Det här med Blocket...

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Ja, och ett GTX 260M, som inte ens klarar att maxa MW2, och får ungefär 20 FPS i ultra i BFBC2, har ju som sagt iiiinga problem att klara av BF3 och Titanfall utan problem

Hur tänker du nu ?
Att GTX 260M ska klara av BF3 utan problem och inte klara av MW2 ?
Kanske om man har skit låg upplösning och Low inställningar.

Permalänk
Skrivet av Melinho2895:

Hur tänker du nu ?
Att GTX 260M ska klara av BF3 utan problem och inte klara av MW2 ?
Kanske om man har skit låg upplösning och Low inställningar.

Gaming vid 640 x 480 är ju det bästa någonsin...

Kör den upplösningen på min 27" till display

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Skrivet av Plasmatic:

Gaming vid 640 x 480 är ju det bästa någonsin...

Kör den upplösningen på min 27" till display

Wow snabbt svar. Jo, kan hålla med att det är den bästa upplösningen där ute. Varför ska man köra 4k upplösning när man kan få den otroliga VGA kvalitén ?

Permalänk
Skrivet av Plasmatic:

Lite offtopic kanske, men jag skaffade nyligen ett 970 från MSI och hör ingenting. enligt recensioner ska den ha ytterst lite coil whine.

Lätt mer värt än Titan Black.

Mitt kort har coilwhine men den har faktiskt tystnat tiill rejält nu Ytterst låg db när det sker att FPSen åker i taket. Splitternyt t så vart det betydligt mera, så jag är glad.

//Hund

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem

kan alla bara börja göra prints på deras Blocket fynd? väldigt mycket går ju inte att se när svensson varit framme och betalat ockerpriser

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk

Jag rekommenderar Gyazo som screenshot program.

Permalänk
Skrivet av Melinho2895:

Jag rekommenderar Gyazo som screenshot program.

Eller tryck bara på Printscreen, använd Paint för att spara det till en fil och sen använd http://apps.pixlr.com/editor/ för att beskära.

Slipper installera något och behöver inte registrera ett konto

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Är det okej att lägga upp bilder från andra sidor som påminner om blocket?
T.ex findit.fi?
Det är Österbottens blocket. Hela Finland kan använda sidan, men det är bara 06 Vasa som har en någorlunda stor mängd annonser.

Jag har isåfall några idiotiska annonser att lägga upp.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ArcticFire:

Är det okej att lägga upp bilder från andra sidor som påminner om blocket?
T.ex findit.fi?
Det är Österbottens blocket. Hela Finland kan använda sidan, men det är bara 06 Vasa som har en någorlunda stor mängd annonser.

Jag har isåfall några idiotiska annonser att lägga upp.

Inga problem alls om man kan förstå innehållet (dvs det är svenskt).

Tråden har väl mera blivit en tråd för alla slags datorrelaterade annonser från olika svenska sidor snarare än specifikt Blocket, det råkar bara vara så att Blocket oftast huserar dessa pengahungriga hyenor som inte har någon bra uppfattning om vad deras grejer är värda!
Kanske borde redigera första inlägget så att folk vet detta.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/goteborg/Nya_Moderkort_CPUer_Q9550_Q965...

"OBS!
På dessa moderkort sitter NYASTE Intel Chipset (dvs Intel P45 / P43 / G41). Ej ÄLDRE chipset! ÄLDRE Chipset använder ÄLDRE komponenter på moderkortet."

Haha amen snälla du är detta seriöst eller? Känns som han fastnat i tiden för 6-8 år sedan. Han har till och med gjort en liten video med sina datorkomponenter.

"Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz Box BX80570E8400 999:-" Amen den här tror jag att jag tar, verkar ju prisvärd dualcore på 3GHz.

"Köpvillkor:
- Funktionsgaranti i 30 dagar.
- Inget ångerköp.
- Tryggt köp!"

HAHAH köpvillkor "- Tryggt köp!" Asso det går ju att citera varenda mening i den annonsen, han måste ju vara sjuk på ngt sätt, aldrig sett ngt liknande.

Lång jevla annons, här är hela, titta på dem i ordning ifall han nu fått sålt sina moderna prylar o blocketannonsen skulle vara borta.
http://www.imageupload.co.uk/5QSw
http://www.imageupload.co.uk/5QSG
http://www.imageupload.co.uk/5QSI
http://www.imageupload.co.uk/5QSO

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Skrivet av stimpen:

http://www.blocket.se/goteborg/Nya_Moderkort_CPUer_Q9550_Q965...

"OBS!
På dessa moderkort sitter NYASTE Intel Chipset (dvs Intel P45 / P43 / G41). Ej ÄLDRE chipset! ÄLDRE Chipset använder ÄLDRE komponenter på moderkortet."

