Permalänk
Medlem

Bedöma razer blackwidow?

Tjena jag beställde Razer Blackwidow 2013 – Expert Mechanical Gaming Keyboard utan ljus versionen? Och ni som har den eller har kompisar som har den vad tycker du eller dina kompisar om detta keyboard och hur mycket skulle ni ge den skala från 1-10? och vad är skillnaden mellan den som kostar ca899kr och den som kostar ca 1299kr ?

Permalänk

Jag har en polare som har det, Han säger att det är det skönaste han haft. Ljudet och känslan är härligt, det går inte sönder enkelt. mycket för pengarna rent ut sagt.

Visa signatur

NZXT Phantom
MSI 970A-G43, Socket-AM3+
Amd athlon II x2 cpu
Geforce 8800 gpu
2x Corsair DDR3 1333MHz 2GB

Permalänk
Medlem

Nu sitter jag inte på 2013 Expert, men väl på ett blackwidow med cherrys blåa MX strömställare... och det är porr för fingrarna <3
Mjukvaran funkar helt ok och inspelning och körning av macron funkar hur smidigt som helst om man gillar att hålla på med sådant.

Det som funkar lite mindre bra är att tangentbordet väldigt lätt blir smutsigt och kräver en del rengöring för att hållas rent. Texten på knapparna nöts ur relativt lätt med tanke på vilket highend tangentbord det ändå ska vara, samt att den extra raden med macroknappar till vänster gjorde att det tog ett tag att vänja fingrarna vid layouten.

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!