Permalänk
Medlem
Skrivet av yompe:

Me 2 . Ramminnera blir kalla av cpukyllaren

Skickades från m.sweclockers.com

.... Ehh. Jaha. Är du säker?

Permalänk
Medlem

Yes. Den e knappt ljummen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

"Excellent component cooling
Hanging out at the bottom of the fin-stacks, the NF-P14 fan doesn’t only contribute to the NH-D14’s superb CPU cooling capabilities but also provides massive airflow over surrounding motherboard components and heatsinks, thus ensuring excellent component cooling performance."

Har du läst något om garantin försvinner när du tar bort heatsinks? Går det bra att sätta tillbaka dem?
Blev lite nyfiken då jag har samma minnen. Men har inte läst på så mycket om detaljerna.

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacPain:

"Excellent component cooling
Hanging out at the bottom of the fin-stacks, the NF-P14 fan doesn’t only contribute to the NH-D14’s superb CPU cooling capabilities but also provides massive airflow over surrounding motherboard components and heatsinks, thus ensuring excellent component cooling performance."

Har du läst något om garantin försvinner när du tar bort heatsinks? Går det bra att sätta tillbaka dem?
Blev lite nyfiken då jag har samma minnen. Men har inte läst på så mycket om detaljerna.

Garantin går bort. Jag slängde heatsinken. Enkelt att ta bort för mig.

Skickades från m.sweclockers.com