Warlords of Draenor - Ny expansion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Och tiden du nämde för att låsa upp 645 missions, fixa pxp gear etc försummas bara när du väl kan köra raiden på 1h40?

Fixa två followers till ilvl 630 tog inte länge. Går ju att sköta från telefonen när man har lite tid över på jobbet.
Conquest för en trinket tog nog en timme.
Nästan allt var klart före raids drog igång, bara conquest som öppnade samtidigt som raids så man drog ihop samma dag.
10h om dagen är btw mer än vad en del i top10 guilder kör.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Fixa två followers till ilvl 630 tog inte länge. Går ju att sköta från telefonen när man har lite tid över på jobbet.
Conquest för en trinket tog nog en timme.
Nästan allt var klart före raids drog igång, bara conquest som öppnade samtidigt som raids så man drog ihop samma dag.
10h om dagen är btw mer än vad en del i top10 guilder kör.

Jag överdrev med 10h om dagen, men vi har helt klart olika uppfattning om tid till spel.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Måste man alltid questa den biten från portalen till att garrison aktiveras med alla sina alts? Exempelvis om man väljer att enbart levla med findern på en alt, så måste den biten av quests ändå alltid utföras på samtliga chars (om man vill ha en garrison)?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Måste man alltid questa den biten från portalen till att garrison aktiveras med alla sina alts? Exempelvis om man väljer att enbart levla med findern på en alt, så måste den biten av quests ändå alltid utföras på samtliga chars (om man vill ha en garrison)?

Såvida de inte nyligen har ändrat något så går det inte att skippa "officiellt", men man lär kunna ha en warlock att summona dig direkt till FFR/SMV,och sen bara göra de första questsen där för att få sin garrison.

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag har en fråga som går lite från ämnet men går det att se om servrarna ligger nere eller ej?

Körde en systemåterställning igår och idag när jag försöker starta spelet visas bara sidan med olika realms. Väljer jag min realm loggas ut direkt, vore intressant att veta om felet ligger hos mig eller om det är samma för er också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

Ursäkta att jag har en fråga som går lite från ämnet men går det att se om servrarna ligger nere eller ej?

Körde en systemåterställning igår och idag när jag försöker starta spelet visas bara sidan med olika realms. Väljer jag min realm loggas ut direkt, vore intressant att veta om felet ligger hos mig eller om det är samma för er också?

http://eu.battle.net/wow/en/status

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

Ursäkta att jag har en fråga som går lite från ämnet men går det att se om servrarna ligger nere eller ej?

Körde en systemåterställning igår och idag när jag försöker starta spelet visas bara sidan med olika realms. Väljer jag min realm loggas ut direkt, vore intressant att veta om felet ligger hos mig eller om det är samma för er också?

Låter som din återställning även påverkade versionen av WoW. Jag har upplevt samma fenomen en gång att jag inte tilläts logga in på någon realm. Det berodde på att mitt WoW inte hade rätt version. Kör igång launchern och kolla om den vill uppdatera. Testa annars en "scan and repair" av ditt WoW under options i bnet-launchern.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Första gången som WoW känts så bra sedan Wotlk. Jag gillar WoD starkt! Inte minst garrison-funktionen och highmaul är en bra start på hur raidsen kommer att bli.

Ska dock vara lite offtopic, men är riktigt jävla glad och nöjd nu.

Säkert minst 300 runs senare, så är den min!

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Citat:

Fixa två followers till ilvl 630 tog inte länge. Går ju att sköta från telefonen när man har lite tid över på jobbet.

Hur lirar man wow (garrisonmissions) på en telefon?? förklara gärna för en teknikidiot

Permalänk

Hur är det eviga nötandet i WoD? Har de lärt sig någonting av SWTOR och gjort det enklare att generera en stadig inkomst eller är det fortfarande bara nördarna som tjänar storkosingen?

Jag slutade spela WoW när jag av någon korkad anledning blåste allting jag hade på PvP gear i tro om att det också skulle vara bra för PvE. Jag kan inte ens komma in på level 90-instanser utan jag är fast med spelar flera levlar under mig. Nu har jag dock fått ett sådant enormt sug för att testa på den senaste expansionen att jag kanske ger mig av till närmsta butik imorgon. Nedladdningshastigheten är så extremt dålig här hemma att jag inte kan göra det simplare och bara köpa det via battle.net om någon nu undrar - sambon vill inte uppgradera förrän vi flyttat.

