war thunder är kontisgt

Permalänk

war thunder är kontisgt

Tjabba. jag installera War thunder igår och skulle prova spelat funkade. Men asså de kom röd och blåa träck över hela skärmen ibland. Jag har provat att klockar ner mitt grafikkort men de hjälper inte. Kan de vara drivrutinerna?!

Permalänk

går de att lösa?

Permalänk
Medlem

Jag får inte igång det alls. Kolla på deras forum. Där säger folk att man ska ta bort all överklockning och övervakningsprogram (afterburner mfl) för att få igång det.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Samma sak händer för mig, trodde dock att det var för att spelet inte var allt för optimerat för tre skärmar.

Det är nog någon bug i spelet, så det är därför inget fel på ditt grafikkort. Testa att trycka på Ctrl och Z (eller Alt och Z, kommer inte ihåg ), då försvinner all information om t.ex. ammo och hur det går för laget och då försvinner även de röda och blåa strecken vilket betyder att det är någon bug :(.

Har dock inte hittat någon lösning på problemet, men har dock inte heller sökt runt något heller ;).

Permalänk
Skrivet av Goffen:

Samma sak händer för mig, trodde dock att det var för att spelet inte var allt för optimerat för tre skärmar.

Det är nog någon bug i spelet, så det är därför inget fel på ditt grafikkort. Testa att trycka på Ctrl och Z (eller Alt och Z, kommer inte ihåg ), då försvinner all information om t.ex. ammo och hur det går för laget och då försvinner även de röda och blåa strecken vilket betyder att det är någon bug :(.

Har dock inte hittat någon lösning på problemet, men har dock inte heller sökt runt något heller ;).

inget lagg alls men de är störade som när man spelar att de kommer upp såna saker!!

Permalänk

War Thunder <3

Visa signatur

Datorn:
Chassi: NZXT H440WProcessor: Intel I5 3570K Grafikkort: Asus r9 280x Moderkort:ASUS p8z77 v-LK CPU-kylare:Corsair H60 Lagring1:2TB Lagring2: 256GB Kingston SSD RAM:Crucial BallistiX 8Gb 1333mhz Nätagg: XFX 80+ Bronze 550w
eger på runescape, så passa dig.

Permalänk
SpelClockers

Spelet stödjer inte SLI så om du har flera grafikkort så kan det ev vara pga det.

Visa signatur