat är tråkigt så går detta lätt att byta

Så än så länge nöjd med den min iPhone, men kommer nog att snegla på Galaxy S 4 när de kommer visa den. (i december?)
Gillar skärmen som S3 har ^^ kanske Galaxy s4 har en ännu bättre

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem
Skrivet av oGGamer:

Med det resonemanget skulle man ju aldrig någonsin köpa nya elektronikprylar för att man vet att det kommer komma bättre grejer nästa år.

Nej, du tycks inte ha fattat poängen. Låt oss säga att du köper en helt ny iPhone 5, vad är då meningen att köpa iPhone 5S/6 året efter?
Om din mobil du har funkar bra så är det onödigt att spendera flera tusen mer för en ny mobil.
Visst kan du göra det, om det finns massor av nya funktioner, kanske du behöver för jobbet etc men dom flesta behöver knappast det, när ringa/smsa och gå in på facebook ändå är i princip det ända folk gör nuförtiden på mobilen så kanske en ny mobil för flera tusen varje år är lite slöseri.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Samma i datorvärlden med laptops och stationära med.
Fattar inte varför folk uppgraderar hela tiden, ny mobil varje år. Förr köpte man en ny mobil och hade den i ett par år.
Om du har tex iPhone 4, vad är då meningen med en uppgradering? Den funkar, har bra kamera osv.
Även 3GS är fortfarande duglig, den säljs fortfarande (såg det i en Telia butik ).
Tycker man lika gärna kan behålla sin mobil i minst 2 år om den fortfarande funkar, även 3-4 år skulle gå.
Allting går så fort så om du har 3GS, uppgraderar till iPhone 4S/5 så kommer snart mobiler som redan krossar dessa.

Det FINNS en risk för att detta inte är helt och hållet rätt forum för dig

Dessutom:
3GS släpptes: 19 juni, 2009
4S släpptes: 14 oktober, 2011

Idag (ytterligare ett år alltså) är en 3GS inte speciellt rolig att jobba med. Funktioner uteblir i större utsträckning nu för tiden (iom smartphones) än förr (polaren har snake2 medan du bara hade "vanliga" snake).

Att det sen är ett förbaskat konsumtionssamhälle vi lever i nu för tiden är en annan sak, och en annan diskussion

Skrivet av Waowt:

Nej, du tycks inte ha fattat poängen. Låt oss säga att du köper en helt ny iPhone 5, vad är då meningen att köpa iPhone 5S/6 året efter?
Om din mobil du har funkar bra så är det onödigt att spendera flera tusen mer för en ny mobil.
Visst kan du göra det, om det finns massor av nya funktioner, kanske du behöver för jobbet etc men dom flesta behöver knappast det, när ringa/smsa och gå in på facebook ändå är i princip det ända folk gör nuförtiden på mobilen så kanske en ny mobil för flera tusen varje år är lite slöseri.

Det resonemanget skulle man ju kunna förlänga till att man ska äta samma (billiga) maträtt varje dag. Att betala för mat utöver detta varje dag "är lite slöseri".

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Det FINNS en risk för att detta inte är helt och hållet rätt forum för dig

Dessutom:
3GS släpptes: 19 juni, 2009
4S släpptes: 14 oktober, 2011

Idag (ytterligare ett år alltså) är en 3GS inte speciellt rolig att jobba med. Funktioner uteblir i större utsträckning nu för tiden (iom smartphones) än förr (polaren har snake2 medan du bara hade "vanliga" snake).

Att det sen är ett förbaskat konsumtionssamhälle vi lever i nu för tiden är en annan sak, och en annan diskussion

"Suck" jag menar att folk köper nytt hela tiden när det inte behövs, men dom tycks tro att det behövs pga media osv.
Ska du surfa Facebook och ringa med din mobil (typ det ända morsan gör) så funkar 3GS, t.om min iPod Touch 3rd Gen funkar utmärkt för det (iofs inte ringa för det är ingen mobil xD)

Och vad menar du med att detta inte är rätt forum för mig? Är inte detta ett forum för data/dator intresserade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jika:

Det resonemanget skulle man ju kunna förlänga till att man ska äta samma (billiga) maträtt varje dag. Att betala för mat utöver detta varje dag "är lite slöseri".

Nej, inte samma sak överhuvudtaget. Mat och teknik har inget att göra med varandra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

"Suck" jag menar att folk köper nytt hela tiden när det inte behövs, men dom tycks tro att det behövs pga media osv.
Ska du surfa Facebook och ringa med din mobil (typ det ända morsan gör) så funkar 3GS, t.om min iPod Touch 3rd Gen funkar utmärkt för det (iofs inte ringa för det är ingen mobil xD)

Och vad menar du med att detta inte är rätt forum för mig? Är inte detta ett forum för data/dator intresserade?