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-E Gaming | CPU: i9-10900K @ 5 GHz, 1.36V | GPU: 2x EVGA 2080S FTW3 Hydro Copper @ 2135 MHz | RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 64GB @ 3600 MHz, CL16-17-17-17-36 | PSU: Corsair AX1600i 1600W | Storage: 3x Intel 600p 1TB & MP510 4TB | Chassi: Fractal Design Define S2

Allting vattenkylt med radiatorstorlek på sammanlagt 1020mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Hur lirar man wow (garrisonmissions) på en telefon?? förklara gärna för en teknikidiot

Skulle jag också gärna vilja veta :-).

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Hur lirar man wow (garrisonmissions) på en telefon?? förklara gärna för en teknikidiot

Såvitt jag förstått så finns det en app till mobilen/surfplattan där du kan följa din garriison och ha koll på när saker och ting är klart.
Men du kan inte styra någonting.

Finns bara en app som kostar (vad?) där du kan spegla wow till din mobil eller surfplatta men det blir dock inte samma sak.

Skrivet av BloodyVikings:

Hur är det eviga nötandet i WoD? Har de lärt sig någonting av SWToR och gjort det enklare att generera en stadig inkomst eller är det fortfarande bara nördarna som tjänar storkosingen?

Jag slutade spela WoW när jag av någon korkad anledning blåste allting jag hade på PvP gear i tro om att det också skulle vara bra för PvE. Nu har jag dock fått ett sådant enormt sug för att testa på den senaste expansionen att jag kanske ger mig av till närmsta butik imorgon. Nedladdningshastigheten är så extremt dålig här hemma att jag inte kan göra det simplare och bara köpa det via battle.net om någon nu undrar - sambon vill inte uppgradera förrän vi flyttat.

När det gäller att fixa inkomst skulle jag nog säga att det fortfarande är relativt svårt om du inte spelar flera timmar om dagen.
I början av expansionen gjorde man mycket pengar på yrkena, och du kan göra bra pengar där fortfarande men inte alls i samma mängd.
Finns många som säkert påstår att det är mycket lättare nu men de sitter nog minst 4-5 timmar varje dag
Själv hade jag dock väldigt tur med att snubbla över ett Itemlvl 660 neck när det var nytt under levlandet, så jag fick runt 70k på AH, jag spelar bara någon timme varje kväll så det var välkommet

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Hur lirar man wow (garrisonmissions) på en telefon?? förklara gärna för en teknikidiot

Skrivet av Nesvop:

Skulle jag också gärna vilja veta :-).

Installera ett program som heter Teamviewer på din dator och registrera ett konto. Sedan laddar du ner team-viewer appen på din telefon och fjärrstyr din dator med den. Oerhört simpelt och effektivt

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av pimpy:

När det gäller att fixa inkomst skulle jag nog säga att det fortfarande är relativt svårt om du inte spelar flera timmar om dagen.
I början av expansionen gjorde man mycket pengar på yrkena, och du kan göra bra pengar där fortfarande men inte alls i samma mängd.
Finns många som säkert påstår att det är mycket lättare nu men de sitter nog minst 4-5 timmar varje dag
Själv hade jag dock väldigt tur med att snubbla över ett Itemlvl 660 neck när det var nytt under levlandet, så jag fick runt 70k på AH, jag spelar bara någon timme varje kväll så det var välkommet

Ah, det var synd att höra. Egentligen är väl SWTOR ett evigt grind med, men där kan man iallafall köpa mounts i butiken och sedan sälja de för flera miljoner om man har tur. Det är så jag lyckades få min karaktär att bli lika bra som alla andras, annars hade det varit ännu ett MMO där bara de utan mycket annat för sig ser häftiga och unika ut. I och för sig kan man ju där även använda sitt följe till att generera pengar istället för att själv springa runt och samla in ingredienser, etc.

Det största problemet för mig är ju tidsbristen jag har. Jag har helt enkelt inte nog med tid för att spela ett par timmar om dagen utan det är snarare typ ett par (2) timmar varannan vecka och om jag har tur kanske 5 timmar en helg, det är dock väldigt sällan. Såna som jag borde också få se sådär sjukt häftiga ut i MMOs

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-E Gaming | CPU: i9-10900K @ 5 GHz, 1.36V | GPU: 2x EVGA 2080S FTW3 Hydro Copper @ 2135 MHz | RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 64GB @ 3600 MHz, CL16-17-17-17-36 | PSU: Corsair AX1600i 1600W | Storage: 3x Intel 600p 1TB & MP510 4TB | Chassi: Fractal Design Define S2

Allting vattenkylt med radiatorstorlek på sammanlagt 1020mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Hur lirar man wow (garrisonmissions) på en telefon?? förklara gärna för en teknikidiot

Skrivet av Nesvop:

Skulle jag också gärna vilja veta :-).

