CDON urbanears kopia 99 kr

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av dwd:

HERREGUD VAD DÅLIGA!!!

Ljudet faller bort till och från. Hör gitarr galet högt och knappt någon röst, inte heller någon som helst bas.

Noll av hundra toasters!

Frågar är, kan man kriga mot CDON över detta? Principsak tycker jag. Om de sänker priset från 499 till 99kr på en produkt som inte ens rättfärdigar materialet som gått åt för att tillverka.

START A WAR!!!!

... Men du kommer ju max få tillbaka 100 spänn för mycket arbete och returfrakt...
Tveksamt.

Men skapa en kasta-skit-på-cdon-för-de-ens-kan-med-att-sälja-sådana-skit-produkter -tråd

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

START A WAR!!!!

... Men du kommer ju max få tillbaka 100 spänn för mycket arbete och returfrakt...
Tveksamt.

Men skapa en kasta-skit-på-cdon-för-de-ens-kan-med-att-sälja-sådana-skit-produkter -tråd

Öppnade en supportchatt och nu är en returfraktsedel på väg hem till mig!

För andra som vill ha hjälp med att returnera dessa, se min supportchatt i denna pdf:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/41433115/cdon_h%C3%B6rlur...

Ni behöver inte varna om att min adress osv står i chatten, det gör mig inget

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Efter lunchen? Med risk för att bli betraktad som idiot för jag inte förstod uttrycket

Pizza är billigare på lunchen

Permalänk

Det som är otroligt är att ordinarie pris är 499 kr...

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Det som är otroligt är att ordinarie pris är 499 kr...

Fake såklart, då de har bara legat på 499 kr i en månad innan denna extrema rea.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Fick också min idag. I ärlighetens namn så duger den till vad jag ska använda dom till. Dock inget mer. Musik låter hemskt.
Ska endast ha den i bilen när jag nån gång ska prata i telefonen. Lurarna som jag fick med min S4 är sämre än dem här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data