Haha amen snälla du är detta seriöst eller? Känns som han fastnat i tiden för 6-8 år sedan. Han har till och med gjort en liten video med sina datorkomponenter.

Hahaha

"videon" är också bara stillbilder av sakerna

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Skrivet av Plasmatic:

Eller tryck bara på Printscreen, använd Paint för att spara det till en fil och sen använd http://apps.pixlr.com/editor/ för att beskära.

Slipper installera något och behöver inte registrera ett konto

Detta hära! Jag tycker att alla borde veta detta iaf. om man är Windowsanvändare, med i all fall 5 år och uppåt i erfarenhet utav användandet. Men så är inte fallet och jag fasar över att få frågan utav folk jag känner, som dessutom har frågat mig flertalet gånger och fåt besvarat sina undringar, är det verkligen så lätt att glömma?. (skäms? ja det gör jag faktiskt, jag skäms å deras vägnar ^^) Jag menar att inte ens veta att man kan kopiera de flesta filer och sedan klistra in den/dem och att det går att markera flera filer dessutom := ja jisses!

+1 på inlägget Plasma!

Dessutom så kan man med fördel även använda MS Paint for att hantera bildegenskaperna med, så det behövs i de allra flesta fall ingen avancerad bildhanterare så som den Plasma länkade som jag inte kände till och t.ex IrfanWiev (som jag rekommenderar om du har gul istället för vit färg på dina bilder som då visar gult enbart genom windows förinstallerade skräp. (Duger för simpel bildvisning men det är bara knappt imo.)

God Jul på er ta mig fan!

//hunnajäkulensskitkorvsryger!

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

http://www.blocket.se/goteborg/Nya_Moderkort_CPUer_Q9550_Q965...

"OBS!
På dessa moderkort sitter NYASTE Intel Chipset (dvs Intel P45 / P43 / G41). Ej ÄLDRE chipset! ÄLDRE Chipset använder ÄLDRE komponenter på moderkortet."

Haha amen snälla du är detta seriöst eller? Känns som han fastnat i tiden för 6-8 år sedan. Han har till och med gjort en liten video med sina datorkomponenter.

"Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz Box BX80570E8400 999:-" Amen den här tror jag att jag tar, verkar ju prisvärd dualcore på 3GHz.

"Köpvillkor:
- Funktionsgaranti i 30 dagar.
- Inget ångerköp.
- Tryggt köp!"

HAHAH köpvillkor "- Tryggt köp!" Asso det går ju att citera varenda mening i den annonsen, han måste ju vara sjuk på ngt sätt, aldrig sett ngt liknande.

Q9650 för 2k, vilket kap! Bara 6 år gammal!
Det är ju inte som om att det skulle gå att få en splitterny till samma pris som har full garanti och kanske 70-80% bättre i stock (teoretiskt enligt cpuboss). *host*4690k*host*:P

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Skrivet av Melinho2895:

Hur tänker du nu ?
Att GTX 260M ska klara av BF3 utan problem och inte klara av MW2 ?
Kanske om man har skit låg upplösning och Low inställningar.

Oj då, jag som trodde det var uppenbart att mitt inlägg var sarkastiskt :S Får kanske jobba på det...

I annonsen vi diskuterade skrevs det att datorn klarade Titanfall och BF3 utan några problem på "hög och bra presterande grafik", något jag fann föga troligt med tanke på att dess grafikkort har ordentliga problem redan i spel som MW2, som kräver avsevärt mindre. Istället för att bara skriva detta rakt ut tyckte jag det blev skojigare att skriva motsatsen, på ett sätt så att det blir uppenbart att jag inte är seriös

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av ArcticFire:

Q9650 för 2k, vilket kap! Bara 6 år gammal!
Det är ju inte som om att det skulle gå att få en splitterny till samma pris som har full garanti och kanske 70-80% bättre i stock (teoretiskt enligt cpuboss). *host*4690k*host*:P

Vad är det för fel på 4690K nurå? Jag använder denna CPU och tycker att den sköter sitt jobb förnämligt bra...Man känner verkligen eller jag känner ska det vara ju, lyftet ifrån sin gamla AMD Phenom II x4 965BE med råge, även om jag då hade skrämt upp 965an i 4.0-4.4GHz + Nordbryggan i 2.4-2.6GHz med ett simpelt AIO vattenkylarpket!

EDIT: Fick svar så bortse ifrån att jag reagerade lite när min kära CPU blev "nersnackad" vad jag antog i all hast.

Sarkasm och Iironi var det ja, någon borde utveckla ett verktyg som detekterar detta över text på nätet och varnar folk. ^^

//Dog

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Oj då, jag som trodde det var uppenbart att mitt inlägg var sarkastiskt :S Får kanske jobba på det...