Citera rätt för snabbare svar

T.ex teamviewer som en person redan tipsat om.
Alla liknande saker för fjärrstyrning duger så klart

Skrivet av BloodyVikings:

I och för sig kan man ju där även använda sitt följe till att generera pengar istället för att själv springa runt och samla in ingredienser, etc.

Det största problemet för mig är ju tidsbristen jag har. Jag har helt enkelt inte nog med tid för att spela ett par timmar om dagen utan det är snarare typ ett par (2) timmar varannan vecka och om jag har tur kanske 5 timmar en helg, det är dock väldigt sällan. Såna som jag borde också få se sådär sjukt häftiga ut i MMOs

Måste fråga, tycker du det är värt att betala månadskostnad för så lite? Skulle fan få svårt att sova veta att man betalar för något man knappt använder =D
Jag kör 60dagars kort, får jag inte ut 10-20h i veckan (typ raidsen i guilden slutar hända) så fyller jag inte på igen.

Det går att tjäna gold med sina followers i wow, har dragit in över 100k redan med mina. Plockar in omkring 1k om dagen bara från guld missions nu.
Gäller dock att ha tur.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Måste fråga, tycker du det är värt att betala månadskostnad för så lite? Skulle fan få svårt att sova veta att man betalar för något man knappt använder =D
Jag kör 60dagars kort, får jag inte ut 10-20h i veckan (typ raidsen i guilden slutar hända) så fyller jag inte på igen.

Det går att tjäna gold med sina followers i wow, har dragit in över 100k redan med mina. Plockar in omkring 1k om dagen bara från guld missions nu.
Gäller dock att ha tur.

Nja, det skulle verkligen inte vara värt det i vanliga fall men ser jag chansen så tar jag den. Alltså, alla månader ser ju inte likadana ut och dyker det upp ett tillfälle då jag vet att jag kommer få mer tid över för spel så är det kanske värt det. Som denna helg kommer jag ha hela dagarna fria och nästa vecka kommer se rätt okej ut den med. Så det jag brukar göra är att ta en månad i taget när jag får för mig att spela såna här spel, det känns tryggare. Det må låta dumt, men det är inte någonting jag tänker diskutera här ändå utan jag var mer ute efter om det går att lira det på en låg casual nivå och ändå komma någonvart.

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-E Gaming | CPU: i9-10900K @ 5 GHz, 1.36V | GPU: 2x EVGA 2080S FTW3 Hydro Copper @ 2135 MHz | RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 64GB @ 3600 MHz, CL16-17-17-17-36 | PSU: Corsair AX1600i 1600W | Storage: 3x Intel 600p 1TB & MP510 4TB | Chassi: Fractal Design Define S2

Allting vattenkylt med radiatorstorlek på sammanlagt 1020mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodyVikings:

Nja, det skulle verkligen inte vara värt det i vanliga fall men ser jag chansen så tar jag den. Alltså, alla månader ser ju inte likadana ut och dyker det upp ett tillfälle då jag vet att jag kommer få mer tid över för spel så är det kanske värt det. Som denna helg kommer jag ha hela dagarna fria och nästa vecka kommer se rätt okej ut den med. Så det jag brukar göra är att ta en månad i taget när jag får för mig att spela såna här spel, det känns tryggare. Det må låta dumt, men det är inte någonting jag tänker diskutera här ändå utan jag var mer ute efter om det går att lira det på en låg casual nivå och ändå komma någonvart.

Beror på vilka mål man har. Målet i wow för mig är att klara raidsen på svåraste (mythic), allt som inte hjälper med det är imo sällan kul eller intressanta.
Går därför nästan aldrig efter achievments, mounts eller petbattles bara för att.
Har i mina ögon redan rätt transmog och mounts så lägger ingen tid där nå mer (tog väl en 100h att få ihop allt de).

Levling är busenkelt, går att ta 90-100 på en längre kväll.
Att bli redo för raiding kan ju ta tid. En dag om man pressar och använder AH. Kanske veckor om man farmar själv.
Finns guilder som raidar en dag i veckan och lyckas ta ner allt på svåraste före nästa kommer. Fast du kanske är ännu mer casual?
För raids finns det då openraid eller groupfinder inne i spelet. Även LFR om man bara vill se hur raiden ser ut.

