2 Frågor om Winamp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2010

2 Frågor om Winamp

#1 - Kan man i Winamp ställa in så att en viss låt slutar vid en tidpunkt eller finns det plugins för detta? Har bland annat en låt som är 14 min lång men där det bara händer saker de första 4 minutrarna.

#2 - Vad gör rutan jag markerat på bilden? http://i.imgur.com/A7raV46.jpg Fyller den någon funktion och hur får man bort den?

RIP Stationära datorn 2012-2018

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2010

Rutan på bild visar helt enkelt i vilken följd låtarna ska spelas, om du inte har shuffle på.

Genom att högerklicka på en låt och välja "Enqueue selection" kan man köa den till listan.

Välkommen in i klubben!

Edit: Spännande musikgenre där, lyssnar på en hel del DSBM här och då är det ju inte direkt Spotify som gäller

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av FlummbulleN:

Rutan på bild visar helt enkelt i vilken följd låtarna ska spelas, om du inte har shuffle på.

Genom att högerklicka på en låt och välja "Enqueue selection" kan man köa den till listan.

Välkommen in i klubben!

Edit: Spännande musikgenre där, lyssnar på en hel del DSBM här och då är det ju inte direkt Spotify som gäller

Soft, är ju inte varje dag man springer in i någon som har liknande musiksmak som en själv. Finns det något sätt att ta bort playlist fönstret? Kör på shuffle så jag har absolut ingen användning för det.

Edit: Det gick att ta bort den under View.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

Lånar tråden lite. Hur raderar jag mina låtar från biblioteket? Högerklickar men hittar ingen "delete" knapp. Försökte googla men hittar inget bra. Varför ska det vara så svårt att radera låtar?

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Cooling23:

Lånar tråden lite. Hur raderar jag mina låtar från biblioteket? Högerklickar men hittar ingen "delete" knapp. Försökte googla men hittar inget bra. Varför ska det vara så svårt att radera låtar?

Markera låtarna och tryck på delete knappen du har på tangentbordet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av cjal:

Markera låtarna och tryck på delete knappen du har på tangentbordet

Provat. Funkar ej. Funkar på iTunes dock.

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006