Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

no more rooms in hell

Permalänk

no more rooms in hell

tjenare tänkte göra en server och spela på och undrar hur man gör en?
man kan ju göra en i själv spelet men jag tänkte på ett program? tex jag har en minecraft server och kör ju servern igenom bukkitGUI tänkte ifall de fanns något liknande? tacksam för svar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

vissa av dem fungerar inte ska kolla denna..

Permalänk

nope nerladdningen är nere..

Permalänk
Geeks Gaming

Funkar hur bra som helst för mig att slänga upp en server. Tänk på att ha portar öppna

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Funkar hur bra som helst för mig att slänga upp en server. Tänk på att ha portar öppna

yes men sidan var nere ska försöka igen!

Permalänk
Skrivet av Dunderfot:

yes men sidan var nere ska försöka igen!

man kan ju öppna en server genom att ha spelet igång men vill ha en vanlig och hemsidan för nerladdningen fungerar inte för mig ..

Permalänk
Geeks Gaming

Hemsida??? du laddar ner servern genom SteamCmd

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Hemsida??? du laddar ner servern genom SteamCmd

laddat ner allt men sjävla servern startar inte ?
har en garrys mod server och den har jag inga problem med men när jag försöker starta denna så fungerar de inte... har inga andra program öppna.

Permalänk
Geeks Gaming

Vad står det när du startar servern då?

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Jinxswe:

Vad står det när du startar servern då?

programmet starta inte ens