Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Massvis av .tmp filer av Planetside 2

Permalänk

Massvis av .tmp filer av Planetside 2

Hej!
Upptäckte här om dagen att jag fått en massa .tmp-filer i mitt bild-arkiv på datorn.
Förstod inte varför, så jag började starta olika program för att hitta orsaken.
Tillslut så började .tmp filerna blir fler och återkomma (Efter jag raderat dem) varje gång jag spelat Planetside 2 från Steam.

Problemet är bara att filerna hamnar bland mina bilder och på SSD'n (C:) där jag inte vill ha dem. Bör de inte ligga på samma hårddisk som spelet är installerat på? (Lokal Disk F:)
Det går inte heller välja vart sådan data ska lagras i varken Planetside 2 eller Steam.

Här har ni en bild av hur det ser ut:
http://i49.tinypic.com/1z2zyc6.png

Är nyfiken på om någon annan har haft liknande problem eller om ni har tips till en problemlösning.

Har redan testat att installera om spelet och uppdaterat det. Det hjälpte inte.

Tack på förhand.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. | Moderkort: Asus Maximus V Gene. | Processor: Intel® Core i5-3570K. | CPU-kylare: Noctua NH-D14. | Grafikkort: MSI GeForce GTX 660Ti OC Twin Frozr II 2GB. | RAM-Minnen: 8GB Corsair Vengeance LP DDR3 1600Mhz. | SSD: Samsung 830 128GB. | Nätaggregat: be quiet! Pure Power L8 630W. |

Permalänk
Medlem

Är så med dom flesta spelen, antingen lägger sig sparfiler och annat trams i mina dokument eller så lägger dom massa mappar o grejer i appdata/roaming och så går inte skiten bort heller när man avinstallerar ett spel och vissa mappar är typ 500 meg. Och jag har alla spel och steam installerade på en annan hårddisk.