Den stora Xbox One-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zisid:

Någon mer som har fått en invite till Evolve Alphan för att man var medlem i Preview Program? Ska bli intressant att testa då jag inte sett någonting av spelet innan

Jag fick en kod genom att regga mig för alpha. Sen en kod för att jag är med i preview.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

Vilket fynd

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Folk tar Aftonbladets recensioner seriöst? Säger Aftonbladet att ett spel är dåligt så är det med stor sannolikhet bra. Gör alltid tvärtom vad Aftonbladet tycker.

Är det inte den regeln alla lever efter
Mer inkompetent tidning får man leta efter.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Vad var anledningen till att "Hongkong storen" blockerades?

Permalänk

Ni som tycker att gåtor och pussel är intressant rekommenderar att ta en titt i den här tråden! Riktigt trevlig läsning synd bara att bara folk från USA och UK fick vara med.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=920440&page=1

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:
Dold text

Tack för tipset! Blev att haffa en på dirr!

Permalänk
Medlem

Hur blir man egentligen med i Xbox preview membership? Som jag förstår det så blir man inbjuden, men av vem? Gamertag: EchoQuebec1 om någon har möjlighet, eller vill lira lite. Sitter i köptankarna för Destiny men just nu är jag mest sugen på Evolve :/

Permalänk
Avstängd

Är det någon som spelar Evolve (alpha) . Mitt startar upp. Men sen när jag ska starta ett spel. så laddar den och inte hittar något. Den där ringen bara snurrar och snurrar.

Ja,jag vet jag har fula tapeter och att kablarna syns. Förlåt för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gubbkroppen:

Är det någon som spelar Evolve (alpha) . Mitt startar upp. Men sen när jag ska starta ett spel. så laddar den och inte hittar något. Den där ringen bara snurrar och snurrar.

http://s30.postimg.org/iajhpw9jl/IMG_20141031_170635.jpg

Ja,jag vet jag har fula tapeter och att kablarna syns. Förlåt för det.

Testa powercycla konsolen (stänga av den helt) borde hjälpa.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats kika på den nya Halo dokumentären "Remaking the Legend – Halo 2: Anniversary" som släpptes idag? Filmen är ej tillgänglig i stora delar av Europa innan tisdag och kan heller inte kolla på den med hjälp av Hola.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Någon som lyckats kika på den nya Halo dokumentären "Remaking the Legend – Halo 2: Anniversary" som släpptes idag? Filmen är ej tillgänglig i stora delar av Europa innan tisdag och kan heller inte kolla på den med hjälp av Hola.

Om du byter region till USA då, funkar det då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zisekoz:

Om du byter region till USA då, funkar det då?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej det är tyvärr inte så enkelt. Det går inte ens via VPN.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Nej det är tyvärr inte så enkelt. Det går inte ens via VPN.

Åhfan. Bara att vänta till tisdag då, eller kolla på nätet.

Btw, jag ser framemot Halo som bara fan. Särskilt då jag inte direkt spelat dessa innan. Så jag går in i det med vetskapen vad alla säger. Att det är sååååå jäkla bra.

Skulle Xboxteamet gå ut och säga att en GoW Collection kommer. Då vet jag inte vart jag tar vägen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Nej det är tyvärr inte så enkelt. Det går inte ens via VPN.

Jag har min Xbox på USA som region och jag tittade nyss på dokumentären, en väldigt väldigt bra sådan, om man gillar Halo dvs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zisekoz:

Åhfan. Bara att vänta till tisdag då, eller kolla på nätet.

Btw, jag ser framemot Halo som bara fan. Särskilt då jag inte direkt spelat dessa innan. Så jag går in i det med vetskapen vad alla säger. Att det är sååååå jäkla bra.

Skulle Xboxteamet gå ut och säga att en GoW Collection kommer. Då vet jag inte vart jag tar vägen.

Aa, får väl göra det.
Längtar också som fan till TMCC och Halo 5 släpps Det första spelet jag någonsin spelade var faktiskt Halo 1, och har älskat serien och växt upp med den sen dess. Slutade dock spela Xbox för 4-5 år sedan och har missat 4:an så ser fram emot att börja igen.

Skrivet av whimsy191:

Jag har min Xbox på USA som region och jag tittade nyss på dokumentären, en väldigt väldigt bra sådan, om man gillar Halo dvs.

Jaha, okej. Grejen är dock att jag fick min Xbox defekt för någon vecka sedan, och ska få en ny, men de kommer in i lager den 11:e så har inte tillgång till att kolla på det via konsollen. (Hoppas bara jag får den hemskickad lagom till TMCC release )
Har även jag hört att dokumentären är väldigt bra och rörande för Halo fans.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Någon som lyckats kika på den nya Halo dokumentären "Remaking the Legend – Halo 2: Anniversary" som släpptes idag? Filmen är ej tillgänglig i stora delar av Europa innan tisdag och kan heller inte kolla på den med hjälp av Hola.

Här har du om du inte redan sett den

http://www.twitch.tv/xbox/b/583828261

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Här har du om du inte redan sett den

http://www.twitch.tv/xbox/b/583828261

Good guy Oggmeiler!

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av addek83:

Hur blir man egentligen med i Xbox preview membership? Som jag förstår det så blir man inbjuden, men av vem? Gamertag: EchoQuebec1 om någon har möjlighet, eller vill lira lite. Sitter i köptankarna för Destiny men just nu är jag mest sugen på Evolve :/

Jag kan bjuda in dig, gör det strax!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zisekoz:

Testa powercycla konsolen (stänga av den helt) borde hjälpa.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack. det funka. så nu har ja spelat

Permalänk
Medlem
Skrivet av H2O iBlue:

Jag kan bjuda in dig, gör det strax!

Stort tack, uppskattar det verkligen!

Permalänk
Entusiast

Kommer inte ihåg om jag frågat det förr men kan man hyra en Xbox One någonstans?
Jag vet att det låter rätt 90-tal men jag tänker verkligen inte hosta upp 3500kr för en Xbox One men jag skulle gärna betala ett par hundringar för att spela igenom The Master Chief collection någon gång under en helg eller så.

Skulle vara trevligt om det gick

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Kommer inte ihåg om jag frågat det förr men kan man hyra en Xbox One någonstans?
Jag vet att det låter rätt 90-tal men jag tänker verkligen inte hosta upp 3500kr för en Xbox One men jag skulle gärna betala ett par hundringar för att spela igenom The Master Chief collection någon gång under en helg eller så.

Skulle vara trevligt om det gick

Det där låter oerhört mycket 90-tal. Men det är väl bara att googla?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem

Xbox one har fått NFL Gamepass nu. Kvaliten ser bra ut och de hackproblem jag brukar ha i chrome när jag streamar Gamepass finns inte i appen på Xbox. Ett bra steg för att bli en riktigt bra mediaenhet även utan TV. Nu får de ta och fixa så Netflix appen inte hackar när man bläddrar bland titlar bara.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Xbox one har fått NFL Gamepass nu. Kvaliten ser bra ut och de hackproblem jag brukar ha i chrome när jag streamar Gamepass finns inte i appen på Xbox. Ett bra steg för att bli en riktigt bra mediaenhet även utan TV. Nu får de ta och fixa så Netflix appen inte hackar när man bläddrar bland titlar bara.

Jag får inte ens Netflix att fungera alla 1080(super HD) krashar efter max 2min den verkar inte klara spela upp dessa

Jag har avinstallerat å intallerat om, t.o.m. lagt den på externa HDD men inget hjälper

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Jag får inte ens Netflix att fungera alla 1080(super HD) krashar efter max 2min den verkar inte klara spela upp dessa

Jag har avinstallerat å intallerat om, t.o.m. lagt den på externa HDD men inget hjälper

Låter skumt, ta dig en chatt med Xbox suport?

Permalänk

Ni som har Xbox One kontrollen är det normalt att den låter väldigt mycket när den vibrerar som kraftigast? Där verkar vara två lägen på den ena vibrationen är behaglig sen när den skakar som värst låter den något kopiöst och man får ont i händerna av det.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

T-minus 7 dagar...

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Guys I need your help! Vet någon vart man kan köpa en Fizzie-docka? I NEED IT!

OW! I thought we were fucking friends?!

Dold text
Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Skrivet av Swedish Berserk:

Ni som har Xbox One kontrollen är det normalt att den låter väldigt mycket när den vibrerar som kraftigast? Där verkar vara två lägen på den ena vibrationen är behaglig sen när den skakar som värst låter den något kopiöst och man får ont i händerna av det.

Låter som något är galet med handkontrollen du har fått, har du kvitto kvar? Prova byta mot en ny. Min fru har fibromyalgia och kan ibland säga att nu räcker det för idag, efter 30 - 45 minuters spelande. Men då snackar vi om någon som har kronisk värk som vandrar i kroppen så det beror inte alltid på just ont i händerna.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt