Permalänk
Skrivet av GizZm0:

Alla som har addat mig och vill ha en invite till regionen så spelar jag på Europe West 2, ni måste finnas där annars kan jag inte skicka en invite. Zonen snart uppe i 200k invånare nu

Dvs: Ni måste ha kört tutorial eller startat en stad på EU West 2 så registreras ni på servern tror jag. Annars dyker ni inte upp på min friend list. Det är en privat server så måste bjuda in er, jag kommer online vid 12-tiden idag för att bjuda in, och sedan kl 18 ikväll.

Kommer online vid 19 tiden. Spara nu plats till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kribba68:

Kommer online vid 19 tiden. Spara nu plats till mig

Japp skall försöka, men eftersom det är sån load på servrarna nu så blir det typ först till kvar på regionen hehe, men endast 5/16 personer spelar på zonen. Så finns flera platser kvar.

Men om jag får så många requests att det blir många över så startar jag en till region på samma server för att para ihop er andra med varandra Happy gaming!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Jag är på, jag heter Rand0mdude. Addar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Alla som har addat mig och vill ha en invite till regionen så spelar jag på Europe West 2, ni måste finnas där annars kan jag inte skicka en invite. Zonen snart uppe i 200k invånare nu

Dvs: Ni måste ha kört tutorial eller startat en stad på EU West 2 så registreras ni på servern tror jag. Annars dyker ni inte upp på min friend list. Det är en privat server så måste bjuda in er, jag kommer online vid 12-tiden idag för att bjuda in, och sedan kl 18 ikväll.

Finns där nu Zerofaith_se

Permalänk
Medlem

Låter himla kul och jag hänger gärna på! Har addat dig GizZm0.

Om ni skulle vilja adda mig så är mitt Origin ID: Exailez

Permalänk
Medlem

Vilken server ska man välja? (Europe West 1 funkar atm)

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

!INBJUDNINGS STATUS!
Jag har accepterat väldigt många på Origin men få dyker upp på min in-game vänlista så därför är det svårt att bjuda in till kartan, försöker på nytt ikväll. Skickade några nu (tror jag) på lunchen

Servern som gäller är Västeuropa 2

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med! Lägg till EsabMan.

edit: Har skickat en förfrågan till dig GizZm0

Permalänk

Lägg gärna till mig om någon skulle vilja lira lite. Inte lyckats spela med någon som svarat än.

Origin ID: Burketh

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

!INBJUDNINGS STATUS!
Jag har accepterat väldigt många på Origin men få dyker upp på min in-game vänlista så därför är det svårt att bjuda in till kartan, försöker på nytt ikväll. Skickade några nu (tror jag) på lunchen

Servern som gäller är Västeuropa 2

Skulle gärna vilja joina men verkar som att Västeuropa 2 Servern är full Kanske startar en på Västeuropa 1 servern för de som kör på den

Edit: Har kommit in på Västeuropa 2 nu

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem

Finns det några platser kvar?
Har, som många andra, stora problem med spelet och serverna.
Fungerar det för er?

Origin namn, "Joppi5h"

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

Vill ni lira så lägg till DecievedMoose ( är väldigt nybörjare, har dock tittat på videor )

europe west 2

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Spelat några timmar på min egna plätt nu, hade varit skoj att köra med andra.

Adda mig gärna, Origin: Xortoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

!INBJUDNINGS STATUS!
Jag har accepterat väldigt många på Origin men få dyker upp på min in-game vänlista så därför är det svårt att bjuda in till kartan, försöker på nytt ikväll. Skickade några nu (tror jag) på lunchen

Servern som gäller är Västeuropa 2

Finns det någon plats i Västeuropa 2? Heter Marinlik på Origin.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Tänkte eftersom GizZm0 har en gjort en region på servern Västeuropa #2 så har jag gjort en region på Västeuropa #1 med 16st platser (15 lediga eftersom jag är inräknat). PM:a eller citera med era Origin namn om ni vill ha en inbjudan så jag kan lägga till er. Kommer uppdaterar om hur många platser de finns kvar platser kvar

8st kvar

Edit 10:47 -Det går att skicka invite till regionen nu så gå in på Västeuropa 1 och kolla om ni har nått någon annars så får ni en snart

Ni måste acceptera vän förfrågan från mig och så måste ni ha varit inne på Västeuropa 1 servern

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem

Finns det några platser kvar?
Sitter och har precis kommit in på Västeuropa 2.