Jag skrev att det kanske inte är HELT rätt forum för dig. Du gjorde paralleller mellan att köpa nytt - 'att följa utvecklingen' och slöseri. Majoriteten medlemmarna på detta forum kanske håller med dig till viss del men prioriterar förmodligen fortfarande det framför att "slösa" det på annat.

Skrivet av Waowt:

Nej, inte samma sak överhuvudtaget. Mat och teknik har inget att göra med varandra.

VA?! Hur förklarar du att du finner liknande produkter hos både OLW och ARM i så fall?

Du förstår inte konceptet av en parallell eller?

Permalänk
Medlem

Man måste ju få ha möjligheten att lägga pengar på ny elektronik utan att bli dömd, då detta bevisligen är en stor hobby för de flesta användare på detta forum.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel core i7 2600K | Corsair H80 | ASUS Radeon HD7970 Direct CU II TOP | Asus P8Z77-V | Corsair Vengeance 8GB | HDD 1TB | Samsung EVO 840 120GB | Fractal Design Newton R2 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av cruZZade:

Nej? Jag förväntade mig framförallt att något skulle ha hänt med mjukvaran, som är ett större steg än att lägga till en extra ikonrad. Men visst... "the headphone jack is going to be at the bottom *mind blown*" ^^ Jämförelsen är såklart intressant mot marknaden i övrigt. Fram till 4S, även om avståndet minskade, var Apple helt klart längst fram innovationsmässigt. Så såg inte marknaden ut längre när 5:an kom. NFC, högre upplösning, större skärmar etc. hade redan kommit nära nog ett halvår innan 5:an släpptes.

Och att man dessutom i sitt konkurrenskrig tagit bort Google Maps och ersatt det med ett plojkartprogram säger ju lite om hur Apple missbedömt motståndet.

Att iOS 6 var en klar besvikelse håller jag fullständigt med om. Det var en väldigt tam uppdatering, känns som allt krut lades på kartor där de uppenbarligen ändå inte nådde hela vägen fram. Helt ointressant mjukvaruuppdatering för min del.

Men att iPhone 5 skulle vara en så ointressant telefon jämfört med konkurrenterna håller jag inte alls med om. Det enda jag saknar 4G stöd för våra frekvenser. Inte för hastigheten, teoretiska 3G hastigheten med DC-HSDPA på iPhone 5 är fullt tillräckligt, utan för att 3G i Stockholm är så löjligt överbelastat. Men vem vet, kanske kommer operatörerna börja köra 4G trafik på iPhone 5s frekvenser i framtiden.

NFC är en kul grej men används än så länga i alldeles för liten utsträckning för att det skulle vara något jag saknar. Kanske om ett par år, lagom tills jag köper ny mobil igen.

Trådlös laddning är en annan grej folk brukar nämna. Hur trådlöst är det egentligen? Du måste ha en sladd till din laddare allafall. Återigen, det är en lite cool grej men inget jag kommer sakna om jag köper en iPhone 5.

De senaste Androidmobilerna som har släppts eller ligger i pipelinen är inte ett dugg mer intressanta än iPhone 5 enligt mig.

Den enda telefon jag som jag kan anse vara "spännande" är Nokias 920. Den har flera, om ej livsnödvändiga så åtminstone intressanta funktioner. Som en skärm du kan använda med vantar på. Hur pass stor praktiskt funktion detta faktiskt har återstår att se. Den har lite roliga kamera funktioner, både vad gäller hård och mjukvaran. Men vad som gör den mest spännande för mig är dock inte hårdvaran utan OS:et i sig och det är framför allt för att det är något helt nytt. Om jag gillar det eller inte vet jag ju faktiskt inte än men det är spännande allafall

Troligtvis håller jag dock fast vid iPhone en generation till innan jag vågar hoppa på WP tåget. För mig gör apparna en smartphone och det är ju definitivt 920 största svaghet. WP8 behöver få en ordentlig push så att utvecklare får upp ögonen för plattformen.

