Permalänk

GTA V, webhallen

Om det inte står fullbokad, är det säkert att jag får ett exemplar när det släpps då?

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Medlem
Skrivet av hipstergamer:

Om det inte står fullbokad, är det säkert att jag får ett exemplar när det släpps då?

Pessimisten i mig svarar:
Nej, packningen och att webhallen(inte bara Webhallen men eftersom det gäller Webhallen) skickar iväg kan strula någon missar helt enkelt, posten kan strula, den brevbärare som ska dela ut posten blir sjuk en annan tar över och glömmer ditt paket, Webhallen har inte hunnit ändra till fullbokat och din order går igenom men du får det inte förrän dom får fler.

Bara ett urval av vad som kan gå fel så nej det är inte SÄKERT att du får leverans på tisdag.

Men en optimist skulle sagt ja.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Kanske du borde ta upp det med webhallen för att få ett vettigt svar ?

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk

Borde nog snarare få panik och beställa nu.

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Webhallen

Hej!

Vanliga utgåvorna av spelet är inte fullbokade ännu.

Om du bor på en adress till vilken posten hinner leverera paketet/brevet på en dag från Hägersten där vi har vårat lager så ska du hinna få det på launchdagen om du beställer under helgen. (Vi har folk inne under helgen som jobbar med denna leverans.)

Däremot kan vi ju aldrig garantera att t.ex. postens bil inte kör i diket.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Såg att min beställning på Webhallen nu står som behandlad.
Skickad/Hämtad 2013-09-14.

Så sköter posten sitt jobb så har man spelet på tisdag

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej!

Vanliga utgåvorna av spelet är inte fullbokade ännu.

Om du bor på en adress till vilken posten hinner leverera paketet/brevet på en dag från Hägersten där vi har vårat lager så ska du hinna få det på launchdagen om du beställer under helgen. (Vi har folk inne under helgen som jobbar med denna leverans.)

Däremot kan vi ju aldrig garantera att t.ex. postens bil inte kör i diket.

Hur länge kommer ni att ha nattöppet den 17e? Vill helst inte stå i kö. därför jag undrar.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av TobbeG92:

Hur länge kommer ni att ha nattöppet den 17e? Vill helst inte stå i kö. därför jag undrar.

Vi börjar sälja spelet 00:01 och stänger butiken när alla som köar hunnit köpa spelet.

Så mitt tips: kom typ 00:20-00:30 eller något i den stilen för att vara säker.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch