Behöver lite mått av GTX 760 DCII mini.

Permalänk
Medlem

Behöver lite mått av GTX 760 DCII mini.

Hejsan Caroline!
Jag skulle behöva lite mått av ert GTX 760 DCII Mini i mm.
Jag har markerat det jag behöver i rött. Om du skulle kunna fixa det så skulle det uppskattas enormt mycket!

Och sen så undrar jag hur hög den där ''Direct Power'' delen är i mm.

Bästa hälsningar,
Demis K.

Permalänk
Medlem

Vem är Caroline?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poptart:

Vem är Caroline?

Hon är ASUS representant på Sweclockers?
ASUS_Caroline

Permalänk
Medlem

170x108mm respektive 3,7mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lei:

170x108mm respektive 3,7mm.

Tackar så mycket. Det uppskattas verkligen!

Permalänk
Medlem

Det var så lite! Får jag fråga vad du ska ha måtten till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lei:

Det var så lite! Får jag fråga vad du ska ha måtten till?

Ska beställa en backplate från http://www.coldzero.eu/ men grafikkortet har inte kommit ännu, så jag kunde inte fixa måtten själv

Permalänk
Medlem

Jag förstår. Men har du gått och köpt ett till? Du har ju sålt ett till mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lei:

Jag förstår. Men har du gått och köpt ett till? Du har ju sålt ett till mig?

Jo, precis. Jag håller på med ett nytt bygge igen. Jag har haft mATX ett tag nu, men vill gå tillbaka till mITX igen
Samt att chassit jag har köpt inte stödjer så många grafikkort p.g.a storleken, så det blir ett 760 mini.

Permalänk
Medlem

Aha. Jag visste inte. Ska du köpa ett identiskt som du sålde till mig? Kortet som jag köpte av dig har jag använt i ett AIO-bygge (inte vattenkylt denna gång), men jag tänkte inte behålla kortet då den låter lite för mycket i idle. Hade egentligen tänkt att köra lite fler tester innan jag sålde den. Om du är intresserad kan jag sälja tillbaka den till dig för, säg 1400kr? För övrigt kan du också få tillbaka dina sleevade kablar, du måste ha lagt ner en del arbete på dem och jag kan inte använda dessa då de inte får plats in mitt bygge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lei:

Aha. Jag visste inte. Ska du köpa ett identiskt som du sålde till mig? Kortet som jag köpte av dig har jag använt i ett AIO-bygge (inte vattenkylt denna gång), men jag tänkte inte behålla kortet då den låter lite för mycket i idle. Hade egentligen tänkt att köra lite fler tester innan jag sålde den. Om du är intresserad kan jag sälja tillbaka den till dig för, säg 1400kr? För övrigt kan du också få tillbaka dina sleevade kablar, du måste ha lagt ner en del arbete på dem och jag kan inte använda dessa då de inte får plats in mitt bygge.

Jag skickar ett PM.