För pvp behöver man bara lite guld till enchants.

WoW har inte varit ett grindspel sen vanilla, även då var det ganska casual imo.

I pve väg så väntar jag bara mellan raidsen. Så en 12h~ i veckan på pve nu, 4/7 mythic (guildrank 660 i världen eller nå sånt).
Kan köpa ett item på AH och nå på BMAH men annars inget att göra. Går hellre efter goldcap vilket jag planerar att nå före vintern är slut.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Jävla hotfixes alltså, nerfa discpräster med 15%, jo man tackar. Paladiner är OP men de fick tydligen fortsätta vara det. Druider fick också en liten smäll på käften

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jävla hotfixes alltså, nerfa discpräster med 15%, jo man tackar. Paladiner är OP men de fick tydligen fortsätta vara det. Druider fick också en liten smäll på käften

Kanske för att det behövdes?
T.ex https://www.warcraftlogs.com/reports/g9PWVwYbhnvZtayp#fight=6...
Dra musen över prästen eller klicka på hans namn om du är ovan med WCL.
79% healing med skölden

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Kanske för att det behövdes?
T.ex https://www.warcraftlogs.com/reports/g9PWVwYbhnvZtayp#fight=6...
Dra musen över prästen eller klicka på hans namn om du är ovan med WCL.
79% healing med skölden

Jaha? Det säger inte ett smack. Det är väl snarare den totala healing outputen jämfört med andra klasser som är intressant. För en annan som spelar PvP så var det snarare druider som behövde sig en nerf, de är sinnessjukt överrepresenterade högt upp i laddern.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Jaha? Det säger inte ett smack. Det är väl snarare den totala healing outputen jämfört med andra klasser som är intressant. För en annan som spelar PvP så var det snarare druider som behövde sig en nerf, de är sinnessjukt överrepresenterade högt upp i laddern.

Är väl exakt det den visar? Kanske inte så balanserat om skölden står för 80% av healing på vissa bossar i mythic? Och att prästen gjort mest healing.
Disc har högst hps på alla bossar utom tectus också.
Druid fick också nerf, fast kanske inte lika mycket som du hoppades?

Visst kör man pvp är priest nerfen ett skämt, men lär nog bli pve patches fram tills BRF är avklarat.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

Så ja! Skaffade äntligen WoD, har dock inte börjat spela än på grund av brist på tid, så får vänta till den kommande helgen. Behöver även köpa ett gamecard innan jag kan komma igång.

En fråga bara, gällande pets: Jag slutade spela när ett tag innan MoP släpptes, dock har jag läst att från och med MoP:s release så blev alla pets delade över hela ens Bnet-konto. Saken är att jag har ett Burning Crusade CE kod kopplad till ett av mina WoW-konton, dock är detta konto helt inaktivt sedan en lång tid tillbaka. Innebär detta att jag kommer få BE CE-petsen till mitt huvudkonto, även om CE-koden är applicerat till ett annat konto? Både kontona har även varit kopplade ("merged") till samma Bnet-konto sedan en lång tid tillbaka.

Tack på förhand!

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

Lyckades med något så nördigt, klarade av 30 endless healing i Proving Grounds. Bara #907 av alla priests i EU, feels nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sötpotatis:

Så ja! Skaffade äntligen WoD, har dock inte börjat spela än på grund av brist på tid, så får vänta till den kommande helgen. Behöver även köpa ett gamecard innan jag kan komma igång.

En fråga bara, gällande pets: Jag slutade spela när ett tag innan MoP släpptes, dock har jag läst att från och med MoP:s release så blev alla pets delade över hela ens Bnet-konto. Saken är att jag har ett Burning Crusade CE kod kopplad till ett av mina WoW-konton, dock är detta konto helt inaktivt sedan en lång tid tillbaka. Innebär detta att jag kommer få BE CE-petsen till mitt huvudkonto, även om CE-koden är applicerat till ett annat konto? Både kontona har även varit kopplade ("merged") till samma Bnet-konto sedan en lång tid tillbaka.

Tack på förhand!

Yes, finns "olovlig" handel av unmergade b.net konton för att få tag på mounts och pets på detta viset

förövrigt tycker jag WoD var riktigt tråkigt och efter att ha spelat WoW i 10 år nu valde jag att sluta för gott och deletade alla mina karaktärer och låter det förbli ett minne

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.