Permalänk
Medlem

Jag längtade länge på att få en iphone. Sen fick jag hade iphone 3gs och hade den i ett halvår innan jag insåg vilken skit det var, jag hatade den nästan varenda dag och gissa hur många gånger jag fick byta den? Jag hade fem stycken under loppet av ett år.. Damm under skärmen, mjukvarufel, hårdvarufel och allt vad dom skyllde på.. Efter ett år jailbreakade jag den och då funkade den bra. Men buggade och hade sig ibland.
För fyra månadersen köpte jag mig Asus nya padfone. Och jag måste säga att det är nog den smartase och bästa telefonen som har gjorts!!
Jag är suuper nöjd! Enda minuset jag kan komma på är att när jag lyssnar på musik så tycker jag inte riktigt att det blir tillräckligt i högt i lurarna lixom, Jag vet inte om det är spotify eller bara jag men jag hade velat höja ett snäpp till

/////////////// Simon

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

Jag tror inte min nästa telefon blir en till iphone, men microusb kontakten är så sjuuuukt ohållbar.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

NFC fanns jue redan på Nokia C7 samt Nokia N8 men det var inte så många tillverkare som hoppade på tåget då ca 2år sen eller nåt.

Vad skall man med en sjukt snabb telefon till? Märker man sån skillnad när man surfar i telefonen?

Är väl mer om man skall spela en massa i telefonen som kanske den bättre processorn och grafikchip kommer till sin rätta.

De flesta Smartphone idag klarar jue ringa sms mms surfa lyssna på musik spela enklare spel.

Sen hurvida man kör Iphone (IOS) eller HTC, Samsung , Sony Ericsson (Android) eller Windows Phone kvittar väl sålänge man själv är nöjd. Ser inte meningen med prestandaracet i telefonen går jue iaf inte göra nått vettigt med den... jo ssh:a men det går jue tom med en single core smartphone.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Jag tror inte min nästa telefon blir en till iphone, men microusb kontakten är så sjuuuukt ohållbar.

Jepp microusb är totalt värdelöst. Kontakten går sönder lätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av WardonE:

Fan... Kan någon hjälpa mig? Jag beställde en iPhone 5 för några veckor sedan och får den snart, men nu när jag läser vissa inlägg i den här tråden så undrar jag... Är den verkligen SÅ dålig som många säger? När jag ser mobilens prestanda, hårdvara, utseénde och specs. Så ser den jävligt bra ut, men ändå så säger vissa att den inte är så bra som den borde vara. Vad menar de då med "borde vara", ska den kunna flyga?

Någon som redan har iPhone 5 som kan dela med sig av sina åsikter?

Den är inte dålig på nåt vis. Det folk oftast klankar ner på är att den "borde" haft mer. Jag hade Iphone 4 innan jag nu fick 5:an. Jag älskar den verkligen. Visst det är samma OS ikoner ser likadana ut. Men snabbheten kontra iphone 4 är enorm. Jag väljer nu hellre telefonen för att slö surfa än att boota upp laptopen hemma. Hoppa mellan appar går mycket smidigare kameran är förbluffande . Tagit bilder inomhus utan lampor på och när man sen tittar på dom och zoomar ser man till och med lack defekter på leksaksbilar så klara bilder kan man ta nu. Med iphone 4 hade man tur om man kunde zooma utan att det såg ut som skräp även på de bästa utomhus bilderna. Den extra skärmhöjden är trevlig när man surfar helt klart, skärmen känns skarpare, ljudet i högtalare bättre. Den ligger bättre i handen med den nya designen.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

kommer sitta kvar med min iP4s tills vidare.
men skulle jag byta mobil så har jag faktiskt höjt ögonbrynen för Lumia 920.

Inget fan av för stora skärmar, men denna gör det mer förlåtande.
Sen är jag riktigt nyfiken på wp systemet, suttit vid android och nu ios.
nae,kommer hålla ögonen på 920 faktiskt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

kommer sitta kvar med min iP4s tills vidare.
men skulle jag byta mobil så har jag faktiskt höjt ögonbrynen för Lumia 920.

Inget fan av för stora skärmar, men denna gör det mer förlåtande.
Sen är jag riktigt nyfiken på wp systemet, suttit vid android och nu ios.
nae,kommer hålla ögonen på 920 faktiskt.

Jag kommer garanterat byta till Lumia 920 från min iPhone 4, jag kan ge lite feedback på hur det känns att byta.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Tycker jag verkligen du ska göra.
sitter faktiskt spänt inför denna hehe.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tycker jag verkligen du ska göra.
sitter faktiskt spänt inför denna hehe.

Mm, jag har använt uteslutande iOS sedan iPhone 2G lanserades i USA (jag importerade den några månader efter release) både privat och i arbetet. Alltså kan man säga att jag är nog så van vid iOS som man kan bli. Därför kommer det bli spännande nu när jag ska byta, kommer dock ha kvar iOS i jobbtelefonen.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Jepp microusb är totalt värdelöst. Kontakten går sönder lätt

Jobbigt :/ Trodde det skulle hålla bättre än de "gamla" kontakterna"

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit