Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

inga problem, trevligt att det löste sig, men kom ihåg att pastan funkar bäst efter ett dygns användning så det kan bara bli bättre

Guld! På heavy load ligger den nu på 49 så, underbara resultat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boyka91:

Guld! På heavy load ligger den nu på 49 så, underbara resultat!

Skit bra för att vara org kylare. du måst ha bra luftflöde i lådan. Men nu ska jag lira bl2 så, ha d!

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Kör vattenkylning här. Min cpu ligger på max load: 45C. Vid idle: 22-23C. Jag också kör en 2600k

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

jag kör också en 2600k...

Du har för låg load temp, klocka upp den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boyka91:

Kul att det löste sig för dig, redigera tråden och sätt en [Löst] klammer i rubriken så andra kan lätt hittar hit med samma problem

Men som sagt, börja inte klocka för än du skaffat dig en ny kylare. Stockkylaren bör endast användas vid stockklock. Jag slår ett slag för Antecs 620 eller liknande vattenlösning. Hade själv en 920 innan jag skaffade custom vattenkylning och jag var oerhört nöjd med den.
Klocka lugnt så hörs vi i forumet!

//Tobbe

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc