Ta tillbaka informatio vid format c:

Permalänk
Medlem

Ta tillbaka informatio vid format c:

Är det någon själ som vet om man kan ta tillbaka informationen på c: efter att man har formaterat datorn... har liksom gjort det, valde fel partion när jag gjorde det... har inte installerat något annat, utan datorn är precis som den är när man startar upp den... Hjälp mig snälla!!!

Permalänk
Medlem

Det är kört skulle jag tippa på...

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Hmm... Satt själv i två dagar och försökte hitta bilderna Jag tog på geek vinterparty 2003 . Gjorde en ghostbackup precis innan geek och ghostade tillbaka den efteråt... Glömde flytta bilderna bara

Jag satt med en jäkla massa program och försökte. Gick inge vidare.
Lyckades återställa alla 35 bilder men det är bara fyra som är intakta

Sök på typ www.download.com på undelete eller unformat

Lycka till! Men jag håller nog tyvärr med Halogen

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·
.