I annonsen vi diskuterade skrevs det att datorn klarade Titanfall och BF3 utan några problem på "hög och bra presterande grafik", något jag fann föga troligt med tanke på att dess grafikkort har ordentliga problem redan i spel som MW2, som kräver avsevärt mindre. Istället för att bara skriva detta rakt ut tyckte jag det blev skojigare att skriva motsatsen, på ett sätt så att det blir uppenbart att jag inte är seriös

Det var väldigt uppenbart.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dogshitjoint:

Vad är det för fel på 4690K nurå? Jag använder denna CPU och tycker att den sköter sitt jobb förnämligt bra...Man känner verkligen eller jag känner ska det vara ju, lyftet ifrån sin gamla AMD Phenom II x4 965BE med rågen, även om man haft 965an uppe i 4-4.4GHz med simple AIO vattenkylarpket!

//Dog

Jag var sarkastisk. Därav användningen av om inte inlägget var självklart utan. Poängen var ju att varför köpa en 6 år gammal CPU (Q9650) när man köpa en splitterny (4690k) för samma pris som har full garanti och är mycket bättre. En 4690k är ju bättre på alla sätt och dessutom den som rekommenderas om man inte behöver i7.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArcticFire:

Jag var sarkastisk. Därav användningen av om inte inlägget var självklart utan. Poängen var ju att varför köpa en 6 år gammal CPU (Q9650) när man köpa en splitterny (4690k) för samma pris som har full garanti och är mycket bättre. En 4690k är ju bättre på alla sätt och dessutom den som rekommenderas om man inte behöver i7.

Snackar du skit om 4690k! va va va?

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Oj då, jag som trodde det var uppenbart att mitt inlägg var sarkastiskt :S Får kanske jobba på det...

I annonsen vi diskuterade skrevs det att datorn klarade Titanfall och BF3 utan några problem på "hög och bra presterande grafik", något jag fann föga troligt med tanke på att dess grafikkort har ordentliga problem redan i spel som MW2, som kräver avsevärt mindre. Istället för att bara skriva detta rakt ut tyckte jag det blev skojigare att skriva motsatsen, på ett sätt så att det blir uppenbart att jag inte är seriös

1. Läste inte tidigare inlägg för att jag är lat.
2. Sarkasm är inte så lätt att klura ut i textform.

Permalänk
Skrivet av ArcticFire:

Jag var sarkastisk. Därav användningen av om inte inlägget var självklart utan. Poängen var ju att varför köpa en 6 år gammal CPU (Q9650) när man köpa en splitterny (4690k) för samma pris som har full garanti och är mycket bättre. En 4690k är ju bättre på alla sätt och dessutom den som rekommenderas om man inte behöver i7.

Ållriajt mannen! Jag spanade in annonsen och fick ett gott skrat när jag läste OBS dessa moderkort har NYASTE Intel chipset, och så listade den rackaren P45, P43 och G31 Chipset!'' dessa vart ju socket 775or, som väl har en cirkus 7-10 år på nacken va? Ett riktigt "Ålahuvud" fast bara en i mängden (Rasistiskt? eller Fascistiskt? hoppas inte)

Ironi och sarkasm kommer ofta inte till sin rätta på nätet eller märks på samma sätt som i IRL, som du säkerligen känner till, fast visst vart det rimligt transparent i dettta fall, jag fattade dock att du inte kunde mena att 4690 prollen skullen vara slö.

Precis som Melinho skrev också...

Gott Hjul!

/HundskitsjolllenMadeByEnByracka!

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

http://www.blocket.se/goteborg/Nya_Moderkort_CPUer_Q9550_Q965...

"OBS!
På dessa moderkort sitter NYASTE Intel Chipset (dvs Intel P45 / P43 / G41). Ej ÄLDRE chipset! ÄLDRE Chipset använder ÄLDRE komponenter på moderkortet."

Haha amen snälla du är detta seriöst eller? Känns som han fastnat i tiden för 6-8 år sedan. Han har till och med gjort en liten video med sina datorkomponenter.

"Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz Box BX80570E8400 999:-" Amen den här tror jag att jag tar, verkar ju prisvärd dualcore på 3GHz.

"Köpvillkor:
- Funktionsgaranti i 30 dagar.
- Inget ångerköp.
- Tryggt köp!"

HAHAH köpvillkor "- Tryggt köp!" Asso det går ju att citera varenda mening i den annonsen, han måste ju vara sjuk på ngt sätt, aldrig sett ngt liknande.

Lång jevla annons, här är hela, titta på dem i ordning ifall han nu fått sålt sina moderna prylar o blocketannonsen skulle vara borta.
http://www.imageupload.co.uk/5QSw
http://www.imageupload.co.uk/5QSG
http://www.imageupload.co.uk/5QSI
http://www.imageupload.co.uk/5QSO

Detta är ju fantastiskt! 50-100% ökad prestanda!!! Jämfört med vad? Varför inte 150% eller mer, jag kanske sitter på en P1a
.......... Uppgraderingstips!