Origin-nick: Firaphex

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gimbergsson:

Tänkte eftersom GizZm0 har en gjort en region på servern Västeuropa #2 så har jag gjort en region på Västeuropa #1 med 16st platser (15 lediga eftersom jag är inräknat). PM:a eller citera med era Origin namn om ni vill ha en inbjudan så jag kan lägga till er. Kommer uppdaterar om hur många platser de finns kvar platser kvar

15st kvar

VangahrD

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av Gimbergsson:

Tänkte eftersom GizZm0 har en gjort en region på servern Västeuropa #2 så har jag gjort en region på Västeuropa #1 med 16st platser (15 lediga eftersom jag är inräknat). PM:a eller citera med era Origin namn om ni vill ha en inbjudan så jag kan lägga till er. Kommer uppdaterar om hur många platser de finns kvar platser kvar

15st kvar

Tar gärna en plats!

Origin ID = Burketh

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Är också jättegärna med, tänker bygga en industrimetropol där det finns massor av shysst billig tillverkning av diverse skräp produkter

Origin ID: Mumspojken

Permalänk
Inaktiv

Origin ID: Conformist

inv pls

Permalänk
Medlem

Sitter på öst europa 2 sedan launch. Vi är ett bra gäng från swec som spelar där. Mumble och så.

Bara att adda på origin Qwal-m

Permalänk
Skrivet av Gimbergsson:

Tänkte eftersom GizZm0 har en gjort en region på servern Västeuropa #2 så har jag gjort en region på Västeuropa #1 med 16st platser (15 lediga eftersom jag är inräknat). PM:a eller citera med era Origin namn om ni vill ha en inbjudan så jag kan lägga till er. Kommer uppdaterar om hur många platser de finns kvar platser kvar

11st kvar

Edit 18:57 - Kan dröja till ni får en invite till regionen för det verkar vara problem med invite funktionen :/

Invita nuxerion

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gimbergsson:

Tänkte eftersom GizZm0 har en gjort en region på servern Västeuropa #2 så har jag gjort en region på Västeuropa #1 med 16st platser (15 lediga eftersom jag är inräknat). PM:a eller citera med era Origin namn om ni vill ha en inbjudan så jag kan lägga till er. Kommer uppdaterar om hur många platser de finns kvar platser kvar

11st kvar

Edit 18:57 - Kan dröja till ni får en invite till regionen för det verkar vara problem med invite funktionen :/

CLeijon på Origin, jag är gärna med på någon karta. Tänkte bygga en kolgruvestad med helt miserabla levnadsförhållanden

Permalänk
Medlem

sitter även ikväll på sweclockers mumble och jag med några andra lirar på öst eu 2.

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Japp, finns få platser kvar men som sagt problem med att bjuda till zonen för tillfället... Ska testa imorgon innan jobbet om jag får iväg några, stay tuned!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk

jag vill vara med Originnamn: menude

Permalänk
Medlem

Jag lirar på Öst 2 och skulle gärna hitta en server/karta med några sweclockare. Mitt origin namn är "Wahlgrenus"

EDIT: Skapade New Sweden på öst 2. Finns 11 platser tror jag.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna joina om det finns plats på öst 2 Origin namn Falken28

Permalänk
Medlem

Mezzlock på origin, just nu på väst 2 om det finns plats i någon region

Permalänk
Medlem

Har en region på West 3 om någon vill men jag joinar gärna andras regioner om det finns plats

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"