Går din dator långsamt?
Uppgradera från långsammare processor till snabbare och öka prestanda AVSEVÄRT (upp till 50% - 100%). En processor uppgradering är den bästa uppgraderingen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Skrivet av Heinel:

Detta är ju fantastiskt! 50-100% ökad prestanda!!! Jämfört med vad? Varför inte 150% eller mer, jag kanske sitter på en P1a
.......... Uppgraderingstips!

Går din dator långsamt?
Uppgradera från långsammare processor till snabbare och öka prestanda AVSEVÄRT (upp till 50% - 100%). En processor uppgradering är den bästa uppgraderingen.

Skickades från m.sweclockers.com

Glöm inte videon, den är episk! ^^

Visa signatur

[HELIX] <> CPU: Intel Core i5 4690K <> CPU-Cooler: Noctua NH-D15 [2x140mm] <> MB: Gigabyte G1.SNIPER Z97 <> RAM: 16GB 1866MHz Kingston HyperX Beast <> GPU: MSI GTX 970 4G GAMING <> SSD: Intel 520 120GB <> HDD: WD Green 1TB+2TB /Samsung SP 640GB /Seagate ST 160GB <> PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold Mod. <> Case: FD Arc Midi R2 [3x140mm/4x120mm] <> Monitor: DELL U2412M <> HT: ONKYO TX-NR656 <> TANNOY MX-M 7.1<> HP: JBL Synchros S500 <> Keyboard: CM Storm QF TK MX-B <> Mouse: MX-518 + ICEMAT <> DVD: Samsung SE-208GB [Ext.] <> IC: 100/10 <> OS: Win7

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

http://www.blocket.se/goteborg/Nya_Moderkort_CPUer_Q9550_Q965...
[SPOILER]
"OBS!
På dessa moderkort sitter NYASTE Intel Chipset (dvs Intel P45 / P43 / G41). Ej ÄLDRE chipset! ÄLDRE Chipset använder ÄLDRE komponenter på moderkortet."

Haha amen snälla du är detta seriöst eller? Känns som han fastnat i tiden för 6-8 år sedan. Han har till och med gjort en liten video med sina datorkomponenter.

"Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz Box BX80570E8400 999:-" Amen den här tror jag att jag tar, verkar ju prisvärd dualcore på 3GHz.

"Köpvillkor:
- Funktionsgaranti i 30 dagar.
- Inget ångerköp.
- Tryggt köp!"

HAHAH köpvillkor "- Tryggt köp!" Asso det går ju att citera varenda mening i den annonsen, han måste ju vara sjuk på ngt sätt, aldrig sett ngt liknande.

Lång jevla annons, här är hela, titta på dem i ordning ifall han nu fått sålt sina moderna prylar o blocketannonsen skulle vara borta.
http://www.imageupload.co.uk/5QSw
http://www.imageupload.co.uk/5QSG
http://www.imageupload.co.uk/5QSI
http://www.imageupload.co.uk/5QSO

[/SPOILER]
Denna filur har man sett figurerat flitigt på blocket med sina fantasi priser.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonatan80:

5300kr styck för titan black.. är det verkligen värt pengarna ?
http://i.imgur.com/dvnXqNw.png?1

denna är ju 6GB några % sämre för 1300kr mindre.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2682758

kanske bara ja som tycker det är mera värt lägga 3000kr på ett nytt gtx 970 a just det vilket var det med minst coilwhine ?
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?&m=s199642679#rparams=m=s...

HAHA Pruttat och klart

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Skrivet av Melinho2895:

1. Läste inte tidigare inlägg för att jag är lat.
2. Sarkasm är inte så lätt att klura ut i textform.

Nej, det var just därför jag tänkte att det var bäst att lägga till en ";)" och skriva många i:n för att förtydliga hur ordet uttalades, för att göra det extra tydligt.

Men om du inte orkat läsa vad kommentaren handlar om kan jag själv undra hur du tänker

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av era909:

Det var väldigt uppenbart.

Ja, jag tänkte väl det, någon som på riktigt tror att ett GTX 260M klarar BF3 utan problem skulle väl knappast rasera sitt argument i samma kommentar...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Ehh..Ny pris 29630 SEK. Råkade han titta på kvittot för sin bil eller? Hur han fick tag på de delarna nya för några veckor sedan är ett mysterium.. Christmas miracle?

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cusah:

Ehh..Ny pris 29630 SEK. Råkade han titta på kvittot för sin bil eller? Hur han fick tag på de delarna nya för några veckor sedan är ett mysterium.. Christmas miracle?

Ungefär, ska man gå efter dammet i datorn så är den nog inte nybyggd för 3veckor heller.

Man ska väl egentligen inte döma folk efter vart de bor, men ja folk i Tyresö har alltid varit skumma.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|